quote:OOK PSV - AJAX AFGELAST
EINDHOVEN - Ook de topper tussen PSV en Ajax gaat niet door. De burgemeester van Eindhoven, Gerrit Braks, heeft de risicowedstrijd vanwege een politiestaking verboden. Ajax had een kort geding tegen de politiebonden en Braks aangespannen, maar kreeg nul op rekest.
"Voor de aan- en afvoer van supporters zal bij een staking onvoldoende mankracht zijn. Daarom dat we de wedstrijd verbieden", verklaarde Braks.
De eredivisieduels AZ - Feyenoord en VVV - FC Twente zijn om dezelfde redenen afgelast. Sparta Rotterdam - Roda JC is de enige wedstrijd die zondag nog wel wordt gespeeld.
*kuch*PSV speelt nog Europees hoor*kuch*quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:49 schreef TheGeneral het volgende:
Zal wel net als AZ - Feyenoord woensdag worden gespeeld.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
al iets bekend over het kort geding?
quote:OOK PSV - AJAX AFGELAST
door onze Telesportredactie
EINDHOVEN - Ook de topper tussen PSV en Ajax gaat niet door. De burgemeester van Eindhoven, Gerrit Braks, heeft de risicowedstrijd vanwege een politiestaking verboden. Ajax had een kort geding tegen de politiebonden en Braks aangespannen, maar kreeg nul op rekest.
"Voor de aan- en afvoer van supporters zal bij een staking onvoldoende mankracht zijn. Daarom dat we de wedstrijd verbieden", verklaarde Braks.
De eredivisieduels AZ - Feyenoord en VVV - FC Twente zijn om dezelfde redenen afgelast. Sparta Rotterdam - Roda JC is de enige wedstrijd die zondag nog wel wordt gespeeld.
Volgens mij heeft PSV net zo goed verlorenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:46 schreef Againzender het volgende:
nou, deze slag heeft Ajax dus al verloren
kutzooi
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:49 schreef TheGeneral het volgende:
Zal wel net als AZ - Feyenoord woensdag worden gespeeld.
Maar wij hadden het kort geding aangespannen, en dat hebben wij verlorenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft PSV net zo goed verloren
Had een leuk weekend kunnen zijn
Oh ja...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
*kuch*PSV speelt nog Europees hoor*kuch*
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maar wij hadden het kort geding aangespannen, en dat hebben wij verloren
neem aan dat PSV net zo graag wilde spelen als Ajax.
Volgens mij wel, maar ook dat zal niet helpen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:07 schreef kevin6188 het volgende:
Is nog een mogelijkheid om in beroep te gaan. Geen idee of Ajax dat heeft gedaan. Definitieve uitspraak moet dan binnen een paar minuten bekend worden.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:17 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar ook dat zal niet helpen.
Die gasten hebben echt al mijn respect verloren. "De politie is je beste vriend", waarom dan miljoenen van je eigen burgers naaien zonder dat die ook maar íets aan je salaris kunnen veranderen.
Je weet wat je salaris is als je solliciteert, is dat niet genoeg ga je lekker doorleren. Stelletje machtgeile idioten in het blauw.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zet aub eens het leger of de marechauchee in. Deze wedstrijd moet gewoon doorgaan![]()
Wat ia ACAB?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:48 schreef -Schorpioen- het volgende:
A.C.A.B. !!!!
Had er zo naartoe geleefd....stelletje %$&^%*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |