abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 maart 2008 @ 09:43:44 #101
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57300802
Trond Sollied in plaats van Gert Jan Verbeek is gewoon een verbetering voor Heerenveen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_57305448
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 09:43 schreef M0NTANA het volgende:
Trond Sollied in plaats van Gert Jan Verbeek is gewoon een verbetering voor Heerenveen.
Dat moet nog maar blijken. Vind AA Gent onder hem nou niet beter dan dat ze onder Leekens waren.

Hoe moet je zijn naam eigenlijk uitspreken? Ik hoor het ze op de Belg soms op verschillende manieren doen...
pi_57308174
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 02:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Van '96 tot '06: 6 keer kampioen en 4 keer de nationale beker gewonnen ...

Met Sollied heb je nooit het gevoel dat hij "uitzonderlijk presteert" ... tot hij weg is. Moet je ze maar eens bij Club Brugge en Gent vragen ...
Gerets

2x kampioen van Belgie (Lierse en Brugge)
2x kampioen van Nederland (PSV)
1x kampioen van Turkije (Galat)

En hij presteerde beter in Europa
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57309497
Ik ben benieuwd
  vrijdag 14 maart 2008 @ 15:33:59 #105
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_57376549
Hij fucking komt

"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  vrijdag 14 maart 2008 @ 15:34:13 #106
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_57376556
quote:
SC Heerenveen is er nu helemaal uit met Sollied
EXCLUSIEF – De Noor Trond Sollied wordt definitief de nieuwe trainer van SC Heerenveen. Beide partijen zoeken naar een datum om dat nieuws officieel bekend te maken.

Volgens Voetbal International staat de komst van de 48-jarige trainer definitief vast. Probleem is nu nog een geschikte datum voor de officiële presentatie te vinden. Vrijdagavond speelt de Friese ploeg tegen FC Groningen, terwijl AA Gent zowel op zaterdag als komende dinsdag in actie komt.

De contractduur is nog niet helemaal duidelijk, wél dat Sollied zijn vaste assistent Chris van Puyvelde meebrengt. Wat er gebeurt met de huidige assistenten van de vertrekkende trainer Gertjan Verbeek, Hans Visser en Alex Pastoor, staat nog niet vast.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 16:03:54 #107
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_57377117
quote:
Trond Sollied verhuist nu ook volgens Het Laatste Nieuws na dit seizoen naar Heerenveen. De Friese club wil de Noor volgende week officieel voorstellen.

Heerenveen wilde Sollied al donderdag of vrijdag voorstellen, maar de advocaten van de betrokken partijen buigen zich nog over de laatste details van het contract.

Bij AA Gent is men nog steeds niet op de hoogte. "We hopen erop dat Sollied de fair-play heeft om ons correct in te lichten", aldus manager Michel Louwagie.
pi_57378280
Dat wordt heerlijk voetbal als Heerenveen het overgrote deel van de selectie bij elkaar kan houden, zo'n beetje op het lijf van Sollied geschreven

Edit: voorbarige conclusie. Sorry DAM

[ Bericht 12% gewijzigd door vingerplant op 14-03-2008 17:10:52 ]
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_57378376
Waarom?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57378470
Sorry, valt eigenlijk wel mee. Alleen de vergelijking met Gerets vind ik wat minder. Ik edit m'n post wel even
pi_57378553
Wat klopt er niet aan de vergelijking met Gerets?
pi_57378825
Ik zeg niet dat hij niet klopt, ik vind hem alleen een beetje nutteloos. Gerets is een goede trainer, Sollied ook
pi_57380795
Voor Heerenveen is dit een fantastische trainer. Heerenveen heeft niet als doelstelling om kampioen te worden, maar om Europees voetbal te halen. Dan is een trainer die al meerdere titels heeft gewonnen een goede keuze. De absolute toptrainers willen toch niet komen naar Heerenveen, dat is gewoon zo.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_57381084
Naar AZ wel
pi_57381170
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 19:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Naar AZ wel
Dus? Ik heb het hier over een trainer naar Heerenveen. Niet naar Alkmaar.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_57381225
quote:
Naar AZ wel
En het gaat me toch een partij geweldig in Alkmaar.
pi_57381269
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 19:15 schreef RayMania het volgende:

[..]

Dus? Ik heb het hier over een trainer naar Heerenveen. Niet naar Alkmaar.
Het haalt alleen heel je verhaal onderuit
pi_57381784
Heerenveen mag natuurlijk best een keertje kampioen worden. Had dit jaar eigenlijk gewoon moeten, we spelen het beste voetbal van allen.
pi_57382142
Ja, had best gekund eigenlijk dit jaar, maar dan had je een goede keeper moeten hebben, geen gedonder met Alves en wat geluk af en toe.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_57382169
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 19:18 schreef Repsak het volgende:

[..]

En het gaat me toch een partij geweldig in Alkmaar.
Op een doelpunt na kampioen worden, kwart en halve finale UEFA Cup.

Dat doet SCH ook wel allemaal
pi_57383578
Spreekt ie Nederlands?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_57383702
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 19:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

wanneer werd az op een doelpunt na kampioen? Wel alleen maar feiten gebruiken.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 10:44:16 #123
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_57391991
quote:
Naar AZ wel
AZ is mbt de onuitputtelijke geldbron niet te vergelijken. Noch qua salaris voor de trainer, noch qua spelersbudget...
pi_57424709
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 19:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Halve finale UEFA Cup? Met Barcelona misschien
Heb je ooit van Co Adriaanse gehoord?

Ik ben heel erg benieuwd wat er allemaal van gaat komen als ik alles zo lees hier. Mooi voetbal vind ik nog belangrijker dan kampioen worden. (Heb dan ook zo'n hekel aan PSV)..

Maar kan iemand mij uitleggen wat nou precies het voordeel is van zijn Scandinavische afkomst? Weet dat bijvoorbeeld Van Gaal bij Barca te veel Nederlanders opstelde. Belangrijker, de contacten met Scandinavië zíjn al goed, de toppers wórden al naar Heerenveen gehaald, dus daar hebben we Sollied juist niet voor nodig.
  maandag 17 maart 2008 @ 01:06:29 #125
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_57424927
Als je geluk hebt neemt hij nog Fadiga mee naar Heerenveen. Je weet nu al dat hij een 4-3-3 zal spelen , maar niet eentje zoals Nederland gewoon is. Maar een met 3 constant van plek wisselende aanvallers en opkomende vleugelbacks ...

En het is iemand die geweldig de pers kan bespelen natuurlijk ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')