Neequote:Op woensdag 19 maart 2008 02:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ok. Deal maken? Als PSV of Ajax kampioen wordt, ga jij 1 week met een PSV of Ajax icoon hier door het leven. Als Feyenoord kampioen wordt ga ik 10 jaar met een Feyenoordicon fokken.
Jaquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:09 schreef RijstNatie het volgende:
PSV Eindhoven
ik neem aan dat Tele2 de wedstrijd uitzendt?
20.15 voorbeschouwingquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:09 schreef RijstNatie het volgende:
PSV Eindhoven
ik neem aan dat Tele2 de wedstrijd uitzendt?
bookmark deze site maar evenquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:49 schreef Bernard0s het volgende:
Is er heel misschien iemand die een link heeft voor de wedstrijd van vanavond?
(een livestream dus)
Alvast superbedankt indien ja!
Thnx. Weet je ook heel toevallig op welk kanaal het komt enz.? Of is dat ergens te vinden op die site?quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
bookmark deze site maar even
http://www.myp2p.eu/
te vinden op die site.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:44 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Thnx. Weet je ook heel toevallig op welk kanaal het komt enz.? Of is dat ergens te vinden op die site?
Totdat hij Marcellis weer tegenkomt.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
0-2 voor Ajax voorspel ik, met een uitblinkende Perez.
Dus als je iemand bijna doormidden kegelt, ben je een goede voetballer?quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:08 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Totdat hij Marcellis weer tegenkomt.![]()
[ afbeelding ]
Je ziet m ook gewoon denken: "Tering, wat gebeurt mij nou...? Oh wacht, ik moet doen alsof ik pijn heb."quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:08 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Totdat hij Marcellis weer tegenkomt.![]()
[ afbeelding ]
Dit was gewoon een blok, het was niet eens een overtreding.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dus als je iemand bijna doormidden kegelt, ben je een goede voetballer?
Dat PSV krijgt echt rotterdamse trekjesquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dus als je iemand bijna doormidden kegelt, ben je een goede voetballer?
Davidsquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:26 schreef Wooldoor het volgende:
Davids weet wel raad met zulke jongetjes die zich willen bewijzen
Scheidsrechters ook met Davids.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:26 schreef Wooldoor het volgende:
Davids weet wel raad met zulke jongetjes die zich willen bewijzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |