Tja, die andere was echt eerder, als ik nu in FB iets post is het daar ook al vol......quote:
Het zijn hele zielige mensen waar je verder maar geen aandacht aan moet besteden.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:56 schreef Marieke_B het volgende:
De kubatzen doen hun gebuikelijke ' praise the lord' script in de tuin.
Zo werkt dat niet..... het eerste topic is het topic waar het doorgaat, dus hier: [COS # 3381] Overstijgen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:56 schreef Guuskeee het volgende:
wie blijft er mee hier?
Dat is een uberstomme OPquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet..... het eerste topic is het topic waar het doorgaat, dus hier: [COS # 3381] Overstijgen.
rellen !!!!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is een uberstomme OP
Een waardeloos plaatje,
En een nietszeggen TT
Zo werkt het nu dus wel...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet..... het eerste topic is het topic waar het doorgaat, dus hier: [COS # 3381] Overstijgen.
Wat knap dat jij daar met geluid aan naar kunt kijkenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:00 schreef Deisyy het volgende:
Amanda gaat nog wel een drankje of 2 drinken, ze voelt zich nu nog niet eens aangeschoten.
Dat zal Brian leuk vinden.
LOL!quote:
Ja goed hequote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat knap dat jij daar met geluid aan naar kunt kijken
Het zal me jeuken.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier staat alles op mutequote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja goed he![]()
Maarre... ik kijk niet, ik hoor het alleen aan, werd helemaal temmes van die takkeherrie in de chill.
Alleen deze is genoeg hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:01 schreef cindy10 het volgende:
welk topic word het nu??
vind het nogal vermoeiend er 2 te volgen
We schrijven?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:05 schreef STAP01 het volgende:
Wat zeiden Brian en Mike tegen elkaar in het papiamento??????????
Ik las in de vorige COS een vertaling, weet niet meer van wie, maar zoiets als : De Gouden Kooi is afgelopen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:05 schreef STAP01 het volgende:
Wat zeiden Brian en Mike tegen elkaar in het papiamento??????????
Ik blijf gewoon hier.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:08 schreef STAP01 het volgende:
Welke is het nou? Ik snapput niet meer!!!!!!!!
Welterustenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:09 schreef beequeen het volgende:
Takkeherrie op stream 1 en 2, geglij op 3 en 4. Ik ga nokken, succes voor de nachtploeg en slaap lekker straks.![]()
Gelijik heb je! Wat een walgelijke streams!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:09 schreef beequeen het volgende:
Takkeherrie op stream 1 en 2, geglij op 3 en 4. Ik ga nokken, succes voor de nachtploeg en slaap lekker straks.![]()
Ik heb hem gemeld in FB, onthoud me van commentaar en maak een OP als deze openblijft, goed?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:07 schreef Guuskeee het volgende:
maar nou verwacht ik dus ook ff een OP van hier tot Urk en terug!
Lijkt me leuk, gewoon voorbij gaan aan COS-kapers.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:09 schreef markisboer het volgende:
deze ?
Waarom niet?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon hier.
Rebel without a cause
ben het helemaal met je eens.... kotsmisselijk wordt je van "ikprijsmijneigendehemelin-talk"quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:57 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het zijn hele zielige mensen waar je verder maar geen aandacht aan moet besteden.
Prospera:quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las in de vorige COS een vertaling, weet niet meer van wie, maar zoiets als : De Gouden Kooi is afgelopen.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:46 schreef Prospera het volgende:
Mike: gisteren zag ik Huub induiken toen ik hem wilde slaan.
Brian in papiomento: de gouden kooi is klaar. (mike mag niet meer terrorisseren)
Ja dat kan kloppen, want volgens amanda is de overwinning aan hun toegezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |