abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:13:49 #51
164241 Dorkquemada
I won't enjoy it.
pi_57241733
Generalisatie
"Life, loathe it or ignore it, you can't like it"
pi_57241799
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:11 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Niet eens, eerder ICT-nerds, die sporten niet eens .
Ik vermoed toch dat de economie iets meer op informatietechnologie draait dan op voetbal. Dwaas
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:19:29 #53
185261 Scaurus
Memento mori
pi_57241853
Voetbal kan een zeer vermakelijk spel zijn. Het lijkt echter vreselijk veel op oorlog, wat de reden is voor de populariteit van deze sport onder mannen. Naast oorlog lijkt voetbal ook veel op religie.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:21:04 #54
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_57241896
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:17 schreef Seneca het volgende:

[..]

Ik vermoed toch dat de economie iets meer op informatietechnologie draait dan op voetbal. Dwaas
Vooral de ICT MBO niveau 2 wankers in dit topic.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:21:14 #55
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57241901
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:17 schreef Seneca het volgende:

[..]

Wil niet zeggen dat stijve bleke ventjes met een dikke pizza-pens kritiek mogen hebben op sportieve mensen.
pi_57242029
Ach, ieder zijn ding. Maar ik heb ook een hekel aan kortzichtige voetbal-sukkels. Die je met open mond aangapen als je zegt dat je niet van voetbal houdt. Een keer gehoord: "Hoe kan dat nou, een man die niet van voetbal houdt? Ik bedoel, wat doe je dan?" (op serieuze toon)
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:43:29 #57
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57242420
quote:

[..]

Tsss

Ik ben IT-Nerd, sport en ben voetbalhooligan.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:48:40 #58
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57242542
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:43 schreef Happel het volgende:

[..]

Tsss

Ik ben IT-Nerd, sport en ben voetbalhooligan.
Dan ben je geen IT-nerd maar een IT-er .
  zaterdag 8 maart 2008 @ 14:07:32 #59
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_57242954
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:03 schreef Seneca het volgende:

[..]

Je hoeft voetbal van mij echt niet te verbieden hoor, want er zijn meer dan genoeg normale voetbalsupporters die gewoon op een normale manier van het spelletje kunnen genieten. Maar er is een groep mensen die het systematisch verziekt door alles kort en klein te slaan, en daar wordt niks tegen gedaan. Alleen maar omdat het geld op zou brengen. Dat is toch schandalig?
Hoe krijg je het uit je toetsenbord.

Je spreekt jezelf hier toch gigantisch tegen? Er wordt wat tegen gedaan door veel politie in te zetten, en met succes. Er wordt nagenoeg nooit gereld. Per seizoen worden er 306 wedstrijden gespeeld voor de competitie. Als het vijf keer op rellen uitdraait is het veel. Er wordt dan in maarliefst 1,6% van de gevallen gereld, waarbij de mate van hoe ernstig de rellen zijn niet meegerekend wordt. Dingen als 'binnensteden kort en klein slaan' gebeuren dan ook zelden. Maar wel te vaak natuurlijk. Maar er wordt genoeg genoeg aan gedaan, dus ik snap jouw probleem niet.

[ Bericht 9% gewijzigd door TC03 op 08-03-2008 14:13:41 ]
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 8 maart 2008 @ 14:30:12 #60
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_57243318
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 09:51 schreef Pinball het volgende:

[..]

Gelul, de enigen die verdienen aan voetbal zijn de voetballers.
De overheid betaalt alleen maar, aan politieinzet, schade en noodlijdende clubs. Eventuele inkomsten aan BTW doen helemaal niet ter zake, want als die supporters dat geld ergens anders aan uitgeven gaat er ook BTW naar de staat.

En daarnaast zijn de meeste 'supporters' natuurlijk gewoon mensen met een uitkering, dus ook via die weg betaalt de overheid alleen maar.
Voetbal is een enorme industrie die duizenden mensen werk biedt. Verder kijken er elke zondagavond meer dan een miljoen mensen naar voetbal, en als er Champions League-voetbal is kijken er ook rond de miljoen mensen naar zo'n wedstrijd op de publieke omroep (waar in de rust 15 minuten lang reclame is). Ik zie niet in hoe dit géén geld op kan leveren voor de staat.
2000 light years from home
  zaterdag 8 maart 2008 @ 14:43:43 #61
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_57243545
Voetbal is stront! Ik kijk liever cricket of roeien
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:06:37 #62
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_57243805
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:21 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Wil niet zeggen dat stijve bleke ventjes met een dikke pizza-pens kritiek mogen hebben op sportieve mensen.
En jij opent een topic met "kortzichtig" in de titel. Damn, jij bent stupide.
pi_57243872
quote:

[..]

Wel newyorkers he
pi_57244156
quote:

[..]

Hehe ik doe ook ICT en kijk elke zondag voetbal en ja ik baal ook kut politie nu gaat morgen niet door.
AZ-Feynoord is woensdagavond dan werk ik ja
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:41:31 #65
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_57244360
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:59 schreef Happel het volgende:

[..]

Liever voetbalsupporter, dan een infantiele kleuter. Mijn god.
Heb ik een gevoelig snaartje geraakt ofzo?

Trouwens even zodat "we" echt even lekker kunnen schelden...ik las net dat er 1 wedstrijd al niet doorgaat. OMG!1! De economie raakt in een recessie!
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:45:59 #66
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_57244412
Voetbal, paupersport
pi_57244468
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:45 schreef Nobu het volgende:
Voetbal, paupersport
Ja vind jij, jij houd zeker van dammen jij bent ook zeker zo'n figuur dat niet uitgaat omdat er dronken mongolen rond lopen
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:49:15 #68
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_57244478
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:45 schreef Nobu het volgende:
Voetbal, paupersport
Ja! Maar gelukkig las ik net dat ICT-nerds erger zijn....jij bent er zo één zeker?
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:53:59 #69
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_57244543
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:49 schreef Semisane het volgende:

[..]

Ja! Maar gelukkig las ik net dat ICT-nerds erger zijn....jij bent er zo één zeker?
Heu, nee sorry. ICT is zelfs nog wel een stukje erger dan voetbal
pi_57244889
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:53 schreef Nobu het volgende:

[..]

Heu, nee sorry. ICT is zelfs nog wel een stukje erger dan voetbal
Dus ik die in ICT zit en voetbal kijk is ergste soort mens op aarde.
Oja ik hou ook van uitgaan op zaterdag

Bah mensen zoals jij
  zaterdag 8 maart 2008 @ 16:15:13 #71
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_57244891
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 02:56 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Van dit soort puisterige nerdjes dus .

Hou je eens bij de feiten, meer dan 80 % van de inzet is bedoeld voor het leiden van het verkeer en de in en uitstroom van de mensen. Dat krijg je als je 50.000 mensen op 1 plek hebt.

En natuurlijk zitten er een paar debielen tussen, maar die heb je ook bij het uitgaan. Bovendien is het de fout van de regering dat de clubs deze 'mensen' geen meldplicht mag opleggen, waardoor ze alsnog de stad etc. inkunnen.

Voor de rest : nerdjes, jullie betalen die inzet niet, je vergeet zeker dat de clubs en de supporters zelf ook honderden miljoenen aan belasting betalen. In feit profiteren de nerdjes dus van de voetbalclubs. Als er helemaal geen voetbal meer was, was de schatkist minder vol dan nu.
Dát is je reinste bullshit.

Argument 'regelen van verkeer'
Bij de Red Bull cross in Scheveningen komen er ook weet ik hoeveel duizend mensen op 1 plek en zijn er weet ik hoeveel mensen nodig om het verkeer te leiden. Dat zijn allemaal, op enkele leiders na, studenten en andere mensen die voor n zakcentje een kleine klus doen. Hooguit patrouilleert de politie wat rond omdat er zoveel huizen op dat moment leeg zijn.

Argument 'invoer van meldplicht'
Lijkt me niet werkzaam. Tevens zou men af kunnen vragen waarom het hoofdzakelijk bij voetbal gebeurt. Ook lijkt het mij niet proportioneel of te handhaven. Daarnaast vind ik die rellen keer op keer wel fijn aantonen dat we eigenlijk ook gewoon mensen zijn, dat nuanceert het denkbeeld over andere mensen een beetje, en houdt de gedachte van übermensch uit de picture.

Argument 'voetbalclubs betalen miljoenen'
Terecht. Net zoals elk ander bedrijf. Ze krijgen er veel voor terug, waaronder die grote hoeveelheden politie. En die staken nu even.

"Zo, anders nog iets?"
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_57244909
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:43 schreef Ruiseart het volgende:
Voetbal is stront! Ik kijk liever cricket
Cricket? Mijn god, als er een sport suf is.... Er wordt amper bewogen!
pi_57244984
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 07:39 schreef Lod het volgende:
Voetbal is gewoon een kutsport voor mensen met een laag beschavingsniveau.
Ouders aan de zijlijn, achter een balletje aan hollen, vetta hap in de kantine, stadions met volwassen mannen die idolaat zijn van een kinderspelletje, mannen op tv die oeverloos praten over een spel ipv zaken die er toe doen in deze wereld. Voetballers zijn mensen die niets in hun leven presteren, maar wel miljoenen verdienen.

M.a.w: voetbal is een bezigheid voor mensen met een uitzichtloos bestaan. I.t.t muziek of kunst is het ook inferieur, met name omdat anderen die er niet van houden er constant mee worden lastig gevallen in deze maatschappij.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 16:25:00 #74
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_57245037
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:15 schreef Just_4_fun het volgende:

[..]

Dus ik die in ICT zit en voetbal kijk is ergste soort mens op aarde.
Oja ik hou ook van uitgaan op zaterdag

Bah mensen zoals jij
Uitgaan moet je eigenlijk ook niet op zaterdag doen, maar dat vergeef ik je. Jij bent natuurlijk het biergooiende, skihut-muziek meeschreeuwende type? Dat zou het plaatje wel compleet maken namelijk
  zaterdag 8 maart 2008 @ 16:26:06 #75
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_57245057
Voetbal is een prima sport.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_57245212
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:25 schreef Nobu het volgende:

[..]

Uitgaan moet je eigenlijk ook niet op zaterdag doen, maar dat vergeef ik je. Jij bent natuurlijk het biergooiende, skihut-muziek meeschreeuwende type? Dat zou het plaatje wel compleet maken namelijk
Hou zelf niet zo van ski-hut muziek, maar af en toe in een kroeg ofzo met wat bier waarom niet

Ik val niemand lastig ben niet agresief en als ik naar Ajax ga hoor ik niet bij de relschoppers.
Dus niemand heeft last van mij
pi_57247137
Jammere actie van de politie. Recht op staken hebben ze, maar dan niet op dit soort momenten gaarne. En al dat anti-voetbal gezeik is ook zo hinderlijk.
zakelijk
pi_57247170
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:21 schreef Synthesist het volgende:

[..]

Ouders aan de zijlijn, achter een balletje aan hollen, vetta hap in de kantine, stadions met volwassen mannen die idolaat zijn van een kinderspelletje, mannen op tv die oeverloos praten over een spel ipv zaken die er toe doen in deze wereld. Voetballers zijn mensen die niets in hun leven presteren, maar wel miljoenen verdienen.

M.a.w: voetbal is een bezigheid voor mensen met een uitzichtloos bestaan. I.t.t muziek of kunst is het ook inferieur, met name omdat anderen die er niet van houden er constant mee worden lastig gevallen in deze maatschappij.
Wat een kortzichtigheid, blijf jij maar lekker in je bekrompen wereldje.
zakelijk
pi_57247261
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:07 schreef TC03 het volgende:

[..]

Hoe krijg je het uit je toetsenbord.

Je spreekt jezelf hier toch gigantisch tegen? Er wordt wat tegen gedaan door veel politie in te zetten, en met succes. Er wordt nagenoeg nooit gereld. Per seizoen worden er 306 wedstrijden gespeeld voor de competitie. Als het vijf keer op rellen uitdraait is het veel. Er wordt dan in maarliefst 1,6% van de gevallen gereld, waarbij de mate van hoe ernstig de rellen zijn niet meegerekend wordt. Dingen als 'binnensteden kort en klein slaan' gebeuren dan ook zelden. Maar wel te vaak natuurlijk. Maar er wordt genoeg genoeg aan gedaan, dus ik snap jouw probleem niet.
Dat is symptoombestrijding. Het is schandalig dat er iedere keer een hele politiemacht op de been moet komen om steeds dezelfde mensen onder de duim te houden. Waarom geven ze die hooligans geen levenslang stadionverbod?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_57247310
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:26 schreef Yildiz het volgende:
Voetbal is was een prima sport.
Tegenwoordig zijn voetballers wijven en supporters tokkies.
pi_57247347
quote:

[..]

Volgens mij werkt het bij jou andersom. Je mag geen kritiek hebben op sportieve mensen, anders ben je een bleek stijf ventje met een dikke pizza-pens.
pi_57247368
quote:

[..]

blablabla

Ik haat je
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  zaterdag 8 maart 2008 @ 18:20:29 #83
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57247437
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 18:17 schreef Seneca het volgende:

[..]

Volgens mij werkt het bij jou andersom. Je mag geen kritiek hebben op sportieve mensen, anders ben je een bleek stijf ventje met een dikke pizza-pens.
Nee hoor. Ik gooi jullie op een hoop, net zoals jullie dat bij mij doen.
  Forum Admin zaterdag 8 maart 2008 @ 18:22:07 #84
35723 crew  GGMM
pi_57247488
Goed topic.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_57247513
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 18:20 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik gooi jullie op een hoop, net zoals jullie dat bij mij doen.
Ach gut, waar zie je mij alle voetbalsupporters op een hoop gooien dan?

Huilie
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 8 maart 2008 @ 18:26:09 #86
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_57247581
Ik heb Blight geeneens gezien in dit topic. Dé voetbalfan.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zaterdag 8 maart 2008 @ 19:18:43 #87
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_57248552
quote:

[..]

Mensen die de buitenspelval niet begrijpen
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
  zaterdag 8 maart 2008 @ 19:23:15 #88
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57248633
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 18:23 schreef Seneca het volgende:

[..]

Ach gut, waar zie je mij alle voetbalsupporters op een hoop gooien dan?
Lees nog eens goed rond? Alle voetbalsupporters worden hier als dom, geweldadig en simpel neergezet, lees eens op de FP de reacties. De anti-Marokkanen reacties zijn er niets bij .

En ik werd in zoveel topics als patserig ordinair VMBO-kereltje neergezet omdat ik kritiek had op de sociaal zwakkeren in onze samenleving. Niet zo zeuren als ik dan met vooroordelen terug ga smijten.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 19:35:10 #89
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_57248878
Dit topic moet ik even volgen
Tics van je petten.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 19:39:04 #90
53267 TC03
pi_57248961
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 18:13 schreef Seneca het volgende:

[..]

Dat is symptoombestrijding. Het is schandalig dat er iedere keer een hele politiemacht op de been moet komen om steeds dezelfde mensen onder de duim te houden. Waarom geven ze die hooligans geen levenslang stadionverbod?
Omdat de echte hooligans niet voor en na een wedstrijd elkaar opzoeken, maar die spreken gewoon ergens af. Bovendien krijgen die als ze gepakt worden echt wel een levenslang stadionverbod, maar zoveel wordt er niet gereld, dus er zijn ook niet veel symptonen te bestrijden. Het is niet schandalig, het is gewoon realiteit. In de grote steden is ook meer politie op straat dan in Friesland, huil daar ook eens over.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 19:39:40 #91
53267 TC03
pi_57248977
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 18:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb Blight geeneens gezien in dit topic. Dé voetbalfan.
Wie?
pi_57249432
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 19:23 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Lees nog eens goed rond? Alle voetbalsupporters worden hier als dom, geweldadig en simpel neergezet, lees eens op de FP de reacties. De anti-Marokkanen reacties zijn er niets bij .

En ik werd in zoveel topics als patserig ordinair VMBO-kereltje neergezet omdat ik kritiek had op de sociaal zwakkeren in onze samenleving. Niet zo zeuren als ik dan met vooroordelen terug ga smijten.
Als je heel eerlijk bent moet je toegeven dat toch wel veel voetbal supporters een beetje tokkie-volk is. Ik ging in het verleden graag naar een hardcore feestje, heel leuk allemaal, maar daar komt ook dat simpele volk.

Ik vind voetbal tegenwoordig een zielig spelletje en snap niet wat zoveel mensen er leuk aan vinden. Voetbal op amateuristisch niveau lijkt me dan nog wel leuk, daar is het dan nog (hoop ik) een echte sport. Als ik de echtheid van de beelden op televisie moet geloven dan kan ik in 1 schop een heel elftal doodschoppen, zulke mietjes zijn het.

Ook dat oneindige, niet interessante gepraat op tv over voetbal. En dan ben ik nog niet begonnen over die arrogante coaches die denken dat ze god zijn. Die houding van die mensen, alstjeblieft... Betaal ze gewoon het modale inkomen, misschien schrikken ze dan weer wakker en worden ze normaal, want het is echt schandalig.
pi_57249802
http://www.dumpert.nl/mediabase/44158/eeb9de45/fair_play.html

Dat is ook de kracht van voetbal, vaak gaat het er gewoon nog eerlijk en sportief aan toe.
zakelijk
  zaterdag 8 maart 2008 @ 20:17:00 #94
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57249853
Degene die de voetbalsupporters generaliseren, hoe denken jullie over de aankondigen van de nieuwe politieactie.

Ze gaan het verkeer hinderen dinsdag. Het is toch een uitschot, dat volk in het verkeer!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_57249865
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 19:23 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Natuurlijk ga ik zeuren als je die vooroordelen over je persoontje op die manier gaat zitten bevestigen. Dat 'ja maar mama, zij doen het ook!' gejank is een intellectueel zoals jij (:') ) onwaardig.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 20:22:46 #96
171999 Krullenkut
Kut met krullen
pi_57249991
Voetballers

Hondjes die achter een balletje aan rennen en dan zeggen dat het een talent is
** It ain't the coffee in my kitchen..
** I Wanna play a little game (6)
  zaterdag 8 maart 2008 @ 20:40:51 #97
185261 Scaurus
Memento mori
pi_57250427
Wat schreeuwen we toch weer moord en brand als de voetbalwedstrijd niet doorgaat omdat de politie staakt. Sterven er oude heertjes of valt het kabinet als Feyenoord en Ajax niet spelen? Kom op zeg. Ga lekker zelf in de buitenlucht lekker ballen, heb je reuze veel plezier (naar verluid) en val je ook nog eens wat af.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
  zaterdag 8 maart 2008 @ 20:49:09 #98
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57250575
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 20:40 schreef Scaurus het volgende:
Sterven er oude heertjes of valt het kabinet als Feyenoord en Ajax niet spelen?
Was dat maar waar, dat zou me meer interesseren dan het salaris van een stel huilsmurfen. Goed tegen de vergrijzing én dat stel gristenhonden uit het kabinet .
pi_57250630
quote:

[..]

De sportcultuur in een notendop; de bier- en pizza (bitterbal-) buiken die zeiken op de prestaties/strategie/schoonheid van het spel van hetgeen op televisie is.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 21:06:40 #100
119507 Demarest
Mission Phailed
pi_57250843
Voetbal: een stel primaten die tegen een stuk leer aanschoppen.

Mensen die in een dip/depressie raken als hun cluppie verliest.
Onopvallend doch zeer scherpzinnig...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')