Hou zelf niet zo van ski-hut muziek, maar af en toe in een kroeg ofzo met wat bier waarom nietquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:25 schreef Nobu het volgende:
[..]
Uitgaan moet je eigenlijk ook niet op zaterdag doen, maar dat vergeef ik je. Jij bent natuurlijk het biergooiende, skihut-muziek meeschreeuwende type? Dat zou het plaatje wel compleet maken namelijk
Wat een kortzichtigheid, blijf jij maar lekker in je bekrompen wereldje.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:21 schreef Synthesist het volgende:
[..]
Ouders aan de zijlijn, achter een balletje aan hollen, vetta hap in de kantine, stadions met volwassen mannen die idolaat zijn van een kinderspelletje, mannen op tv die oeverloos praten over een spel ipv zaken die er toe doen in deze wereld. Voetballers zijn mensen die niets in hun leven presteren, maar wel miljoenen verdienen.
M.a.w: voetbal is een bezigheid voor mensen met een uitzichtloos bestaan. I.t.t muziek of kunst is het ook inferieur, met name omdat anderen die er niet van houden er constant mee worden lastig gevallen in deze maatschappij.
Dat is symptoombestrijding. Het is schandalig dat er iedere keer een hele politiemacht op de been moet komen om steeds dezelfde mensen onder de duim te houden. Waarom geven ze die hooligans geen levenslang stadionverbod?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
![]()
Hoe krijg je het uit je toetsenbord.
Je spreekt jezelf hier toch gigantisch tegen? Er wordt wat tegen gedaan door veel politie in te zetten, en met succes. Er wordt nagenoeg nooit gereld. Per seizoen worden er 306 wedstrijden gespeeld voor de competitie. Als het vijf keer op rellen uitdraait is het veel. Er wordt dan in maarliefst 1,6% van de gevallen gereld, waarbij de mate van hoe ernstig de rellen zijn niet meegerekend wordt. Dingen als 'binnensteden kort en klein slaan' gebeuren dan ook zelden. Maar wel te vaak natuurlijk. Maar er wordt genoeg genoeg aan gedaan, dus ik snap jouw probleem niet.
Volgens mij werkt het bij jou andersom. Je mag geen kritiek hebben op sportieve mensen, anders ben je een bleek stijf ventje met een dikke pizza-pens.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:21 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat stijve bleke ventjes met een dikke pizza-pens kritiek mogen hebben op sportieve mensen.
blablablaquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:21 schreef Synthesist het volgende:
[..]
Ouders aan de zijlijn, achter een balletje aan hollen, vetta hap in de kantine, stadions met volwassen mannen die idolaat zijn van een kinderspelletje, mannen op tv die oeverloos praten over een spel ipv zaken die er toe doen in deze wereld. Voetballers zijn mensen die niets in hun leven presteren, maar wel miljoenen verdienen.
M.a.w: voetbal is een bezigheid voor mensen met een uitzichtloos bestaan. I.t.t muziek of kunst is het ook inferieur, met name omdat anderen die er niet van houden er constant mee worden lastig gevallen in deze maatschappij.
Nee hoor. Ik gooi jullie op een hoop, net zoals jullie dat bij mij doen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:17 schreef Seneca het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het bij jou andersom. Je mag geen kritiek hebben op sportieve mensen, anders ben je een bleek stijf ventje met een dikke pizza-pens.
Ach gut, waar zie je mij alle voetbalsupporters op een hoop gooien dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:20 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik gooi jullie op een hoop, net zoals jullie dat bij mij doen.
Mensen die de buitenspelval niet begrijpenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:21 schreef Synthesist het volgende:
[..]
Lees nog eens goed rond? Alle voetbalsupporters worden hier als dom, geweldadig en simpel neergezet, lees eens op de FP de reacties. De anti-Marokkanen reacties zijn er niets bijquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:23 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ach gut, waar zie je mij alle voetbalsupporters op een hoop gooien dan?
Omdat de echte hooligans niet voor en na een wedstrijd elkaar opzoeken, maar die spreken gewoon ergens af. Bovendien krijgen die als ze gepakt worden echt wel een levenslang stadionverbod, maar zoveel wordt er niet gereld, dus er zijn ook niet veel symptonen te bestrijden. Het is niet schandalig, het is gewoon realiteit. In de grote steden is ook meer politie op straat dan in Friesland, huil daar ook eens over.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:13 schreef Seneca het volgende:
[..]
Dat is symptoombestrijding. Het is schandalig dat er iedere keer een hele politiemacht op de been moet komen om steeds dezelfde mensen onder de duim te houden. Waarom geven ze die hooligans geen levenslang stadionverbod?
Wie?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb Blight geeneens gezien in dit topic.Dé voetbalfan.
Als je heel eerlijk bent moet je toegeven dat toch wel veel voetbal supporters een beetje tokkie-volk is. Ik ging in het verleden graag naar een hardcore feestje, heel leuk allemaal, maar daar komt ook dat simpele volk.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:23 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Lees nog eens goed rond? Alle voetbalsupporters worden hier als dom, geweldadig en simpel neergezet, lees eens op de FP de reacties. De anti-Marokkanen reacties zijn er niets bij.
En ik werd in zoveel topics als patserig ordinair VMBO-kereltje neergezet omdat ik kritiek had op de sociaal zwakkeren in onze samenleving. Niet zo zeuren als ik dan met vooroordelen terug ga smijten.
Natuurlijk ga ik zeuren als je die vooroordelen over je persoontje op die manier gaat zitten bevestigen. Dat 'ja maar mama, zij doen het ook!' gejank is een intellectueel zoals jij (:') ) onwaardig.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:23 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Lees nog eens goed rond? Alle voetbalsupporters worden hier als dom, geweldadig en simpel neergezet, lees eens op de FP de reacties. De anti-Marokkanen reacties zijn er niets bij.
En ik werd in zoveel topics als patserig ordinair VMBO-kereltje neergezet omdat ik kritiek had op de sociaal zwakkeren in onze samenleving. Niet zo zeuren als ik dan met vooroordelen terug ga smijten.
Was dat maar waar, dat zou me meer interesseren dan het salaris van een stel huilsmurfen. Goed tegen de vergrijzing én dat stel gristenhonden uit het kabinetquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:40 schreef Scaurus het volgende:
Sterven er oude heertjes of valt het kabinet als Feyenoord en Ajax niet spelen?
De sportcultuur in een notendop; de bier- en pizza (bitterbal-) buiken die zeiken op de prestaties/strategie/schoonheid van het spel van hetgeen op televisie is.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:21 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat stijve bleke ventjes met een dikke pizza-pens kritiek mogen hebben op sportieve mensen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |