quote:Op zondag 20 januari 2008 16:43 schreef Py het volgende:
[..]
Ik hoop dat er een dilemma komt waarbij ze de keus moeten maken tussen totale vernedering en opoffering van al je trots, normen/waarden, principes enz. om te winnen. Dat iedereen de winnaar meewarig toelacht zo van: "Ok, je hebt de villa gewonnen, maar wat ben jij een sukkel zeg."
Of met enige waardigheid de kooi mogen verlaten.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:28 schreef TheSorrow het volgende:
Dat ze elkaar helemaal total-loss slaan
Bedoel je eerste ronde total-loss slaan en tweede ronde elkaar afschoppen? En dan tot er eentje niet meer opstaat of met een ring en jury en regeltjes over boven en onder de gordel enzo?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 04:40 schreef TheSorrow het volgende:
http://youtube.com/watch?v=RGZxbpdt-eQ
Dat ze elkaar zo afschoppen
Fight Til Death will doquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:14 schreef Py het volgende:
[..]
[..]
Bedoel je eerste ronde total-loss slaan en tweede ronde elkaar afschoppen? En dan tot er eentje niet meer opstaat of met een ring en jury en regeltjes over boven en onder de gordel enzo?
De febo moet er wel mee uit de voeten kunnen, met onze zieke gedachten.
Verwarring zaaien lijkt me een goed idee ja. Of een ijzingwekkende afvalrace natuurlijk.quote:Op zondag 9 maart 2008 01:08 schreef chufi het volgende:
Paintballen en degene die het vaakste doodgaat wint, maar dat horen ze pas achteraf ...
Hmmm.... Ik vind het op zich wel logisch, want ze kunnen natuurlijk niet eeuwig door blijven gaan, maar het is inderdaad hartstikke jammer, want het blijft een komisch schouwspel (vooral met king jaap!quote:Op zondag 9 maart 2008 15:46 schreef spacemangraig het volgende:
Ik vind het echt zo naar dat het zo moet eindigen, had nog wel een paar jaar gouden kooi gewild.
quote:Op zondag 9 maart 2008 05:21 schreef tong80 het volgende:
Heeft iemand serieus een idee. Ben wel benieuwd eigenlijk.
Laat ze Trivianten om de jackpotquote:Op zondag 9 maart 2008 05:21 schreef tong80 het volgende:
Heeft iemand serieus een idee. Ben wel benieuwd eigenlijk.
Ik denk ook wel dat het iets in die richting gaat worden. In ieder geval zal de redaktie gaan bepalen wie er precies gaat winnen.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:11 schreef Utrecht het volgende:
Ik verwacht dus een voor finale waar Brian en Amanda het tegen elkaar moeten opnemen, zal wel een intelligentie test zijn, dus Brian wint van Amanda.
Tussen Huub en Jaap zal er wel een uithoudingstest ofzo gedaan worden die Huub dan wint.
Goeie sig heb jij trouwensquote:Op donderdag 13 maart 2008 02:18 schreef eusjuh het volgende:
Geen programmamaker zal een product starten zonder te weten hoe het moet eindigen!Wat ze nu doen is de bewoners zoet houden en er iets in gooien waardoor de streamer nog iets te zien heeft.Hoe dan ook die hele finale toestand staat allang vast!
Thanks, vindt die van jou ook leuk!quote:
Sommigen begrijpen hem nietquote:Op donderdag 13 maart 2008 05:07 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Thanks, vindt die van jou ook leuk!
Of zo'n heel lullig spelletje.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat ze Trivianten om de jackpot![]()
Wel de Genus Edition graag, niet die gare GTST vragen van de Family Edition, wat mij betreft zelfs bij Tineke Verburg aan d'r grote ronde Trivianttafel, en dan wel met een echte butler erbij
Claire heeft dezelfde rechten!Het is niet haar probleem dat ze er later in gezet is.Jaap is laf en bang dus zal zich zelfs aansluiten bij Brainless en Del maar Huub heeft dat allang door.Claire is straalverliefd op Huub en heeft niks met Jaap.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:01 schreef rene90 het volgende:
zou trouwens wel een stunt van jaap zijn om huub nu te laten vallen, en met claire verder te gaan, wat denken jullie, jaap daartoe in staat?
en het is wel ontiegelijk lullig als claire een gelijke kans maakt als huub en brian, dus ben benieuwd hoe ze het gaan invullen. Er is nog niks over bekent toch?
Ik hoop het zo, Go Clairequote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:01 schreef rene90 het volgende:
zou trouwens wel een stunt van jaap zijn om huub nu te laten vallen, en met claire verder te gaan, wat denken jullie, jaap daartoe in staat?
en het is wel ontiegelijk lullig als claire een gelijke kans maakt als huub en brian, dus ben benieuwd hoe ze het gaan invullen. Er is nog niks over bekent toch?
Gaat het niet worden denk ik want Claire is echt verliefd op Huub.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 05:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik hoop het zo, Go ClaireEruit met die kleuter
Ik denk het ook niet, maar als ze slim isquote:Op zaterdag 15 maart 2008 05:18 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Gaat het niet worden denk ik want Claire is echt verliefd op Huub.
Claire tegen die een celilge Del?Makkie voor Claire dan!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 05:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet, maar als ze slim is![]()
Claire heeft de kracht dat ze met iedereen overweg kan. Huub eruit, Jaap eruit, Brian eruit en dan de finale met Mandje. Gaat ze niet redden, maar dat zou ik dus ècht stoer vinden
simpel wordt er unmaniem beslosten datz e er unaniem niet uitkomenquote:Op zondag 16 maart 2008 12:09 schreef rene90 het volgende:
nou voor degene die het nog niet weten, er mag nu unaniem besloten worden hoe de finale zal worden gespeeld door de bewoners. Zij hebben zeven dagen om tot een unanieme beslissing te komen.
quote:13. Fans via DGK een finaleplan laten indienen. De redactie maakt een selectie
waaruit we unaniem moeten kiezen.
Dus de 'fans" die al maandenlang naar gaap verwekkende streams kijken moeten ook nog eens bepalen wat zij moeten gaan doen als eindspel? Fok it, van mij mag het uitdoven als het stompje kaars wat het al heel lang is. Zij gingen zoals ze kwamen, saai en slaapverwekkend. En gescript,dus laat de redactie met hun totaal creatiefloze crew maar wat bedenken. Totaal geen zin om hun te voeden met mijn creatieve hersenspinsels die er toch niet toe doen omdat het eindspel allang vaststaat. Toch?quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:19 schreef Leandra het volgende:
Thnx.. maar ik had het zonder jouw caps niet kunnen doen![]()
Concreet: de bewoners willen de fans dus ook een finaleplan laten indienen, dus ik stel voor dat we hier vrolijk verder gaan met het doen van leuke eindspel suggesties![]()
[..]
Mijn idee dus ook!Welke idioot begint een spelprogramma zonder een einde te bedenken?De bewoners zijn weer even een weekje zoet gehouden met hun plannen.Na de poll van vanavond is het zeer duidelijk dat het 'hokje' de boel vreselijk manipuleerd.quote:Op donderdag 20 maart 2008 03:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dus de 'fans" die al maandenlang naar gaap verwekkende streams kijken moeten ook nog eens bepalen wat zij moeten gaan doen als eindspel? Fok it, van mij mag het uitdoven als het stompje kaars wat het al heel lang is. Zij gingen zoals ze kwamen, saai en slaapverwekkend. En gescript,dus laat de redactie met hun totaal creatiefloze crew maar wat bedenken. Totaal geen zin om hun te voeden met mijn creatieve hersenspinsels die er toch niet toe doen omdat het eindspel allang vaststaat. Toch?
Huub ineens gekeldert? WTF is dat dan? Ik snap er niks meer vanquote:Op donderdag 20 maart 2008 03:10 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Mijn idee dus ook!Welke idioot begint een spelprogramma zonder een einde te bedenken?De bewoners zijn weer even een weekje zoet gehouden met hun plannen.Na de poll van vanavond is het zeer duidelijk dat het 'hokje' de boel vreselijk manipuleerd.
Ik denk andersom, maar jij kan zomaar gelijk hebben.quote:Op donderdag 20 maart 2008 04:20 schreef Prospera het volgende:
Brian is procentueel erbij opgewaardeerd om die spannende finale tussen Brian&Huub te laten eindigen in een spetterende eindstrijd, waarbij Brian zeker 52%doet en Huub helaas met 49% het veld moet ruimen.
Het zou ook zo maar kunnen zijn dat de finale een paar dagen eerder is en dat we de uitzendingquote:Op donderdag 20 maart 2008 04:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik denk andersom, maar jij kan zomaar gelijk hebben.![]()
Is het al de 22e? Ik wil ook weer eens kijken of ik vrienden heb ergens
Maakt niet uit, het is duidelijk enorm gescriptquote:Op donderdag 20 maart 2008 04:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het zou ook zo maar kunnen zijn dat de finale een paar dagen eerder is en dat we de uitzending
op 22 mei kunnen bekijken, eventueel nog gepresenteerd als een life-uitzending
quote:Op donderdag 20 maart 2008 04:38 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het is duidelijk enorm gescript
Ome John kijkt naar zijn inkomstenquote:
Ja dat d88 we allang maar onlangs werd dat nog bevestigd ookquote:
Irritant of niet maar wel een spelmaker.Brr en mandje doen niksquote:Op donderdag 20 maart 2008 04:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ome John kijkt naar zijn inkomstenEn die komen toch echt van Huub,waarom denk je dat die irritante kuitenbijter er nog in zit? Net als Brian en Amanda
Daarom mag Huub naar de finale door, hij genereert idd de inkomsten.quote:Op donderdag 20 maart 2008 04:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ome John kijkt naar zijn inkomstenEn die komen toch echt van Huub,waarom denk je dat die irritante kuitenbijter er nog in zit? Net als Brian en Amanda
Pennels!!!quote:Hoe zal de finale van DGK eruit zien?
Zoiets kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian heeft Huub ten huwelijk gevraagd, Huub heeft "ja" gezegd, en ze gaan over een maand trouwen.
22 april....
Amanda flipte bij het nieuws, begreep eindelijk dat Brian een niet meer zo latente homo is, en weet nu waarom hij haar altijd anaal wilde uitwonen. Amanda is door de beveiliging naar de Witte Bergen gebracht toen ze Huub wilde neerslaan met de staafmixer.
"Helaas" raakte ze daarbij Brian, want hij wilde zijn grote liefde Huub beschermen en de staafmixer was aan....
Brian is met gillende sirenes afgevoerd, maar de experts in de COS zagen zo al dat het een slagaderlijke bloeding was die niet meer te stelpen viel.
John de Mol kwam vervolgens binnen om Huub, Claire en Jaap op de hoogte te brengen.
Ze waren gebroken van verdriet en omdat John dat niet kon aanzien, en hij al veel langer eigenlijk de nieuwe Anton Heyboer van Nederland wilde worden vroeg hij ze alle 3 ten huwelijk, en ze hebben allemaal geaccepteerd.
Op huwelijkse voorwaarden uiteraard, want John is wel goed, maar niet gek![]()
Maar verder heb je nix gemist hoor![]()
Neuh, laat ze maar tegen elkaar vechten, Brian tegen Huub zowel lichamelijk als geestelijk. Jaap tegen Claire vooral geestelijk, kijken wie er echt met Huub speeltquote:Op zaterdag 22 maart 2008 04:43 schreef Prospera het volgende:
Een battle van bewoners tegen masters:
Brian een kickboksgevecht tegen Hans Nijman, of een andere master.
Amanda een wedstrijd tangen met Selene, of visagie tegen een echte visagiste.
Jaap (als hij er voordien niet uitgewerkt is) een schaakpartij tegenover een schaakmeester
Huub een wedstrijd debatteren met Yvonne over de 2de WO
Claire een combat met een Lieke cq Sylvia: hoe met Huub om te gaan.
En dan sms'en wie de sterkste in die battle naar voren kwam.![]()
Is ook zoquote:Op zaterdag 22 maart 2008 04:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Neuh, laat ze maar tegen elkaar vechten, Brian tegen Huub zowel lichamelijk als geestelijk. Jaap tegen Claire vooral geestelijk, kijken wie er echt met Huub speeltAmanda als winnaar
quote:
Dus as donderdag niemand naar huis.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:39 schreef happyme28 het volgende:
Zo dus:
Spectaculaire ontknoping De Gouden Kooi! Na twintig roerige maanden vindt op donderdag 22 mei live de spectaculaire ontknoping plaats van ‘s werelds langstlopende dagelijkse real life soap ‘De Gouden Kooi’, gepresenteerd door Bridget Maasland.
knip
Alle vijf de miljonairs moeten in een uur tijd een genadeloos oordeel vellen over hun medemiljonairs door middel van een puntensysteem. knip
Website: degoudenkooi.tv
Uitzending: halve finale, donderdag 15 mei tussen 21.30 uur en 22.30 uur bij RTL 5.
Uitzending: finale: donderdag 22 mei tussen 20.30 uur en 22.30 uur bij RTL 5.
Ja maar achter zal ze denk niet meer kunnen dwingen aan wie ze punten moeten geven,want deze punten tellen ook mee voor in de finale.En zeker te weten dat de miljonairs dit te weten komen.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:09 schreef avonne het volgende:
Hoe zou de puntenverdeling er uit zien?
Ik heb wat schemaatjes geprobeerd, en met elk kwam Jaap als winnaar uit de bus. Omdat hij bij iedereen waarschijnlijk op de tweede plaats staat.
Het ligt er natuurlijk aan hoevéél punten er te verdelen zijn.
Bij 4,3,2,1 (bij 5 miljonairs) blijft alles wel dicht bij elkaar. Dat wordt lastiger met 10,6,3,0
Bij de laatste verdeling is er een zéér duidelijk voor deel voor Jaap.
Als Claire er niet meer bij is, ook een zéér duidelijk voordeel voor Brian.
Ik zou het onverteerlijk vinden als Huub en Jaap de overwinning meer aan Brian zouden gunnen dan aan Amanda.
daarnaast twijfel ik héél bijzonder over de eerlijkheid van deze verdeling. Natúúrlijk houdt de Febo de regie van deze o-zo belangrijke gebeurtenis strak in handen en zal de bewoners instrueren aan wie ze de punten moeten geven
Brian eruit betekent dat de Brianstemmers waarschijnlijk overlopen naar Amanda en vica versa.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:00 schreef happyme28 het volgende:
Als ze het goed uitspelen, hoeft Claire niet weg. Het is van cruciaal belang welke kant Jaap opschiet. Het is of Huub eruit of Brian eruit.
Zou ook eerlijker geweest zijn als de oud miljonairs ook punten hadden mogen geven.Het gaat er toch om wie het slimst heeft gespeeld en dat kunnen de oud miljonairs toch best beoordelen.Vind dit een raar halve finalespel.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Brian eruit betekent dat de Brianstemmers waarschijnlijk overlopen naar Amanda en vica versa.
Huub weg is Claire weg. Dus neemt Jaap het op tegen B en A en loopt RTL veel SMS-jes mis van de Huupsoppers.
Ik vind dit een vreemde format. Tenzij er al bepaalt is dat Claire zal vertrekken. Anders is het gewoon een verkapte ontslagronde die niet meer unaniem hoeft te zijn. Ze hadden beter iemand kunnen lozen met een oprotpremie.
Daarnaast verwacht ik toch ook wel iets met de geschiedenis en oud wannabees. En met Brifget als presntatrice verwacht ik ook helemaal niets. Die is totaal niet into DGK.
Ik vind elke vorm van finale "raar".quote:Op woensdag 16 april 2008 18:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou ook eerlijker geweest zijn als de oud miljonairs ook punten hadden mogen geven.Het gaat er toch om wie het slimst heeft gespeeld en dat kunnen de oud miljonairs toch best beoordelen.Vind dit een raar halve finalespel.
quote:Op woensdag 16 april 2008 21:39 schreef jassy het volgende:
Ha-Ha
Wat een origineel eindspel *not*
1x raden wie dit gaat winnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |