een worddocument?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:10 schreef murp het volgende:
uploaden bij www.tinypic.com em de link met de [img] tags hier plakken
De schijf was 200GB en nu nog maar 76GBquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:13 schreef RacerDKB het volgende:
Je hebt een partitie geformatteerd en vind het raar dat alles weg is? Als jouw C:/ 120gb was ben je 120gb data kwijt ja.
Ach waarom ga ik ook serieus er op in met een TS die printscreens opslaat in Word.
Ja is geinstalleerdquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
En al Servicepack 2 geinstalleerd?
Het gaat me niet om de data daar stond nog niet veel op het gaat om de GROTE van de schijf van 200 naar 80quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:29 schreef SuperRogier het volgende:
Even formatteren als NTFS en standaard clustergrootte etc?
En dat je je data kwijt bent na formatteren weet je wel neem ik aan? :$
Via het schijfbeheer is maar 76,33 te zien dus vandaar mijn vraag waar is de rest gebleven, met partition magic zie je hem maar kan er niets mee doen??????quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:34 schreef Poogie het volgende:
probeer dit eens
COnfiguratiescherm - systeembeheer - computerbeheer - schijfbeheer
misschien staat er daar dat een deel van de schijf nog niet gepartitioneerd is en kun je hem op deze manier partitioneren
In partition magic rechtermuisknop op die 120gb Unpartitioned space en dan Create Partitiion en dan File en dan Start of Finish ofzo.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:41 schreef kazanmar het volgende:
[..]
Via het schijfbeheer is maar 76,33 te zien dus vandaar mijn vraag waar is de rest gebleven, met partition magic zie je hem maar kan er niets mee doen??????
Jaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:45 schreef mirelia het volgende:
heb je hem geformatteerd als NTFS zoals eerder gevraagd??
Geef dan een andere optie ipv van me gelijk af te kraken DAT is zo makkelijkquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:13 schreef RacerDKB het volgende:
Je hebt een partitie geformatteerd en vind het raar dat alles weg is? Als jouw C:/ 120gb was ben je 120gb data kwijt ja.
Ach waarom ga ik ook serieus er op in met een TS die printscreens opslaat in Word.
Get data back for NTFS, en je format heeft vrijwel invloed gehad.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:45 schreef mirelia het volgende:
heb je hem geformatteerd als NTFS zoals eerder gevraagd??
Dude zelfs ik heb moeite je te begrijpen wat denk je dat die TS'er van deze tekst vindquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:54 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Get data back for NTFS, en je format heeft vrijwel invloed gehad.
Disk uit je Pc in een andere PC, met een 200GB vrij disc ruimte.
Sector recovery doen, 85% zal ok terug gehaalt worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |