Dattequote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:11 schreef STAP01 het volgende:
Brian! Je bent een schijnheilige klootzak en ik HAAT je!
Brian was er erg jaloers op bij het trainen. Hij is ook een stuk sterker dan Brian.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Richard heeft iig best een lekker lichaam
[ afbeelding ]
Dat kan al snel denk ik zo... En als je niet sterk bent moet je slim zijn maar jaquote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:12 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Brian was er erg jaloers op bij het trainen. Hij is ook een stuk sterker dan Brian.
dat topic kan op slot, ze heeft het ook al hier gepostquote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze onzin al gezien : Belanrijk voor een lange speurtocht die er geweest is
Rustig maar, wij zijn bij jequote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:11 schreef STAP01 het volgende:
Brian! Je bent een schijnheilige klootzak en ik HAAT je!
Gelukkig wel ja! FOK is zo'n uitkomst! Echt een uitlaatklep! HEERLIJK! IK HOU DR VAN!quote:
welnee, dan wordt Brian haar manager.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:18 schreef plutarchus het volgende:
pffffffffffffff heb t zo gehad met die kubatzen, volgens mij moeten we gewoon met z'n allen brieven gaan schrijven naar Amanda dat we hopen dat zij wint, gewoon 3 vuilniszakken vol . Want volgens mij ziet Brian Huub als zijn concurrent en zichzelf als de man. Volgens mij trekt ie het niet als hij de indruk zou krijgen dat Amanda wel eens van hem zou kunnen winnen
das waar..... Geert heeft een mooie body (veul mooier als Brian)quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Richard heeft iig best een lekker lichaam
[ afbeelding ]
'Vanessa Williams - Colors Of The Wind' speelde Huubquote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:25 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Claire geniet zichtbaar van Huubs gepingel
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:31 schreef Sug4r het volgende:
[..]
'Vanessa Williams lyrics - Colors Of The Wind' speelde Huub
Doel je op dingen die met Huub gaan gebeuren?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:35 schreef Prospera het volgende:
Waar ik een beetje mijn hoofd tegen botst is het verhaal van Brian&Amanda van dingen die er buiten gaan gebeuren.
Hij begint haar nu al duidelijk te maken dat hij 23 mei voor de eerste keer vreemd zal gaan .....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:33 schreef Prospera het volgende:
Huub: ik kan niet wachten dat ik na 22 mei bij je ben.
Je bent 1 van de mensen waarmee, ik het sterkste band mee heb.
Ik kan niet je trouw blijven op afstand, want ik zie dan andere vrouwen.
Maar als ik bij je blijf, dan moeten we onze levens op ons op elkaar afstemmen.
Ik denk er veel over na, maar ik wil je ook niet beangstigen.
Maar hij haalt de lijntjes ook weer in omdat hij zo graag bij haar wil zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij begint haar nu al duidelijk te maken dat hij 23 mei voor de eerste keer vreemd zal gaan .....
Dit was tenminste een gesprek wat menselijk overkwam, en dat is niet te zeggen van het "gesprek" tussen Brian en Amanda. Dàt ging over zelfverheerlijking......quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:33 schreef Prospera het volgende:
Huub: ik kan niet wachten dat ik na 22 mei bij je ben.
Je bent 1 van de mensen waarmee, ik het sterkste band mee heb.
Ik kan niet je trouw blijven op afstand, want ik zie dan andere vrouwen.
Maar als ik bij je blijf, dan moeten we onze levens op ons op elkaar afstemmen.
Ik denk er veel over na, maar ik wil je ook niet beangstigen.
Nienke, iemand die zij en Ferry allebei kennen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:37 schreef Lady-night het volgende:
Over wie had Amanda het nu....iemand met een miskraam...ze mocht niet verder gaan van Barry en Brian?
Klopt ...... tot 22 mei !quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Maar hij haalt de lijntjes ook weer in omdat hij zo graag bij haar wil zijn.
Nee, hij wil na 22 mei zien of ze elkaar nog vaker zien.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt ...... tot 22 mei !
Dat dus, als hij haar er niet eerder uitwerkt omdat ze hem in de weg loopt...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt ...... tot 22 mei !
Jij zult ook gemist wordenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:43 schreef Prospera het volgende:
Ik zal hier echt heel veel mensen missen
Ik zie ons nu al verspreid all over fok en de helft komt pas terug als er weer een fucking BB komt, maar jij en vooral jij ook lufquote:
Zielig? Zielig? Dit is onbegrijpelijk zielig.................quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:44 schreef STAP01 het volgende:
Claire meid! Ben het eens oneens met hem! Zeg eens NEE! Gsus wat een jaknikker! Tis gewoon een beetje zielig.
Wij komen elkaar idd wel elders tegen... en zo nog een paar, maar het gros zal er waarschijnlijk idd pas weer zijn als er weer een RLS is.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:48 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik zie ons nu al verspreidt all over fok en de helft komt pas terug als er weer een fucking BB komt, maar jij en vooral jij ook luf
Dat wordt dus een ontslagronde voor Claire... en tussen die ontslagronde en 22 mei neukt Huub zich gewoon een slag in de rondte met alles wat zich daarvoor leent.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Als het moet ga ik hard zijn, ook naar jou"
Claire : "Ja, dat snap ik wel"
Huub : "En als daar leugens bij horen, dan is dat zo"
Huub : "En natuurlijk moet ik je op 'n bepaald moment wegsturen"
....... Meiske, snap je het nou nog niet ?
Als ie daar deze week al niet mee begint ...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wordt dus een ontslagronde voor Claire... en tussen die ontslagronde en 22 mei neukt Huub zich gewoon een slag in de rondte met alles wat zich daarvoor leent.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:52 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub wil haar niet kapotmaken zoals bv met Lieke deed
Hij bereidt haar voor dat ze een exit krijgt, maar dat hij nog steeds evenveel van haar houdt.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:52 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat de Huub-fans dit gesprek idd als pure goedhartigheid van Huub zullen uitleggen... dat hij haar vast op de hoogte stelt van het feit dat hij haar keihard gaat dumpen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:52 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Slaap lekker Chufiquote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:56 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten ook ... Laatste van de dag ...........
De muziek die Huub erbij speelt, zal Claire niet echt kracht geven......dunkt me....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:54 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hij wil haar wel breken maar niet kapot maken.
Daar zou je ook nog gelijk in kunnen hebben........ het zou me niets meer verbazen iigquote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ie daar deze week al niet mee begint ...
Claire is er dus ingezet als een neukertje voor Huub en wordt tijdig weer afgeserveerd,want het echte "spel" gaat nu beginnen......quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar zou je ook nog gelijk in kunnen hebben........ het zou me niets meer verbazen iig
Ik hoop dat ze dat wist voor de binnenkwamquote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:03 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Claire is er dus ingezet als een neukertje voor Huub en wordt tijdig weer afgeserveerd,want het echte "spel" gaat nu beginnen......
ik mag lije van niet.... als hij haar geestelijk probeert te breken; heb ik liever dat hij haar gewoon naar huis stuurt, bij de eerstkomende ontslagronde..... en al ben ik voor die kleine kutkabouter of Japio, dat zou ik echt min vinden....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar zou je ook nog gelijk in kunnen hebben........ het zou me niets meer verbazen iig
Geschikt voor de uitzending dus.............quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:04 schreef Prospera het volgende:
Amanda mag weer in zijn armen liggen, want ze moeten samen scherp zijn![]()
[ afbeelding ]
Een beetje weldenkend mens zou dàt moeten weten maar.............quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat wist voor de binnenkwam
Das volgens mij geen waar.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:03 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Claire is er dus ingezet als een neukertje voor Huub en wordt tijdig weer afgeserveerd,want het echte "spel" gaat nu beginnen......
Clair is gen pauper en geen keiharde speler...... dus toneelhaakje maar. Ik zie heem andere wegquote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:08 schreef Desii het volgende:
[..]
Das volgens mij geen waar.
Claire is erin gezet voor Lieke; maar die wilde eruit....dus er blijven weinig opties open voor Claire
1. paupers
2. keiharde spelers (en toch ook lol.... want lachen kan je met hun)
(edit: dus eigenlijk toch wel een makkelijke keuze)
Aan de andere kant verwacht je gewoon niet dat iemand zo tegen je liegt of zo met je speelt als Huub doet.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:07 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Een beetje weldenkend mens zou dàt moeten weten maar.............
Een makkelijke keuze, inderdaad.............alleen moet je jezelf even laten neuken voor de camera door Huub (heb je dat ook weer gehad)....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:08 schreef Desii het volgende:
[..]
Das volgens mij geen waar.
Claire is erin gezet voor Lieke; maar die wilde eruit....dus er blijven weinig opties open voor Claire
1. paupers
2. keiharde spelers (en toch ook lol.... want lachen kan je met hun)
(edit: dus eigenlijk toch wel een makkelijke keuze)
zou dom zijn van claire als ze hoge verwactingen van huub en hun relatie had.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:46 schreef yellowfirst het volgende:
Dat belooft wat, een eeuwig samenzijn met Claire...................
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:12 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Een makkelijke keuze, inderdaad.............alleen moet je jezelf even laten neuken voor de camera door Huub (heb je dat ook weer gehad)....
hier kan ik me wel in vinden jahquote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:13 schreef miesy het volgende:
[..]
zou dom zijn van claire als ze hoge verwactingen van huub en hun relatie had.
die snapt ook wel dat hun wereldje daar erg klein is, en dat je dan makkelijk afhankelijk
van elkaar word. al geloof ik wel dat de vriendschappelijke klik die ze hebben, echt is,
en dat ze elkaar echt leuk vinden. maar ware liefde? neh
yep, die ligt al in bed.... kijk maar achter Huub zijn rug, zie nog net een bobbel... das volgens mij Mikeyquote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:17 schreef Lady-night het volgende:
Is Mike al terug???
Brain blijft bij Amanda wanneer zij wint, mocht het zo zijn (en dat hoop ik niet) dat Brian wint, dumpt hij haar.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:16 schreef CHAOS_ het volgende:
Allemaal hebben we het over Huub, dat hij zo moeilijk zonder sex kan, maar wat zou Brian gaan doen als Amanda er uit is? Brian kan ook niet zonder sex, gaat hij dan weer rukken in de douche of pakt hij stiekum in het hoekje bij de kapsalon een neukertje?? Als die natuurlijk nog binnen komen, heeft hij eerder gedaan nietwaar, ( soca boys, douche met Anna )o ja toen was de relatie net over en nog niet echt.
Laten we wel wezen Brian is echt geen heilige, maar dat weten wij en Amanda droomt verder over haar leven buiten de kooi met haar Brian, sweet dreams.
Claire heeft ruim een jaar lang op de streams kunnen zien, de "binnenkant" en "buitenkant" van Huub, dan kan je niet meer voor verrassingen komen te staan, althans in dit spel.....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de andere kant verwacht je gewoon niet dat iemand zo tegen je liegt of zo met je speelt als Huub doet.
Hoewel ik zelfs nog wel wil geloven dat hij "echt" om haar geeft, maar Huub geeft volgens mij oprecht om alles en iedereen die op dat moment in zijn bed ligt.
Ik snap niet dat ze na er veel een toneelhaak te hebben gegeven, zo'n persoon als Claire nog durven in te zettenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:16 schreef Lady-night het volgende:
Claire is idd misschien gen harde speler....en naief......maar ik vind het wel een verademing na al dat minderwaardige ordinaire geschreeuw in de villa....misschien BB-gehalte, maar liever dat dan een B&A....ze is vrolijk, sociaal....ik mag dat wel.....dat ordinaire schelden van Huub staat me ook tegen
Maar toch... als je verliefd bent op iemand dan verwacht je gewoon niet dat die persoon tegen jou zit te liegen, ook al heb je hem dat tegen anderen ook zien doen (wat ze overigens niet gezien heeft, want tegen Lieke heeft hij niet zo zitten liegen)quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:21 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Claire heeft ruim een jaar lang op de streams kunnen zien, de "binnenkant" en "buitenkant" van Huub, dan kan je niet meer voor verrassingen komen te staan, althans in dit spel.....
Precies, maar ik denk nog altijd, dat zij de mol is in dit programma ..........quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:27 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze na er veel een toneelhaak te hebben gegeven, zo'n persoon als Clair
nog durven in te zetten
Dan mag ze wel eens beginnen met mollenstreken want het is nog maar 2 maanden.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Precies, maar ik denk nog altijd, dat zij de mol is in dit programma ..........
Ja, ook mee eens, of wat dacht je van Nenaquote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dan mag ze wel eens beginnen met mollenstreken want het is nog maar 2 maanden.
Ik heb niks tegen Claire, maar dan zie ik toch liever bijvoorbeeld Bart of Silvia terug
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, ook mee eens, of wat dacht je van Nena
Dat is ook dan wel weer waar...........quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar toch... als je verliefd bent op iemand dan verwacht je gewoon niet dat die persoon tegen jou zit te liegen, ook al heb je hem dat tegen anderen ook zien doen (wat ze overigens niet gezien heeft, want tegen Lieke heeft hij niet zo zitten liegen)
Hoezo een mol? Leg uit!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Precies, maar ik denk nog altijd, dat zij de mol is in dit programma ..........
okeej!!! 7quote:Op zaterdag 8 maart 2008 03:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Weet niet, ik vind haar teveel gemaakt en gestuurd door de FEBO ... nog 8 te gaan
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 03:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Weet niet, ik vind haar teveel gemaakt en gestuurd door de FEBO ... nog 8 te gaan
Dat is iemand die wel meedoet maar niet kan winnen en de prijzenpot zo laag mogelijk wil maken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 03:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En ik begrijp niet wat er met mol bedoeld wordt
Okee, op die manier..snappik het ook weerquote:Op zaterdag 8 maart 2008 03:21 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat is iemand die wel meedoet maar niet kan winnen en de prijzenpot zo laag mogelijk wil maken.
Mikey is de mol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |