abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 maart 2008 @ 09:43:44 #101
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57300802
Trond Sollied in plaats van Gert Jan Verbeek is gewoon een verbetering voor Heerenveen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_57305448
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 09:43 schreef M0NTANA het volgende:
Trond Sollied in plaats van Gert Jan Verbeek is gewoon een verbetering voor Heerenveen.
Dat moet nog maar blijken. Vind AA Gent onder hem nou niet beter dan dat ze onder Leekens waren.

Hoe moet je zijn naam eigenlijk uitspreken? Ik hoor het ze op de Belg soms op verschillende manieren doen...
pi_57308174
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 02:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Van '96 tot '06: 6 keer kampioen en 4 keer de nationale beker gewonnen ...

Met Sollied heb je nooit het gevoel dat hij "uitzonderlijk presteert" ... tot hij weg is. Moet je ze maar eens bij Club Brugge en Gent vragen ...
Gerets

2x kampioen van Belgie (Lierse en Brugge)
2x kampioen van Nederland (PSV)
1x kampioen van Turkije (Galat)

En hij presteerde beter in Europa
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57309497
Ik ben benieuwd
  vrijdag 14 maart 2008 @ 15:33:59 #105
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_57376549
Hij fucking komt

"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  vrijdag 14 maart 2008 @ 15:34:13 #106
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_57376556
quote:
SC Heerenveen is er nu helemaal uit met Sollied
EXCLUSIEF – De Noor Trond Sollied wordt definitief de nieuwe trainer van SC Heerenveen. Beide partijen zoeken naar een datum om dat nieuws officieel bekend te maken.

Volgens Voetbal International staat de komst van de 48-jarige trainer definitief vast. Probleem is nu nog een geschikte datum voor de officiële presentatie te vinden. Vrijdagavond speelt de Friese ploeg tegen FC Groningen, terwijl AA Gent zowel op zaterdag als komende dinsdag in actie komt.

De contractduur is nog niet helemaal duidelijk, wél dat Sollied zijn vaste assistent Chris van Puyvelde meebrengt. Wat er gebeurt met de huidige assistenten van de vertrekkende trainer Gertjan Verbeek, Hans Visser en Alex Pastoor, staat nog niet vast.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 16:03:54 #107
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_57377117
quote:
Trond Sollied verhuist nu ook volgens Het Laatste Nieuws na dit seizoen naar Heerenveen. De Friese club wil de Noor volgende week officieel voorstellen.

Heerenveen wilde Sollied al donderdag of vrijdag voorstellen, maar de advocaten van de betrokken partijen buigen zich nog over de laatste details van het contract.

Bij AA Gent is men nog steeds niet op de hoogte. "We hopen erop dat Sollied de fair-play heeft om ons correct in te lichten", aldus manager Michel Louwagie.
pi_57378280
Dat wordt heerlijk voetbal als Heerenveen het overgrote deel van de selectie bij elkaar kan houden, zo'n beetje op het lijf van Sollied geschreven

Edit: voorbarige conclusie. Sorry DAM

[ Bericht 12% gewijzigd door vingerplant op 14-03-2008 17:10:52 ]
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_57378376
Waarom?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57378470
Sorry, valt eigenlijk wel mee. Alleen de vergelijking met Gerets vind ik wat minder. Ik edit m'n post wel even
pi_57378553
Wat klopt er niet aan de vergelijking met Gerets?
pi_57378825
Ik zeg niet dat hij niet klopt, ik vind hem alleen een beetje nutteloos. Gerets is een goede trainer, Sollied ook
pi_57380795
Voor Heerenveen is dit een fantastische trainer. Heerenveen heeft niet als doelstelling om kampioen te worden, maar om Europees voetbal te halen. Dan is een trainer die al meerdere titels heeft gewonnen een goede keuze. De absolute toptrainers willen toch niet komen naar Heerenveen, dat is gewoon zo.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_57381084
Naar AZ wel
pi_57381170
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 19:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Naar AZ wel
Dus? Ik heb het hier over een trainer naar Heerenveen. Niet naar Alkmaar.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_57381225
quote:
Naar AZ wel
En het gaat me toch een partij geweldig in Alkmaar.
pi_57381269
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 19:15 schreef RayMania het volgende:

[..]

Dus? Ik heb het hier over een trainer naar Heerenveen. Niet naar Alkmaar.
Het haalt alleen heel je verhaal onderuit
pi_57381784
Heerenveen mag natuurlijk best een keertje kampioen worden. Had dit jaar eigenlijk gewoon moeten, we spelen het beste voetbal van allen.
pi_57382142
Ja, had best gekund eigenlijk dit jaar, maar dan had je een goede keeper moeten hebben, geen gedonder met Alves en wat geluk af en toe.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_57382169
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 19:18 schreef Repsak het volgende:

[..]

En het gaat me toch een partij geweldig in Alkmaar.
Op een doelpunt na kampioen worden, kwart en halve finale UEFA Cup.

Dat doet SCH ook wel allemaal
pi_57383578
Spreekt ie Nederlands?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_57383702
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 19:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

wanneer werd az op een doelpunt na kampioen? Wel alleen maar feiten gebruiken.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 10:44:16 #123
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_57391991
quote:
Naar AZ wel
AZ is mbt de onuitputtelijke geldbron niet te vergelijken. Noch qua salaris voor de trainer, noch qua spelersbudget...
pi_57424709
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 19:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Halve finale UEFA Cup? Met Barcelona misschien
Heb je ooit van Co Adriaanse gehoord?

Ik ben heel erg benieuwd wat er allemaal van gaat komen als ik alles zo lees hier. Mooi voetbal vind ik nog belangrijker dan kampioen worden. (Heb dan ook zo'n hekel aan PSV)..

Maar kan iemand mij uitleggen wat nou precies het voordeel is van zijn Scandinavische afkomst? Weet dat bijvoorbeeld Van Gaal bij Barca te veel Nederlanders opstelde. Belangrijker, de contacten met Scandinavië zíjn al goed, de toppers wórden al naar Heerenveen gehaald, dus daar hebben we Sollied juist niet voor nodig.
  maandag 17 maart 2008 @ 01:06:29 #125
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_57424927
Als je geluk hebt neemt hij nog Fadiga mee naar Heerenveen. Je weet nu al dat hij een 4-3-3 zal spelen , maar niet eentje zoals Nederland gewoon is. Maar een met 3 constant van plek wisselende aanvallers en opkomende vleugelbacks ...

En het is iemand die geweldig de pers kan bespelen natuurlijk ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  maandag 17 maart 2008 @ 01:08:55 #126
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_57424961
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 20:54 schreef Dylan Dog het volgende:
Spreekt ie Nederlands?
Sollied spreekt een soort Nederlands met Engels tussendoor als ie wil. Als ie iet wil spreekt hij Engels, maar hij begrijpt perfect alles in het Nederlands hoor ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_57514822
quote:
Sollied is altijd succesvol
Door EDDY VAN DER LEY

HEERENVEEN - Heerenveen presenteert binnenkort Trond Sollied als nieuwe trainer. De bijna 49-jarige Noor, nu oefenmeester van AA Gent, krijgt te maken met de erfenis van Gertjan Verbeek, maar zegt geen druk te kennen. ,,Druk zou ik hebben als ik in de oorlog in Irak moest vechten.’'

Trond Sollied beantwoordt aan veel clichés die vanuit West-Europa aan Noren worden toegeschreven. De in Mo I Rana geboren voetbaleraar laat zich omschrijven als ondoorgrondelijk, stoïcijns en mysterieus.

,Niemand kan Trond Sollied onderuit halen, omdat niemand weet hoe het moet,’’ stelt Ivan de Witte, voorzitter van AA Gent. En de Belgische journalist Bart Audoore: ,,Sollied is buiten het veld een type-Bourgondiër, een aardige vent en gemakkelijk te benaderen, maar je hebt nooit het gevoel dat je hem kunt doorgronden. In België weten we na al die jaren nog steeds niet wie hij echt is.’’

In weerwil van de ondoorgrondelijke psyche zijn de voetbalideeën van de Noor, een koele analyticus, kraakhelder. De elftallen van Sollied dragen steevast zijn offensieve handtekening, ongeacht het spelersmateriaal dat hij ter beschikking heeft. Zo zweert hij bij spektakel in de vijandelijke ‘zestien’. ,,Met Sollied is het voetbal nooit saai,’' weet Audoore. ,,Wedstrijden worden met een enorme intensiteit beleefd, zeg maar volgens het Sturm und Drang-principe.’’

Op papier hanteert Sollied een 4-3-3-systeem, maar de nuances zijn talrijk. Volgens het evangelie van de Noor zijn de vleugelverdedigers halve middenvelders, die voor aanvallende impulsen moeten zorgen. Sollied, co-auteur van een boek over zonevoetbal, is geen fan van ‘Nederlandse’ vleugelspitsen met krijt aan de schoenen; hij prefereert een grote concentratie spelers in het strafschopgebied. ,,Bij iedere voorzet wil ik vijf van mijn spelers in het doelgebied zien,’’ is zijn filosofie.

De Noor houdt van ‘polyvalente’ voetballers, die zich binnen zijn systeem in tactische opdrachten kunnen schikken. Alleen de centrale verdedigers hebben een ankerfunctie. ,,Zij zijn mijn politieagenten en moeten het verkeer achterin met strakke hand regelen,’’ merkte hij eens op.

Veel voetballers lopen weg met de aanpak van de analytische en berekende aanpak van Sollied. Zoals Geert Verheyen, voormalig aanvaller van Club Brugge en de Rode Duivels. ,,Van de meeste trainers kreeg ik te horen dat ik op intuïtie mijn acties moest maken, maar Sollied was de enige die me op bijna mathematische wijze dingen leerde over de wijze van lopen en hoe ik de ruimte moest te benutten. Daardoor ben ik veel effectiever gaan spelen.’’

En de Braziliaanse ster Rivaldo, die hem bij Olympiakos Piraeus meemaakte: ,,De trainingen van Sollied zijn erg hoogwaardig, te vergelijken met die van AC Milan. Hij zou in de absolute top niet misstaan.’’

Sollied eist op het veld een strakke teamtechnische en –tactische discipline, maar doet buiten de krijtlijnen een appèl op het verantwoordelijkheidsgevoel van zijn spelers.

Zijn motto: ‘Ik heb één regel en dat is dat ik geen regels heb.’ Hij gaat uit van een volwassen kleedkamer, die zichzelf volgens natuurlijke processen reguleert. ,,Sollied kan vrij veel verdragen,’’ zegt Audoore. ,,Als een speler vijf minuten te laat op de club is, zal hij daar geen probleem van maken, als de persoon in kwestie maar tijdig op het veld staat.’’ Zijn filosofie heeft hem tot een prijzenpakker van formaat gemaakt.

Sollied, vijftienvoudig international, won met het bescheiden Bodo/Glimt de Noorse beker, werd twee keer Noors kampioen met Rosenborg BK, pakte met Club Brugge twee keer de Belgische titel en twee keer de Belgische beker, en met Olympiakos Piraeus de Griekse titel en beker. Na zijn ontslag in de Griekse havenstad keerde hij in 2007 terug bij de club waar hij medio 1999 zijn entree in West-Europa maakte: AA Gent. Met de Buffalo’s staat hij momenteel zesde in de Belgische competitie.

Zijn werkwijze levert hem veel complimenten op, maar Sollied lijkt immuun voor (waarde)oordelen van buitenaf . ,,Het belangrijkste is dat ik weet waar ik mee bezig ben. Ik wijk nooit af van mijn stramien. En als mijn spelers weten hoe mijn werkwijze in elkaar zit, krijgen ze een comfortabel gevoel: hét fundament om prijzen te pakken.’’
  vrijdag 21 maart 2008 @ 10:30:13 #128
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57516240
Ik ben echt jaloers op Heerenveen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_57518565
Toen de geruchten gingen dat Feijenoord 'm wilde halen, had ik dat al een goede keuze gevonden. Heerenveen kan denk ik uitermate content zijn dat ze Sollied binnen hebben. Als 't klikt met Riemer, that is...
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you
how you don't know where you should look, so you look at my hands"
pi_57531639
Riemer is niet meer de baas.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 23:47:42 #131
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_57531702
Dude

En dit slaat niet op je post ...
pi_57531712
pi_57533987
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 23:44 schreef MaxPower het volgende:
Riemer is niet meer de baas.
pi_57536843
De voorzitter van AA-Gent heeft bevestigd dat Sollied tegen hem gezegd dat hij naar Heerenveen vertrekt.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 10:03:58 #135
121310 venomsnake
El Saltador
pi_57594784
quote:
Trond Sollied tekent voor twee jaar bij Heerenveen

Heerenveen heeft Trond Sollied aangesteld als opvolger van trainer Gertjan Verbeek. Met de 48-jarige Noor haalt Heerenveen een gewenste internationaal gelouterde trainer in huis. Sollied werkte eerder met succes bij Rosenborg, Club Brugge, Olympiakos Piraeus en AA Gent. Sollied tekent voor twee jaar in Friesland en neemt zijn vaste assistent, de Belg Chris van Puyvelde, mee. Sollied en Van Puyvelde werken al acht jaar nauw samen.

Trond Sollied was tot zijn 34ste jaar profvoetballer. Eerst bij Valerenga, daarna bij Rosenborg en vervolgens bij Bodo Glimt, waar hij ook trainer was. Trond Sollied speelde vijftien interlands voor Noorwegen. Met Bodo Glimt werd hij kampioen in de Noorse tweede divisie. Na de promotie werd de club tweede en won de nationale beker. Sollied werkte vervolgens bij Rosenborg, AA Gent, Club Brugge en Olympiakos Piraeus. In 2007 keerde hij terug bij AA Gent. Met die club staat hij momenteel zesde in de Belgische competitie.

De 48-jarige Trond Sollied wordt internationaal gezien als vakman. Dat zijn aanpak rendeert, bewees hij met vijf landstitels. Sollied won met Rosenborg (2x), Club Brugge (2x) en Olympiakos Piraeus nationale titels. Ook in de bekertoernooien was Sollied succesvol. Hij pakte met Bodo Glimt, Club Brugge (2x + supercup) en Olympiakos Piraeus prijzen. Bij Brugge maakte Sollied indruk door in de Champions League met 0-1 te winnen van AC Milan.

De directie van Heerenveen ziet in de Noor de ideale man om voort te bouwen op het werk van trainer Gertjan Verbeek. Hoewel sc Heerenveen meerdere namen op papier had, is alleen met Trond Sollied gesproken. Sollied was in de ogen van sc Heerenveen om meerdere redenen de ideale kandidaat. Yme Kuiper. ,,Sollied is een internationaal gelouterde trainer die bij meerdere clubs heeft bewezen dat zijn aanpak werkt.’’

De Noor Trond Sollied is de opvolger van Gertjan Verbeek bij sc Heerenveen. De Noor Trond Sollied is de opvolger van Gertjan Verbeek bij sc Heerenveen.

Met Sollied komt ook de Belg Chris van Puyvelde mee naar Friesland. Sollied en Van Puyvelde werken al acht seizoenen nauw samen. De samenstelling van de technische staf wijzigt met ingang van het nieuwe seizoen. Alex Pastoor en Hans Visser verlaten de club. Henk Herder, nu nog trainer van het beloftenteam, wordt assistent-trainer bij het eerste elftal. Hans de Jong, de huidige trainer van de B1 van sc Heerenveen, schuift door naar het beloftenteam. De directie moet nog om tafel met keeperstrainer Albert van der Sleen.

Bij de keuze voor Trond Sollied heeft de directie van sc Heerenveen zich niet alleen laten leiden door de erelijst van de Noor. Yme Kuiper. ,,Resultaat is belangrijk, maar ook de manier van voetballen. Zijn opvatting over voetbal sluit aan bij de Heerenveen-filosofie. Sollied is ook een voorstander van verzorgd en aanvallend voetbal en wil de baas zijn op het veld.’’ Sollied speelt bij voorkeur met drie aanvallers en besteedt veel aandacht aan het positiespel.

Henk Herder wordt met ingang van het nieuwe seizoen assistent-trainer bij de hoofdmacht van sc Heerenveen. Henk Herder wordt met ingang van het nieuwe seizoen assistent-trainer bij de hoofdmacht van sc Heerenveen.

Trond Sollied wordt na de Engelsman Robert Kelly en de Hongaar Laszlo Zalai de derde buitenlandse trainer van sc Heerenveen sinds de invoering van het betaalde voetbal in Nederland in 1954. De directie van sc Heerenveen beschouwt het als een voordeel dat Sollied de Nederlandse taal machtig is. ,,Onze goede ervaringen met Scandinavische spelers hebben eveneens een rol gespeeld bij onze keuze. Gezien die ervaringen durfden we het avontuur met een Scandinavische trainer wel aan,’’ aldus Yme Kuiper.

De komst van Trond Sollied naar It Friese Haagje heeft geen gevolgen voor de huidige werkwijze van Heerenveen op conditioneel en medisch gebied. Yme Kuiper. ,,Sollied moet voortborduren op de bestaande werkwijze. Op gebied van kracht- en conditietraining, maar ook medische begeleiding, zijn wij vooruitstrevend bezig. Dat gaan we niet veranderen omdat er een nieuwe trainer komt. Voor Sollied is dat geen probleem. Hij is net als wij gewend om op fysiologisch gebied nauw samen te werken met hogescholen en universiteiten.’’

Met Trond Sollied hoopt sc Heerenveen nog een stap in voetballand te kunnen maken. Yme Kuiper. ,,Wij zijn heel tevreden over de werkwijze en resultaten van Gertjan Verbeek. Er is de afgelopen jaren een stevige basis gevormd. We hadden geen behoefte aan iemand die alles over de kop haalt en verandert. We denken dat we met Sollied kunnen voortbouwen op het gelegde fundament.’’

Later vanochtend volgt een uitgebreid interview met de nieuwe trainer van sc Heerenveen, Trond Sollied.

www.sc-heerenveen.nl
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 25 maart 2008 @ 10:20:37 #136
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_57595059
ik hoop voor jullie 1 ding, namelijk dat Heerenveen een groep heeft met leiders en zelfbewuste spelers. Sollied is een erg goeie trainer, maar hij kan niet met mensen omgaan en dicipline kent hij al helemaal niet. Verwacht je aan een 4-3-3 met 2 constant van flank veranderende spitsen en een centrale man die een erg belangerijke functie heeft. Vaak zie je bij Sollied (iig was dat bij ons toch zo) dat de linkse of rechtse spits naar de eerste paal liep waardoor de centrale man vaak alleen stond aan de tweede paal voor de flank voorzet. Verder is ook de "6" erg belangrijk in z'n systeem, aangezien de backs bijna meer als links of rechtsbuiten spelen dan achteraan, waardoor de DMC samen met de 2 centrale verdedigers het verdedigende slot op de deur zijn. Wij hadden Simons in die rol, veel beter krijg je ze natuurlijk niet

Een ding mag je sowieso verwachten, het jaar dat Sollied vertrekt stuikt je team compleet in elkaar. Hij maakt van z'n team zo'n keiharde machine, die zo gefixeerd zijn op z'n looplijnen dat de spelers na z'n vertrek meestal niet meer weten wat ze moeten doen. Hij is nu 3 jaar bij ons weg, en Club heeft dat nog steeds niet verwerkt
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
  dinsdag 25 maart 2008 @ 14:43:23 #137
121310 venomsnake
El Saltador
pi_57599803
quote:
‘Ik kom niet om vierde te worden’

Met de aanstelling van de Noor Trond Sollied heeft SC Heerenveen voor volgend seizoen een opvolger gevonden voor de scheidende Gertjan Verbeek. De oefenmeester van AA Gent wil de komende twee seizoenen met de Friese club prijzen winnen. "Ik kom niet naar Friesland om vierde te worden.’’ "Ik denk in prijzen", stelt Sollied op de website van Heerenveen. "Gezien de gesprekken die ik met de clubleiding heb gevoerd is dat mogelijk. Heerenveen is ambitieus en beschikt over een kwalitatief goede spelersgroep. Het is van belang dat spelers beter willen worden en prijzen willen winnen. Dat is de basis om te presteren."

"Mijn uitdaging is de ploeg nog beter te maken, maar in Nederland wint niet altijd de beste. Met het systeem van de play-offs kun je een goed seizoen in één duel verspelen. AZ speelde afgelopen seizoen super, maar bleef met lege handen staan. In mijn beleving mag dat niet. Het systeem doet geen recht aan de prestaties over een heel seizoen.’’

"Ik houd van aanvallend voetbal en risico’s nemen, vooral als de situatie daar om vraagt. In principe vind ik 4-3-3 het beste systeem, maar dat moet in de voorbereiding blijken. Het systeem is niet heilig, maar wel de stijl van voetballen en die moet in mijn ogen offensief gericht zijn. Ik wil op balbezit spelen, het spel bepalen en overal op het veld moeten driehoekjes zijn zodat je de bal in één tijd kunt verplaatsen", aldus Sollied.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_57599842
Goede teksten gelijk over de play-offs en de Olympische Spelen .

Vermakelijke trainer!
  dinsdag 25 maart 2008 @ 16:50:41 #139
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_57602493
Hij mag me verrassen met een serieuze prijs. Laten we volgend jaar maar beginnen met Europees overwinteren en een halve finale beker. Goed verhaal in ieder geval, een 'naam' voor de groep en een voortzetting van het huidige beleid en tot op zekere hoogte ook wel de speelstijl

SC Heerenveen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  dinsdag 13 mei 2008 @ 08:50:59 #140
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_58639022
Goed interview met hem in de VI van afgelopen woensdag. Voor hen die hem niet hebben gekocht, echter toch willen lezen:
Pagina1
Pagina2
Pagina3
Pagina4
Pagina5
Een beetje vreemd misschien opgeslagen in een Word-document, maar het is goed leesbaar

Sterke visie, zou hij SC Heerenveen volgend seizoen (weer) een stapje hoger kunnen brengen? Of moeten we eerst een seizoen een stapje terug doen om er een jaar later twee vooruit te kunnen zetten?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')