Die kutzwerver moet zijn mummelmuil houden en oprotten, terug naar zijn doos en de heroine.quote:
Ik vraag me af of Mickey al weet dat Brain het huis niet kan winnen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:01 schreef Marieke_B het volgende:
Mike vraagt of het al bekend is dat Huub het huis niet kan winnen..
volgens mij dat er geen sex is geweest tussen Eric en Ricardoquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:03 schreef Varen het volgende:
Ricardo heeft Mike iets verteld in de auto over Eric, Mike neemt dat aan voor waar.
En daar houdt Ricardo niet van, want Ricardo hoort liever zichzelf praten.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:03 schreef avonne het volgende:
Ricardo wordt een beetje moe van Mike geloof ik.
Mike heeft nog niet één keer Ricardo laten uitpraten
Maakt niet uit. Als die kutzwerver nog geen onderdak heeft na 22 mei neemt die rat hem gezellig in huis (zegt ie).quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:03 schreef Frasier het volgende:
Ik vraag me af of Mickey al weet dat Brain het huis niet kan winnen.
nee van de buikpijn.quote:
Surequote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Als die kutzwerver nog geen onderdak heeft na 22 mei neemt die rat hem gezellig in huis (zegt ie).
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:06 schreef Deisyy het volgende:
Kijk eens aan Mike, speciaal voor jou, neem maar mee en nu wegwezen![]()
[ afbeelding ]
Wanneer is hij dat dan welquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:02 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Mike is niet meer te verstaan... en niet meer te volgen
da' s geen probleem want dan springt Mark er wel tussen om de boel te sussen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:07 schreef beequeen het volgende:
Kolere, die kutzwever zuipt flink door, die gaat straks weer flippen, mark my words.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:06 schreef Deisyy het volgende:
Kijk eens aan Mike, speciaal voor jou, neem maar mee en nu wegwezen![]()
[ afbeelding ]
Scheelt me niets, ik wil er gerust 2,50 tegenaan gooien om die zwerver de kooi uit te krijgenquote:
Trusten Ruudemans, slaap lekker en werk ze morgen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zal allemaal mijn derrière wel oxideren.Nog een (kort) dagje en het is weer weekend voor mij.
![]()
Truste Fok![]()
Mooiquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:07 schreef beequeen het volgende:
Kolere, die kutzwever zuipt flink door, die gaat straks weer flippen, mark my words.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is Auke, hij geeft nu een rondleiding.
[ afbeelding ]
Ik zeg Heintje NIET gedag, ik weigerquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zal allemaal mijn derrière wel oxideren.Nog een (kort) dagje en het is weer weekend voor mij.
![]()
Truste Fok![]()
Frans Johannes bedoel je , kijk nog een keer goedquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:11 schreef MissSomebody het volgende:
Willem-Alex from behind...![]()
[ afbeelding ]
Truste BQquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Trusten Ruudemans, slaap lekker en werk ze morgen.![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:12 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zeg Heintje NIET gedag, ik weiger
Mike krijgt er wel wat voor terug.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:11 schreef avonne het volgende:
Mike heeft vandaag wel zeker 62 verhaaltjes over DGK aan moeten horen. De één is voor die, de ander is voor die, en de derde is voor die. Conspiracy over achter o.a. Hij weet niet meer wat ie moet geloven.
(ik denk dat hij hier net even een helder moment heeft)
Nu zit Jaap Mike enorm op te stoken om Huub aan te pakken
Ik blijf toch medelijden hebben met die sukkel. Ik vind het niet zo leuk dat Jaap van Mike gebruik wil maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |