Oow dat is wel minder voor die jongenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geen Stekelenburg (Vader overleden)
Jezusquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar heb je dat gelezen? Het enige wat ik lees is vanwege ''privé-omstandigheden''.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zal toch overlijden binnen directe sfeer zijn. Lijkt me niet dat Maarten niet meedoet omdat hij vanavond een bruiloft heeft en dat ze morgen een gigantische kater bij hem verwachten.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen? Het enige wat ik lees is vanwege ''privé-omstandigheden''.
Op de ajaxsite staat volgens mij dat z'n vader is overledenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:12 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zal toch overlijden binnen directe sfeer zijn. Lijkt me niet dat Maarten niet meedoet omdat hij vanavond een bruiloft heeft en dat ze morgen een gigantische kater bij hem verwachten.
Ajax doet daar zelf nooit precieze mededelingen over. Ik hoorde dat het juist z'n schoonvader was (hij heeft ook een jonge vrouw, rond de 21 ofzo?) maar dat maakt eigenlijk niet uit. Het is allemaal klote.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Op de ajaxsite staat volgens mij dat z'n vader is overleden
Bijna 3-0quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat heeft het wedden dan voor zin?.
Maar als jullie al winnen dan zal het maximaal met één of twee doelpuntjes verschil zijn.
Gast? Denk je echt dat Feyenoord kampioen kan worden???quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Bijna 3-02-0 dus
ooh met een heerlijk gevoel deze wedstrijd kijken
stel dat ajax wint, dan maar 6 punten .....
Note...quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gast? Denk je echt dat Feyenoord kampioen kan worden???![]()
![]()
Dan loop ik voor de rest van mn fokcarriere met een Feyenoordicon op fok.
Dan moeten PSV en Ajax dus 7 punten verliezen in 5 wedstrijden. En jullie alles winnen. Maak die kans maar 0.5%.quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Note...
Kan nog wel
ajax heb lastig programma en verliezen nog wel 5 punten bij heerenveen/twente/groningen
en als jullie dalijk vorm crisis hebben....
kans is 5 procent maar goed
de programmas zijn er naquote:Op woensdag 19 maart 2008 01:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dan moeten PSV en Ajax dus 7 punten verliezen in 5 wedstrijden. En jullie alles winnen. Maak die kans maar 0.5%.
Ok. Deal maken? Als PSV of Ajax kampioen wordt, ga jij 1 week met een PSV of Ajax icoon hier door het leven. Als Feyenoord kampioen wordt ga ik 10 jaar met een Feyenoordicon fokken.quote:
Neequote:Op woensdag 19 maart 2008 02:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ok. Deal maken? Als PSV of Ajax kampioen wordt, ga jij 1 week met een PSV of Ajax icoon hier door het leven. Als Feyenoord kampioen wordt ga ik 10 jaar met een Feyenoordicon fokken.
Jaquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:09 schreef RijstNatie het volgende:
PSV Eindhoven
ik neem aan dat Tele2 de wedstrijd uitzendt?
20.15 voorbeschouwingquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:09 schreef RijstNatie het volgende:
PSV Eindhoven
ik neem aan dat Tele2 de wedstrijd uitzendt?
bookmark deze site maar evenquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:49 schreef Bernard0s het volgende:
Is er heel misschien iemand die een link heeft voor de wedstrijd van vanavond?
(een livestream dus)
Alvast superbedankt indien ja!
Thnx. Weet je ook heel toevallig op welk kanaal het komt enz.? Of is dat ergens te vinden op die site?quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
bookmark deze site maar even
http://www.myp2p.eu/
te vinden op die site.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:44 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Thnx. Weet je ook heel toevallig op welk kanaal het komt enz.? Of is dat ergens te vinden op die site?
Totdat hij Marcellis weer tegenkomt.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
0-2 voor Ajax voorspel ik, met een uitblinkende Perez.
Dus als je iemand bijna doormidden kegelt, ben je een goede voetballer?quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:08 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Totdat hij Marcellis weer tegenkomt.![]()
[ afbeelding ]
Je ziet m ook gewoon denken: "Tering, wat gebeurt mij nou...? Oh wacht, ik moet doen alsof ik pijn heb."quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:08 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Totdat hij Marcellis weer tegenkomt.![]()
[ afbeelding ]
Dit was gewoon een blok, het was niet eens een overtreding.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dus als je iemand bijna doormidden kegelt, ben je een goede voetballer?
Dat PSV krijgt echt rotterdamse trekjesquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dus als je iemand bijna doormidden kegelt, ben je een goede voetballer?
Davidsquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:26 schreef Wooldoor het volgende:
Davids weet wel raad met zulke jongetjes die zich willen bewijzen
Scheidsrechters ook met Davids.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:26 schreef Wooldoor het volgende:
Ja hij breekt gewoon een been zodat ze zich niet meer kunnen bewijzenquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:26 schreef Wooldoor het volgende:
Op Sporza en BBC2.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:39 schreef Shreyas het volgende:
Wordt de wedstrijd nog ergens Live uitgezonden? Sport 1 ofzo?
Super, bedankt!quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:46 schreef Prosac het volgende:
[..]
te vinden op die site.
onder het kopje livesports en dan football.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |