een worddocument?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:10 schreef murp het volgende:
uploaden bij www.tinypic.com em de link met de [img] tags hier plakken
De schijf was 200GB en nu nog maar 76GBquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:13 schreef RacerDKB het volgende:
Je hebt een partitie geformatteerd en vind het raar dat alles weg is? Als jouw C:/ 120gb was ben je 120gb data kwijt ja.
Ach waarom ga ik ook serieus er op in met een TS die printscreens opslaat in Word.
Ja is geinstalleerdquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
En al Servicepack 2 geinstalleerd?
Het gaat me niet om de data daar stond nog niet veel op het gaat om de GROTE van de schijf van 200 naar 80quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:29 schreef SuperRogier het volgende:
Even formatteren als NTFS en standaard clustergrootte etc?
En dat je je data kwijt bent na formatteren weet je wel neem ik aan? :$
Via het schijfbeheer is maar 76,33 te zien dus vandaar mijn vraag waar is de rest gebleven, met partition magic zie je hem maar kan er niets mee doen??????quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:34 schreef Poogie het volgende:
probeer dit eens
COnfiguratiescherm - systeembeheer - computerbeheer - schijfbeheer
misschien staat er daar dat een deel van de schijf nog niet gepartitioneerd is en kun je hem op deze manier partitioneren
In partition magic rechtermuisknop op die 120gb Unpartitioned space en dan Create Partitiion en dan File en dan Start of Finish ofzo.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:41 schreef kazanmar het volgende:
[..]
Via het schijfbeheer is maar 76,33 te zien dus vandaar mijn vraag waar is de rest gebleven, met partition magic zie je hem maar kan er niets mee doen??????
Jaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:45 schreef mirelia het volgende:
heb je hem geformatteerd als NTFS zoals eerder gevraagd??
Geef dan een andere optie ipv van me gelijk af te kraken DAT is zo makkelijkquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:13 schreef RacerDKB het volgende:
Je hebt een partitie geformatteerd en vind het raar dat alles weg is? Als jouw C:/ 120gb was ben je 120gb data kwijt ja.
Ach waarom ga ik ook serieus er op in met een TS die printscreens opslaat in Word.
Get data back for NTFS, en je format heeft vrijwel invloed gehad.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:45 schreef mirelia het volgende:
heb je hem geformatteerd als NTFS zoals eerder gevraagd??
Dude zelfs ik heb moeite je te begrijpen wat denk je dat die TS'er van deze tekst vindquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:54 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Get data back for NTFS, en je format heeft vrijwel invloed gehad.
Disk uit je Pc in een andere PC, met een 200GB vrij disc ruimte.
Sector recovery doen, 85% zal ok terug gehaalt worden.
als ie het niet snapt..... dan heeft ie zijn data niet terug.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dude zelfs ik heb moeite je te begrijpen wat denk je dat die TS'er van deze tekst vind
Wat is 'vrijwel invloed'?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:54 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Get data back for NTFS, en je format heeft vrijwel invloed gehad.
C 32,53quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:20 schreef Renni het volgende:
Deze computer rechts klik daar op dan beheren en dan schijfbeheer wat staat daar dan ?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:04 schreef Chinless het volgende:
Ik heb ze gevonden: [TK] [GEVONDEN] 120GB... teab
Nee dat kan niet... een snelle format maakt alleen een nieuwe mbr (index) aan.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:06 schreef NaZa het volgende:
Na wat leesvoer, kan het niet zo zijn dat TS gekozen heeft voor (tijdens setup) voor snelle formatering, zodat de overige partities er nog zijn, maar niet meer worden 'gevonden'.
partities van 10GB?? TS heeft een Windows 3.11 pc???quote:
hoezo heb je de screenshot verkleint?quote:
Dat staat zo ingesteld, heb dit nog nooit gebruiktquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoezo heb je de screenshot verkleint?
heb zoiets ooit gehad ook, meen me te herinnern dat je via een partitionmagic bootcd dit kon fixen (je kan wel data verliezen !)quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:17 schreef heeikhebeenvraag het volgende:
Ik gok dat de partitie tabel aangetast is. Dit zijn de laatste 66 bytes van de MBR (512 bytes).
Dit kleine stukje op de schijf is zeer belangrijk, en moet alleen worden aangepast door mensen die echt verstand van hebben.
Mijn advies indien je niet heel goed bent met computers: Ga met de schijf naar een computer zaak.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:27 schreef zhe-devilll het volgende:
na een c format ben je toch altijd alles kwijt op je schijf dude
Tis verdomme geen mac noodlequote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
2 pagina's nodig om een screenshotje te plaatsen?![]()
D,E en F weer samen voegen met Partiton Magic,en eventueel de ongebruikte ruimte die dit prog ziet, en nadien kan je eventueel, als de nieuwe D: partitie ongeveer 170 gig is, deze weer verdelen naar kleine parts.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:41 schreef kazanmar het volgende:
[..]
Via het schijfbeheer is maar 76,33 te zien dus vandaar mijn vraag waar is de rest gebleven, met partition magic zie je hem maar kan er niets mee doen??????
Gooi hem op tinypic, dan kunnen we er ook wat mee.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |