In de provincie zou er een overschot zijn ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja want we hebben er nu precies genoeg en zonder het voetbal is er een overschot.. De laatste tijd wel eens in amsterdam zuid geweest?
Doe eens niet zo belachelijk triest man.. tering.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:04 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Goed argument, hoe oud ben je eigenlijk?
[..]
Nog zo'n sterke. Hier, heb je er eentje terug: als sport verbroedert, waarom heb je dan politie nodig?
Kneus.
Slarioux ben je agent EN moderator? Hoe tof is dat, kun je op 2 plekken je 'macht' misbruiken!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:04 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Goed argument, hoe oud ben je eigenlijk?
[..]
Nog zo'n sterke. Hier, heb je er eentje terug: als sport verbroedert, waarom heb je dan politie nodig?
Kneus.
Ik heb hem nog nooit gezienquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Van wat issie eigenlijk moderator?
De cavalerie komt altijd te laat...quote:
Ik ben geen agent hoor. En macht op een internetforum? Hoe dom ben jij?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:05 schreef Baklap het volgende:
[..]
Slarioux ben je agent EN moderator? Hoe tof is dat, kun je op 2 plekken je 'macht' misbruiken!
Ow ok, jij komt gelukkig niet dom over.. apekopquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:09 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ben geen agent hoor. En macht op een internetforum? Hoe dom ben jij?
Zeg, waar ben je nou moderator dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:09 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ben geen agent hoor. En macht op een internetforum? Hoe dom ben jij?
Wat wil je nou dan? Zal ik mijn "internetmacht" misbruiken om je scheldwoord weg te halen? Stoute knul!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:10 schreef Baklap het volgende:
[..]
Ow ok, jij komt gelukkig niet dom over.. apekop
DIG, KAA, BUG.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zeg, waar ben je nou moderator dan?
Ja, ga nu maar boodschappen doen. Overigens zou ik anderen niet durven beschuldigen van drogredeneren als ik jou was..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:14 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Wat wil je nou dan? Zal ik mijn "internetmacht" misbruiken om je scheldwoord weg te halen? Stoute knul!
Maargoed, conclusie. Geen enkel argument dat de politie niet zo mogen staken bij voetbal, behalve wat gescheld in de TT en wat drogredeneringen als "hadden ze maar geen politie moeten worden" en "ze wisten het van te voren". Ik ga boodschappen doen.
Overigens erg frappant dat je in de OP dat "de discussie over politieinzet niet gevoerd hoeft te worden", TS. Wat dacht je, dat verlies ik toch, nu wil ik even mijn frustratie kwijt? Tja, je moet toch ergens rellen he
quote:
Ga eens gewoon dood.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:14 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Wat wil je nou dan? Zal ik mijn "internetmacht" misbruiken om je scheldwoord weg te halen? Stoute knul!
Maargoed, conclusie. Geen enkel argument dat de politie niet zo mogen staken bij voetbal, behalve wat gescheld in de TT en wat drogredeneringen als "hadden ze maar geen politie moeten worden" en "ze wisten het van te voren". Ik ga boodschappen doen.
Overigens erg frappant dat je in de OP dat "de discussie over politieinzet niet gevoerd hoeft te worden", TS. Wat dacht je, dat verlies ik toch, nu wil ik even mijn frustratie kwijt? Tja, je moet toch ergens rellen he
Dude, het is zaterdag. Ga iets doen, ga ook boodschappen doen, ga naar iets leuks doen, naar v.... oh wacht, geen voetbal want de politie staakt. Vandaar dat je hier nog zitquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:16 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ja, ga nu maar boodschappen doen. Overigens zou ik anderen niet durven beschuldigen van drogredeneren als ik jou was..
Lompe nerd dat je bentquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:19 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dude, het is zaterdag. Ga iets doen, ga ook boodschappen doen, ga naar iets leuks doen, naar v.... oh wacht, geen voetbal want de politie staakt. Vandaar dat je hier nog zit
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:16 schreef De.Kromme het volgende:
[..].
Ga lekker met je puisterige nerdvriendjes een PHP-script maken dan ofzo, en laat mensen die hun deur uitkomen met rust.
Ik wed dat je een lelijke nerd bent!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:19 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dude, het is zaterdag. Ga iets doen, ga ook boodschappen doen, ga naar iets leuks doen, naar v.... oh wacht, geen voetbal want de politie staakt. Vandaar dat je hier nog zit
Stiekem toch geen boodschappen doen he... sukkel.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:19 schreef Slarioux het volgende:
[..]
SSttttt breng ze nou niet op ideeen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:18 schreef dronkeykong het volgende:
De politie deelt vanaf maandag alleen nog in ernstige gevallen boetes uit. Overtredingen die geen direct gevaar opleveren voor de openbare orde of veiligheid, worden afgedaan met een waarschuwing. Dat heeft de politiebond ACP zaterdag laten weten nadat het CAO-overleg met minister Guusje ter Horst (Binnenlandse Zaken) was vastgelopen.
Minder boetes, minder geld in de staatskas.
Nou dan doen ze toch gewoon de accijns op drank, sigaretten en benzine verhogen.
Dat is echt jouw argument op ALLES he?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:16 schreef De.Kromme het volgende:
[..].
Ga lekker met je puisterige nerdvriendjes een PHP-script maken dan ofzo, en laat mensen die hun deur uitkomen met rust.
Als je het er niet mee eens bent ga je protesteren, of een petitie opstellen zodat de kamer het moet behandelen. Je gaat niet als een Neanderthaler er op los lopen meppen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:28 schreef Adothehague het volgende:
POlitie moet niet vreemdopkijken als er nu door de burgers tegen hen word gekeert en de agressie tegen hen massaal toeneemt. Ik accepteer geen boete meer vanaf nu van die tufys bloedhonden.
Ben jij niet goed? De meningen zijn duidelijk dat iedereen dit cententrekkers vind en ze luisteren nog niet. Wie niet horen wil moet voelen...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:29 schreef Seneca het volgende:
[..]
Als je het er niet mee eens bent ga je protesteren, of een petitie opstellen zodat de kamer het moet behandelen. Je gaat niet als een Neanderthaler er op los lopen meppen.
Is het definitief?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:38 schreef Da_Sandman het volgende:
En hop, het is ze weer gelukt. Gore kankerhonden. Ik hoop dat het overal gigantisch uit de klauwen gaat lopen dit keer.
Omdat de regering faalt door geen meldplicht in te voeren waardoor een stel debielen alsnog elke week de stad inkan.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:43 schreef Yildiz het volgende:
Men zou beter de vraag kunnen stellen waarom men, als Nederlanders onder elkaar, zoveel politie nodig heeft om überhaupt een voetbalwedstrijd te organiseren.
Gewoon stadionverboden voor het leven invoeren en anders een meldingsplicht. Dan heb je de helft minder agenten nodig.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:43 schreef Yildiz het volgende:
Men zou beter de vraag kunnen stellen waarom men, als Nederlanders onder elkaar, zoveel politie nodig heeft om überhaupt een voetbalwedstrijd te organiseren.
Misschien dat dat de mening over andere mensen ook eens nuanceert.
Dat lijkt mij een goede manier om je mening kenbaar te maken. Er op slaanquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:33 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ben jij niet goed? De meningen zijn duidelijk dat iedereen dit cententrekkers vind en ze luisteren nog niet. Wie niet horen wil moet voelen...
Nee, maar zij verpesten ook dingen voor ons. Ik zie niet in waarom ik nog boetes zal betalen of zal stoppen voor de politie. Ze voeren zelf immers hun wetrk niet uit. stelletje kankergeldwolven. ze verpesten het weer voor de burgersdie leuk naar het voetbal willen. wat een kankerlijers zijn het ook.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:08 schreef Seneca het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een goede manier om je mening kenbaar te maken. Er op slaan
Jij leeft nog in 1938 ofzo?
Hoewel het de tendens van de afgelopen jaren is, is een verbod geen oplossing. Daarbij is het buitenproportioneel en lijkt het me ook niet haalbaar, uitvoerbaar, doeltreffend of effectief.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:44 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Omdat de regering faalt door geen meldplicht in te voeren waardoor een stel debielen alsnog elke week de stad inkan.
Dat gaat gewoon niet werken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:47 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Gewoon stadionverboden voor het leven invoeren en anders een meldingsplicht. Dan heb je de helft minder agenten nodig.
Wow man, vet slimme opmerking zeg.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:43 schreef Yildiz het volgende:
Misschien dat dat de mening over andere mensen ook eens nuanceert.
Voetbalwet = prulquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:40 schreef MrSASO het volgende:
Tijd voor de voetbalwet.
Kijk eens een paar posts boven de jouwequote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:30 schreef Just_4_fun het volgende:
Terechte klacht.
Als ze willen staken laat ze stoppen met uitschrijven van bonnen enzo.
En alle pro-voetbal sukkels hebben het over "supporters"quote:Op zaterdag 8 maart 2008 03:51 schreef TC03 het volgende:
Alle anti-voetbal sukkels die het hebben over 'al dat tuig' en 'relschoppers'...
Ben je wel ooit bij een wedstrijd geweest?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:00 schreef nattermann het volgende:
[..]
En alle pro-voetbal sukkels hebben het over "supporters"
Laat me niet lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |