Idd, Jaap probeert hem zoveel vertrouwen te geven dat M. de discussie met Huub aan gaat...lolquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Frans Johannes bedoel je , kijk nog een keer goed
Volgensmij is die Edgar gewoon een latente homo.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:17 schreef mazaru het volgende:
Floris ziet de DJ wel zitten, en hij komt zelfs een beetje los
[ afbeelding ]
Janquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:17 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
........tis echt Fransie nie hoor.....
Luigi...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:18 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig feestje hoor .. Luigi staat alleen wel steeds met zn rug naar de camera's
Je bent niet de enige die dat denkt over Harm.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:18 schreef Frasier het volgende:
Volgensmij is die Edgar gewoon een latente homo.
daarmee suggererend dat er wel met Huub te onderhandelen valt, oftewel.... Jaap wil dat er weer een confrontatie komtquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:15 schreef Leandra het volgende:
Jaap zegt tegen Mike dat Huub pissig is om die eerdere opmerking, maar dat Huub hem wel z'n baan gunt.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:20 schreef Mokum020 het volgende:
De kleding van Mike ligt ook al klaar voor morgen...
[ afbeelding ]
Das voor de hele maand toch?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:20 schreef Mokum020 het volgende:
De kleding van Mike ligt ook al klaar voor morgen...
[ afbeelding ]
helaas alcoholvrij, vrees ikquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:20 schreef mazaru het volgende:
Ach jeeeeeee
Dag gezelligheid!!
Trailertrash komt weer terug
die kinderdisco moet toch allang dicht zijn nu..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:21 schreef Varen het volgende:
Meer bezoek of worden B en A terug verwacht?
Bij de FEBO gezellig zitten streamen en wat drankjes gedronken misschien?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:22 schreef Marieke_B het volgende:
die kinderdisco moet toch allang dicht zijn nu..
Del zal wel aan de Sandy zijn gegaan, die kan niet zonder alcoholquote:
ik mis 'm ook effe...blij dat ik niet de enige ben.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:18 schreef beequeen het volgende:
Iemand al iets meegekregen van de draaikwaliteiten van Carifa? Ik hoor één dreun of ligt dat aan mij?
Niet alleen zijn shirt, blote kont vond hij nog leuker.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:21 schreef Marieke_B het volgende:
Ivo is een echte lolbroek. Hij komt Jaap effe halen om de sfeer wat op te krikken.
Hij stelt voor dat Jaap z'n shirt uittrekt om dat doel te bereiken
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Del zal wel aan de Sandy zijn gegaan, die kan niet zonder alcohol
Achgossie, toen Mokum nog een Mokumpje was.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:26 schreef Mokum020 het volgende:
Bestaat dat nog? Ik dacht als kind altijd echt dat ik er dronken van werd...
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:25 schreef avonne het volgende:
is dit hip? Deze muziek?
Ik ook!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Bestaat dat nog? Ik dacht als kind altijd echt dat ik er dronken van werd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |