quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:59 schreef Mapani het volgende:
Graceland?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:01 schreef qonmann het volgende:
Addis Abeba
Sterk! Maar ik dacht hetzelfdequote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:05 schreef Mapani het volgende:
Een lelijke vrouw
Maar ze zingt wel mooi ..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:05 schreef Mapani het volgende:
Een lelijke vrouw
Kate Ryanquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:14 schreef Neleos het volgende:
Voyage Voyage ken ik wel, maar weet niet van wie het is.
Oui !quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:13 schreef boyv het volgende:
desireless
Op Youttube vind je bij voyage, voyage beide damesquote:
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Blijft vreemd dat zodra 'opzoekbare elementen' ten tonele verschijnen dat mensen die eerst een verkeerd antwoord hebben gegeven ineens het antwoord blijken te weten. Zelfde ergernis in deze serie. Als 's nachts een vraag open blijft staan blijkt de ochtendploeg, vaak de eerste die een antwoord geeft, meteen het goede antwoord te weten. Dit terwijl 's nachts ieder zijn brein er over gebroken heeft. Om het in de muziek te houden 'I suspect foul play'
Ja, weet niet of de naam ironisch gekozen isquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:19 schreef Morendo het volgende:
Zij heet dus desireless?
Great minds think alike. Aanvulling op kritiek: om vervolgens een stupide vraag te stellen.quote:
mja, je kan ook zeggen: 'iedereen die het antwoord niet weet, zegt niks en alleen diegene die het wel weet geeft het antwoord.' Deze hele quiz is gebaseerd op goed vertrouwen aangezien je op geen enkele manier kan controleren of iemand op google/wiki zoekt of niet... Dus je kan niks hard maken of niemand beschuldigen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Blijft vreemd dat zodra 'opzoekbare elementen' ten tonele verschijnen dat mensen die eerst een verkeerd antwoord hebben gegeven ineens het antwoord blijken te weten. Zelfde ergernis in deze serie. Als 's nachts een vraag open blijft staan blijkt de ochtendploeg, vaak de eerste die een antwoord geeft, meteen het goede antwoord te weten. Dit terwijl 's nachts ieder zijn brein er over gebroken heeft. Om het in de muziek te houden 'I suspect foul play'
Je moet natuurlijk wel een scheiding maken tussen duidelijke hints en 'opzoekbare info'. In dit topic heb ik twee punten gescoord, maar voornamelijk vanwege veel F5'en snel reageren op hints.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:17 schreef RoofingBurner het volgende:
De alfa en de omegaquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:21 schreef ScottTracy het volgende:
Laatste?
Dat eerste vind ik ook erg opvallend ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Het is wel vreemd ja, maar op zich kan het ook dat je door middel van de hints de goede richting op gewezen wordtquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:17 schreef RoofingBurner het volgende:
zat met m'n pa hier en die wist hetquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:22 schreef Neleos het volgende:
Om maar ff to the point te komen: Heb je het opgezocht boyv?
Nee, maar jou vertrouw ik ook wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel een scheiding maken tussen duidelijke hints en 'opzoekbare info'. In dit topic heb ik twee punten gescoord, maar voornamelijk vanwege veel F5'en snel reageren op hints.
Dat is zo, al is het in het verleden wel een keer aangetoond volgens mijquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:21 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
mja, je kan ook zeggen: 'iedereen die het antwoord niet weet, zegt niks en alleen diegene die het wel weet geeft het antwoord.' Deze hele quiz is gebaseerd op goed vertrouwen aangezien je op geen enkele manier kan controleren of iemand op google/wiki zoekt of niet... Dus je kan niks hard maken of niemand beschuldigen.
Een gloed van warmte stroomt door mijn lichaam............quote:
Dat is ook valsspelenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:23 schreef boyv het volgende:
[..]
zat met m'n pa hier en die wist het
dus haal maar een punt weg, is eigenlijk niet eerlijk.
true true, soms denk je gewoon ineens: nee nee, dat kán gewoon nietquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:27 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik wil de boel ook niet wantrouwen, maar soms ligt het er toch wel dik bovenop en komt inspecteur vlijmscherp in me boven.
Dammit, dan is '16e letter' zeker niet meer een punt waard.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:27 schreef qonmann het volgende:
zal ik een nieuwe vraag doen ?
Op zich niet erg, iets opzoeken. Moet je alleen geen antwoord meer geven.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:28 schreef boyv het volgende:
was ook een beetje lame, maar soms moet ik gewoon iets weten
anyway, het goede antwoord is nog niet gegeven
doe maarquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:27 schreef qonmann het volgende:
zal ik een nieuwe vraag doen ?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dammit, dan is '16e letter' zeker niet meer een punt waard.![]()
Nou ja, doe maar nieuwe vraag na al dat gezeur over wel / niet opzoeken.
Hoe heette Kinshasa voorheen ?quote:
Je zit wel goed, het is de hoofdstad van dat land en dat land was vroeger een kolonie van Belgie..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:33 schreef Morendo het volgende:
Hmm, DR Congo? Keine blasse ahnung.
Oui !quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:36 schreef Neleos het volgende:
Nee, Leopoldstad dan.
Ik vond Albertville wel leuk gevondenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:37 schreef Morendo het volgende:
Albert of Albért is de huidige koning.......
Wat isquote:Het IVO presenteerde gisteren een onderzoek naar oneigenlijk gebruik van medicijnen. Daaruit blijkt dat jongeren geneesmiddelen gebruiken als alternatief voor drugs. “Jongeren komen vooral via via aan medicijnen, zoals antidepressiva of bètablokkers”, vertelt de woordvoerder van het IVO “Destaat bij ons achter glas, die wordt anders zoveel gejat, dat snuiven ze tegenwoordig allemaal”, vertelt José, mede-eigenares van een natuurwinkel in Amsterdam.
Lekker tandpasta snuivenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:43 schreef ElizabethR het volgende:
Parodontax
Ik ookquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:43 schreef Neleos het volgende:
Nee, veel grappiger. Ik las het laatst in de metro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |