abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57236284
Ik hoop nog steeds zo:
quote:
Op zondag 20 januari 2008 16:43 schreef Py het volgende:

[..]

Ik hoop dat er een dilemma komt waarbij ze de keus moeten maken tussen totale vernedering en opoffering van al je trots, normen/waarden, principes enz. om te winnen. Dat iedereen de winnaar meewarig toelacht zo van: "Ok, je hebt de villa gewonnen, maar wat ben jij een sukkel zeg."
Of met enige waardigheid de kooi mogen verlaten.
pi_57236292
Dat ze elkaar helemaal total-loss slaan
† The 3 Kings †
pi_57236316
De villa gaat er sowieso niet uit.
pi_57236333
Ik denk dat linda de mol een voorgespeelde totaal gescripte tv-show gaat presenteren, die nu al compleet geschreven is.

O ja, en brian word de uber-coole winnaar. Is al bevestigd door de redactie aan Amanda (haar eigen woorden), dus de spanning is er af.
pi_57237797
http://youtube.com/watch?v=RGZxbpdt-eQ
Dat ze elkaar zo afschoppen
† The 3 Kings †
pi_57247292
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 01:28 schreef TheSorrow het volgende:
Dat ze elkaar helemaal total-loss slaan
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 04:40 schreef TheSorrow het volgende:
http://youtube.com/watch?v=RGZxbpdt-eQ
Dat ze elkaar zo afschoppen
Bedoel je eerste ronde total-loss slaan en tweede ronde elkaar afschoppen? En dan tot er eentje niet meer opstaat of met een ring en jury en regeltjes over boven en onder de gordel enzo?

De febo moet er wel mee uit de voeten kunnen, met onze zieke gedachten.
pi_57247902
Ik hoop dat alle ex-miljonairs nog een stem in het hele verhaal krijgen.
pi_57248060
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 18:14 schreef Py het volgende:

[..]

[..]

Bedoel je eerste ronde total-loss slaan en tweede ronde elkaar afschoppen? En dan tot er eentje niet meer opstaat of met een ring en jury en regeltjes over boven en onder de gordel enzo?

De febo moet er wel mee uit de voeten kunnen, met onze zieke gedachten.
Fight Til Death will do
† The 3 Kings †
pi_57250458
sms-en
pi_57255079
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 20:42 schreef Urquhart het volgende:
sms-en
Kud00ws gek
  zondag 9 maart 2008 @ 01:08:32 #11
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_57255356
Paintballen en degene die het vaakste doodgaat wint, maar dat horen ze pas achteraf ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Trouwste user 2022 zondag 9 maart 2008 @ 05:21:44 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_57257471
Heeft iemand serieus een idee. Ben wel benieuwd eigenlijk.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_57260648
quote:
Op zondag 9 maart 2008 01:08 schreef chufi het volgende:
Paintballen en degene die het vaakste doodgaat wint, maar dat horen ze pas achteraf ...
Verwarring zaaien lijkt me een goed idee ja. Of een ijzingwekkende afvalrace natuurlijk.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_57264141
Ik vind het echt zo naar dat het zo moet eindigen, had nog wel een paar jaar gouden kooi gewild.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  zondag 9 maart 2008 @ 16:08:08 #15
206970 iuvenis
potentiele painkiller
pi_57264594
quote:
Op zondag 9 maart 2008 15:46 schreef spacemangraig het volgende:
Ik vind het echt zo naar dat het zo moet eindigen, had nog wel een paar jaar gouden kooi gewild.
Hmmm.... Ik vind het op zich wel logisch, want ze kunnen natuurlijk niet eeuwig door blijven gaan, maar het is inderdaad hartstikke jammer, want het blijft een komisch schouwspel (vooral met king jaap! )!
love's a loaded gun....
  zondag 9 maart 2008 @ 16:40:49 #16
188345 Py
op zich
pi_57265157
quote:
Op zondag 9 maart 2008 05:21 schreef tong80 het volgende:

Tis nog fantaseren
  maandag 10 maart 2008 @ 00:02:59 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_57275035
quote:
Op zondag 9 maart 2008 05:21 schreef tong80 het volgende:

Laat ze Trivianten om de jackpot

Wel de Genus Edition graag, niet die gare GTST vragen van de Family Edition, wat mij betreft zelfs bij Tineke Verburg aan d'r grote ronde Trivianttafel, en dan wel met een echte butler erbij
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_57278423
Het zal wel iets met SMS-en gaan worden, er moet immers geld verdiend worden.

De kans op de meeste inkomsten voor RTL is denk ik een finale tussen Brian en Huub.
Ben je voor Huub dan ben je tegen Brian. Een finale tussen Jaap en Huub zal veel mensen om het even zijn, hetzelfde denk ik tussen Brian en Amanda.

Ik verwacht dus een voor finale waar Brian en Amanda het tegen elkaar moeten opnemen, zal wel een intelligentie test zijn, dus Brian wint van Amanda.
Tussen Huub en Jaap zal er wel een uithoudingstest ofzo gedaan worden die Huub dan wint.
pi_57282638
Ik hou het bij de unanieme stemming. Koffertje met een miljoen en gaan jullie maar fijn samen bepalen wie het koffertje krijgt. Jullie hebben een uur, succes!
Go hard or go home
pi_57282653
quote:
Op maandag 10 maart 2008 09:11 schreef Utrecht het volgende:
Ik verwacht dus een voor finale waar Brian en Amanda het tegen elkaar moeten opnemen, zal wel een intelligentie test zijn, dus Brian wint van Amanda.
Tussen Huub en Jaap zal er wel een uithoudingstest ofzo gedaan worden die Huub dan wint.
Ik denk ook wel dat het iets in die richting gaat worden. In ieder geval zal de redaktie gaan bepalen wie er precies gaat winnen.
pi_57315105
een opdracht....wie zich het meest gedraagd als een miljonair...en dan ook een met beschaving....dus tafelmanieren, intelligentie, kleding, gastronomische kennis, kennis van wijnen, ontvangst gasten....discussies.....en dan een vakjury en een gedeelte streamers/kijkers die mee kunnen stemmen.... voor een bepaald percentage..dan dus niet doorslaggevend

Daarom een vakjury en een jury van oud-miljonairs...iemand die alles weet van etiquette, een vinoloog, Jort Kelder en bedenk het zelf maar verder...zoiets.....
Desnoods nog een modeonderwerp erbij....is leuk voor Amanda
Hangplek voor vrije gedachten
  dinsdag 11 maart 2008 @ 21:32:40 #22
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_57315160
Of gewoon iedereen 20 shotjes voorzetten en dan kijken wie het langst overblijft. Of wie bv het eerste afvalt... In bevoorbeeld een eindronde week met meerdere soorten challenges
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  woensdag 12 maart 2008 @ 02:38:27 #23
84524 Morwen
I got life
pi_57320894
Ik denk dat het een finale wordt met sms'jes, dat is verreweg de goedkoopste manier. Huub wint, ze hoeven weinig uit te betalen en ze krijgen een vermogen aan smsgeld binnen. Waarschijnlijk gaan ze het nog "spannend" maken door aan het begin van de avond een tussenstand te geven van Brian: 51 % en Huub: 49%. In de loop van de avond kruipt dat langzaam naar elkaar toe met zo afentoe even een dipje voor Huub. Surprise, surprise, Huub wint, de fans glijden massaal van hun stoelen af. Al met al een gezellige avond, blokkie kaas glaassie wijn.Het ultieme "Ik hou van Holland" gevoel valt als een warme deken over ons heen.

Eindelijk gerechtigheid.........
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_57320903
Ik mag er helaas geen uitspraken over doen, maar dat het een memorabel tv-moment wordt is zeker!
De competentie van de huisarts is omgekeerd evenredig met de hoeveelheid tranquillizers die hij zijn patienten voorschrijft
  woensdag 12 maart 2008 @ 22:42:13 #25
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_57338661
Ik hoop dat er nog drie ontslagrondes komen waarbij er verplicht iemand weggestemd moet worden óf iemand gaat voor een afkoopbedrag voordat de stemming om is. Als er maar iemand vertrekt die avond.
Diegene die vermoedt er uit gestemd te gaan worden zal waarschijnlijk het afkoopbedrag nemen (wat dan niet te hoog moet zijn natuurlijk) of heel slim gaan spelen en manipuleren om te zorgen dat een ander (zelfs je mattie?) weggestemd wordt.
Iedere ontslagronde verhoogt het afkoopbedrag en dit is ook allemaal bekend bij de miljonairs zodat het loont om je mattie eruit te stemmen en zelf een ronde verder te komen ook al haal je de eindstreep misschien niet.

Na drie rondes zijn er nog twee mensen over. En dan weet ik het ook niet meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vandaag... op 13-03-2008 00:46:35 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')