quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:01 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
imiteren en intimideren = briantilliaans verneukt tot intimiteren
de achterlijke
Die vermaakt zich wel morgenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:03 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap gaat morgen gewoon naar huis, naar z'n moeder.
Cruijffiaansquote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:01 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
imiteren en intimideren = briantilliaans verneukt tot intimiteren
de achterlijke
Dattequote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:11 schreef STAP01 het volgende:
Brian! Je bent een schijnheilige klootzak en ik HAAT je!
Brian was er erg jaloers op bij het trainen. Hij is ook een stuk sterker dan Brian.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Richard heeft iig best een lekker lichaam
[ afbeelding ]
Dat kan al snel denk ik zo... En als je niet sterk bent moet je slim zijn maar jaquote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:12 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Brian was er erg jaloers op bij het trainen. Hij is ook een stuk sterker dan Brian.
dat topic kan op slot, ze heeft het ook al hier gepostquote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze onzin al gezien : Belanrijk voor een lange speurtocht die er geweest is
Rustig maar, wij zijn bij jequote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:11 schreef STAP01 het volgende:
Brian! Je bent een schijnheilige klootzak en ik HAAT je!
Gelukkig wel ja! FOK is zo'n uitkomst! Echt een uitlaatklep! HEERLIJK! IK HOU DR VAN!quote:
welnee, dan wordt Brian haar manager.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:18 schreef plutarchus het volgende:
pffffffffffffff heb t zo gehad met die kubatzen, volgens mij moeten we gewoon met z'n allen brieven gaan schrijven naar Amanda dat we hopen dat zij wint, gewoon 3 vuilniszakken vol . Want volgens mij ziet Brian Huub als zijn concurrent en zichzelf als de man. Volgens mij trekt ie het niet als hij de indruk zou krijgen dat Amanda wel eens van hem zou kunnen winnen
das waar..... Geert heeft een mooie body (veul mooier als Brian)quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Richard heeft iig best een lekker lichaam
[ afbeelding ]
'Vanessa Williams - Colors Of The Wind' speelde Huubquote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:25 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Claire geniet zichtbaar van Huubs gepingel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |