Ik vermoed toch dat de economie iets meer op informatietechnologie draait dan op voetbal. Dwaasquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:11 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Niet eens, eerder ICT-nerds, die sporten niet eens.
Vooral de ICT MBO niveau 2 wankers in dit topic.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:17 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ik vermoed toch dat de economie iets meer op informatietechnologie draait dan op voetbal. Dwaas
Wil niet zeggen dat stijve bleke ventjes met een dikke pizza-pens kritiek mogen hebben op sportieve mensen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:17 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ik vermoed toch dat de economie iets meer op informatietechnologie draait dan op voetbal. Dwaas
Tsssquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:11 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dan ben je geen IT-nerd maar een IT-erquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Tsss
Ik ben IT-Nerd, sport en ben voetbalhooligan.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:03 schreef Seneca het volgende:
[..]
Je hoeft voetbal van mij echt niet te verbieden hoor, want er zijn meer dan genoeg normale voetbalsupporters die gewoon op een normale manier van het spelletje kunnen genieten. Maar er is een groep mensen die het systematisch verziekt door alles kort en klein te slaan, en daar wordt niks tegen gedaan. Alleen maar omdat het geld op zou brengen. Dat is toch schandalig?
Voetbal is een enorme industrie die duizenden mensen werk biedt. Verder kijken er elke zondagavond meer dan een miljoen mensen naar voetbal, en als er Champions League-voetbal is kijken er ook rond de miljoen mensen naar zo'n wedstrijd op de publieke omroep (waar in de rust 15 minuten lang reclame is). Ik zie niet in hoe dit géén geld op kan leveren voor de staat.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
Gelul, de enigen die verdienen aan voetbal zijn de voetballers.
De overheid betaalt alleen maar, aan politieinzet, schade en noodlijdende clubs. Eventuele inkomsten aan BTW doen helemaal niet ter zake, want als die supporters dat geld ergens anders aan uitgeven gaat er ook BTW naar de staat.
En daarnaast zijn de meeste 'supporters' natuurlijk gewoon mensen met een uitkering, dus ook via die weg betaalt de overheid alleen maar.
En jij opent een topic met "kortzichtig" in de titel. Damn, jij bent stupide.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:21 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat stijve bleke ventjes met een dikke pizza-pens kritiek mogen hebben op sportieve mensen.
Wel newyorkers hequote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:21 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat stijve bleke ventjes met een dikke pizza-pens kritiek mogen hebben op sportieve mensen.
Hehe ik doe ook ICT en kijk elke zondag voetbal en ja ik baal ook kut politie nu gaat morgen niet door.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:11 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Heb ik een gevoelig snaartje geraakt ofzo?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Liever voetbalsupporter, dan een infantiele kleuter. Mijn god.
Ja vind jij, jij houd zeker van dammen jij bent ook zeker zo'n figuur dat niet uitgaat omdat er dronken mongolen rond lopenquote:
Ja! Maar gelukkig las ik net dat ICT-nerds erger zijn....jij bent er zo één zeker?quote:
Heu, nee sorry. ICT is zelfs nog wel een stukje erger dan voetbalquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:49 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja! Maar gelukkig las ik net dat ICT-nerds erger zijn....jij bent er zo één zeker?
Dus ik die in ICT zit en voetbal kijk is ergste soort mens op aarde.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:53 schreef Nobu het volgende:
[..]
Heu, nee sorry. ICT is zelfs nog wel een stukje erger dan voetbal
Dát is je reinste bullshit.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:56 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Van dit soort puisterige nerdjes dus.
Hou je eens bij de feiten, meer dan 80 % van de inzet is bedoeld voor het leiden van het verkeer en de in en uitstroom van de mensen. Dat krijg je als je 50.000 mensen op 1 plek hebt.
En natuurlijk zitten er een paar debielen tussen, maar die heb je ook bij het uitgaan. Bovendien is het de fout van de regering dat de clubs deze 'mensen' geen meldplicht mag opleggen, waardoor ze alsnog de stad etc. inkunnen.
Voor de rest : nerdjes, jullie betalen die inzet niet, je vergeet zeker dat de clubs en de supporters zelf ook honderden miljoenen aan belasting betalen. In feit profiteren de nerdjes dus van de voetbalclubs. Als er helemaal geen voetbal meer was, was de schatkist minder vol dan nu.
Cricket? Mijn god, als er een sport suf is.... Er wordt amper bewogen!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:43 schreef Ruiseart het volgende:
Voetbal is stront! Ik kijk liever cricket
Ouders aan de zijlijn, achter een balletje aan hollen, vetta hap in de kantine, stadions met volwassen mannen die idolaat zijn van een kinderspelletje, mannen op tv die oeverloos praten over een spel ipv zaken die er toe doen in deze wereld. Voetballers zijn mensen die niets in hun leven presteren, maar wel miljoenen verdienen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 07:39 schreef Lod het volgende:
Voetbal is gewoon een kutsport voor mensen met een laag beschavingsniveau.
Uitgaan moet je eigenlijk ook niet op zaterdag doen, maar dat vergeef ik je. Jij bent natuurlijk het biergooiende, skihut-muziek meeschreeuwende type? Dat zou het plaatje wel compleet maken namelijkquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:15 schreef Just_4_fun het volgende:
[..]
Dus ik die in ICT zit en voetbal kijk is ergste soort mens op aarde.
Oja ik hou ook van uitgaan op zaterdag
Bah mensen zoals jij
Hou zelf niet zo van ski-hut muziek, maar af en toe in een kroeg ofzo met wat bier waarom nietquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:25 schreef Nobu het volgende:
[..]
Uitgaan moet je eigenlijk ook niet op zaterdag doen, maar dat vergeef ik je. Jij bent natuurlijk het biergooiende, skihut-muziek meeschreeuwende type? Dat zou het plaatje wel compleet maken namelijk
Wat een kortzichtigheid, blijf jij maar lekker in je bekrompen wereldje.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:21 schreef Synthesist het volgende:
[..]
Ouders aan de zijlijn, achter een balletje aan hollen, vetta hap in de kantine, stadions met volwassen mannen die idolaat zijn van een kinderspelletje, mannen op tv die oeverloos praten over een spel ipv zaken die er toe doen in deze wereld. Voetballers zijn mensen die niets in hun leven presteren, maar wel miljoenen verdienen.
M.a.w: voetbal is een bezigheid voor mensen met een uitzichtloos bestaan. I.t.t muziek of kunst is het ook inferieur, met name omdat anderen die er niet van houden er constant mee worden lastig gevallen in deze maatschappij.
Dat is symptoombestrijding. Het is schandalig dat er iedere keer een hele politiemacht op de been moet komen om steeds dezelfde mensen onder de duim te houden. Waarom geven ze die hooligans geen levenslang stadionverbod?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
![]()
Hoe krijg je het uit je toetsenbord.
Je spreekt jezelf hier toch gigantisch tegen? Er wordt wat tegen gedaan door veel politie in te zetten, en met succes. Er wordt nagenoeg nooit gereld. Per seizoen worden er 306 wedstrijden gespeeld voor de competitie. Als het vijf keer op rellen uitdraait is het veel. Er wordt dan in maarliefst 1,6% van de gevallen gereld, waarbij de mate van hoe ernstig de rellen zijn niet meegerekend wordt. Dingen als 'binnensteden kort en klein slaan' gebeuren dan ook zelden. Maar wel te vaak natuurlijk. Maar er wordt genoeg genoeg aan gedaan, dus ik snap jouw probleem niet.
Volgens mij werkt het bij jou andersom. Je mag geen kritiek hebben op sportieve mensen, anders ben je een bleek stijf ventje met een dikke pizza-pens.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:21 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
blablablaquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:21 schreef Synthesist het volgende:
[..]
Ouders aan de zijlijn, achter een balletje aan hollen, vetta hap in de kantine, stadions met volwassen mannen die idolaat zijn van een kinderspelletje, mannen op tv die oeverloos praten over een spel ipv zaken die er toe doen in deze wereld. Voetballers zijn mensen die niets in hun leven presteren, maar wel miljoenen verdienen.
M.a.w: voetbal is een bezigheid voor mensen met een uitzichtloos bestaan. I.t.t muziek of kunst is het ook inferieur, met name omdat anderen die er niet van houden er constant mee worden lastig gevallen in deze maatschappij.
Nee hoor. Ik gooi jullie op een hoop, net zoals jullie dat bij mij doen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:17 schreef Seneca het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het bij jou andersom. Je mag geen kritiek hebben op sportieve mensen, anders ben je een bleek stijf ventje met een dikke pizza-pens.
Ach gut, waar zie je mij alle voetbalsupporters op een hoop gooien dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:20 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik gooi jullie op een hoop, net zoals jullie dat bij mij doen.
Mensen die de buitenspelval niet begrijpenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:21 schreef Synthesist het volgende:
[..]
Lees nog eens goed rond? Alle voetbalsupporters worden hier als dom, geweldadig en simpel neergezet, lees eens op de FP de reacties. De anti-Marokkanen reacties zijn er niets bijquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:23 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ach gut, waar zie je mij alle voetbalsupporters op een hoop gooien dan?
Omdat de echte hooligans niet voor en na een wedstrijd elkaar opzoeken, maar die spreken gewoon ergens af. Bovendien krijgen die als ze gepakt worden echt wel een levenslang stadionverbod, maar zoveel wordt er niet gereld, dus er zijn ook niet veel symptonen te bestrijden. Het is niet schandalig, het is gewoon realiteit. In de grote steden is ook meer politie op straat dan in Friesland, huil daar ook eens over.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:13 schreef Seneca het volgende:
[..]
Dat is symptoombestrijding. Het is schandalig dat er iedere keer een hele politiemacht op de been moet komen om steeds dezelfde mensen onder de duim te houden. Waarom geven ze die hooligans geen levenslang stadionverbod?
Wie?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb Blight geeneens gezien in dit topic.Dé voetbalfan.
Als je heel eerlijk bent moet je toegeven dat toch wel veel voetbal supporters een beetje tokkie-volk is. Ik ging in het verleden graag naar een hardcore feestje, heel leuk allemaal, maar daar komt ook dat simpele volk.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:23 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Lees nog eens goed rond? Alle voetbalsupporters worden hier als dom, geweldadig en simpel neergezet, lees eens op de FP de reacties. De anti-Marokkanen reacties zijn er niets bij.
En ik werd in zoveel topics als patserig ordinair VMBO-kereltje neergezet omdat ik kritiek had op de sociaal zwakkeren in onze samenleving. Niet zo zeuren als ik dan met vooroordelen terug ga smijten.
Natuurlijk ga ik zeuren als je die vooroordelen over je persoontje op die manier gaat zitten bevestigen. Dat 'ja maar mama, zij doen het ook!' gejank is een intellectueel zoals jij (:') ) onwaardig.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:23 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Lees nog eens goed rond? Alle voetbalsupporters worden hier als dom, geweldadig en simpel neergezet, lees eens op de FP de reacties. De anti-Marokkanen reacties zijn er niets bij.
En ik werd in zoveel topics als patserig ordinair VMBO-kereltje neergezet omdat ik kritiek had op de sociaal zwakkeren in onze samenleving. Niet zo zeuren als ik dan met vooroordelen terug ga smijten.
Was dat maar waar, dat zou me meer interesseren dan het salaris van een stel huilsmurfen. Goed tegen de vergrijzing én dat stel gristenhonden uit het kabinetquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:40 schreef Scaurus het volgende:
Sterven er oude heertjes of valt het kabinet als Feyenoord en Ajax niet spelen?
De sportcultuur in een notendop; de bier- en pizza (bitterbal-) buiken die zeiken op de prestaties/strategie/schoonheid van het spel van hetgeen op televisie is.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:21 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |