Vreemd, wat wij binnenkrijgen heeft gewoon een HDMI poort?quote:Op maandag 10 maart 2008 17:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, 80% van de 360 units in de winkel zijn anders gewoon zonder HDMI poort...
tja als je echt persee een falcon wilt en er ook zeker van wilt zijn moet je hem hier kopenquote:Op maandag 10 maart 2008 17:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, 80% van de 360 units in de winkel zijn anders gewoon zonder HDMI poort...
Kijk, dat ziet er wel interessant uitquote:Op maandag 10 maart 2008 17:42 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tja als je echt persee een falcon wilt en er ook zeker van wilt zijn moet je hem hier kopen
http://www.ombouwnederlan(...)php?products_id=1102
kost wel wat meer vanwege het ding wat je er bij krijgt
maar je hebt zekers te weten een falcon en hdmi
Gebruik jij überhaupt wel eens de quote knop?quote:Op maandag 10 maart 2008 17:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Er zijn dus zeker een aantal toffe verbeteringen doorgevoerd in Vegas 2, al kan dat helaas niet gezegd worden van de graphics. Deze lijken namelijk nauwelijks te verschillen van het vorige deel. Nu zag het vorige deel er natuurlijk hartstikke goed uit, maar dat kwam vooral doordat veel missies in het donker speelden. De nachtelijke setting van lichtstad Las Vegas was hierdoor een stuk indrukwekkender dan de missies die je dit keer overdag moet opknappen.
das minder twijfel om hem te vragen voor me verjaardag of gewoon bully te halen
ps3 hoesje is mooierquote:
Ik ben nog steeds pissig dat we geen darth vader krijgenquote:
De SP was helemaal niet voornamelijk in het donker,.... sterker nog,.. die eerste missie in Zuid-Amerika en daarna nog redelijk wat levels tijdens licht,... de SP zag er overigens ook erg goed uit toen vond ik. Ik klaag niet over de graphs,.... ook over de MP graphs niet.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Er zijn dus zeker een aantal toffe verbeteringen doorgevoerd in Vegas 2, al kan dat helaas niet gezegd worden van de graphics. Deze lijken namelijk nauwelijks te verschillen van het vorige deel. Nu zag het vorige deel er natuurlijk hartstikke goed uit, maar dat kwam vooral doordat veel missies in het donker speelden. De nachtelijke setting van lichtstad Las Vegas was hierdoor een stuk indrukwekkender dan de missies die je dit keer overdag moet opknappen.
das minder twijfel om hem te vragen voor me verjaardag of gewoon bully te halen
quote:Op maandag 10 maart 2008 18:39 schreef Timmai het volgende:
Zit er bij elk Xbox 360 pack standaard een scart kabel?
Ik binnenkort ook voor mijn TFT scherm.quote:Op maandag 10 maart 2008 18:08 schreef Dutch_Nelson het volgende:
360 arcade is nu 200,-
ga er een 360'tje bij halen morgen
Wheheh ... 2x een 360quote:Op maandag 10 maart 2008 18:08 schreef Dutch_Nelson het volgende:
360 arcade is nu 200,-
ga er een 360'tje bij halen morgen
Eentje voor xbox live onder mijn 51' HD scherm thuis,quote:
omgebouwde wii zou ik eerder doen , die spellen zijn het geld toch niet waardquote:Op maandag 10 maart 2008 19:01 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Eentje voor xbox live onder mijn 51' HD scherm thuis,
en eentje voor op de boot, omgebouwd en alle games
quote:Op maandag 10 maart 2008 18:39 schreef Timmai het volgende:
Zit er bij elk Xbox 360 pack standaard een scart kabel?
Ik kon de tin pre-order niet weerstaan!quote:Op maandag 10 maart 2008 20:13 schreef jorienvdherik het volgende:
ik ga toch zeker vegas 2 volgende week halen
gaan we hele avonden met het groepje van fok die hem hebben multiplayeren
gaaf.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik kon de tin pre-order niet weerstaan!
[ afbeelding ]
Deze is beter dan de meegeleverde? Ik heb mijn 360 nu aangesloten met de meegeleverde HD-AV kabel (alleen dan via de S-video)...quote:Op maandag 10 maart 2008 19:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Wil je het uiterste beeldkwaliteit uit je tv halen raad ik je aan om een RGB scart kabel te halen.
De meeste games die ik heb zitten in tin boxes, of zijn SEquote:Op maandag 10 maart 2008 20:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Scart is kut.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:41 schreef Reintji het volgende:
[..]
Deze is beter dan de meegeleverde? Ik heb mijn 360 nu aangesloten met de meegeleverde HD-AV kabel (alleen dan via de S-video)...
51feet HD? DAMN!quote:Op maandag 10 maart 2008 19:01 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Eentje voor xbox live onder mijn 51' HD scherm thuis,
en eentje voor op de boot, omgebouwd en alle games
" is inch, ' is feetquote:
Ik ben nu 13 uur op weg met ES en zit op dequote:Op maandag 10 maart 2008 19:30 schreef DJ_ het volgende:
[..]
omgebouwde wii zou ik eerder doen , die spellen zijn het geld toch niet waard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar blijft het hele spel zo eentonig?
Je vecht iedere keer tegen dezelfde vijanden...
Je gaat een bos in, je ziet de vijand uit het bos en je blijft tegen dezelfde groep vijanden vechten tot je het bos uit bent..
Je komt in een grot, je ziet de vijand van de grot.. je blijft tegen dezelfde groep vijanden vechten uit de grot..
Het spel begint me te vervelen eigenlijk.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Moet je even in je junkmail kijken, daar is t niet zo duurquote:Op maandag 10 maart 2008 21:12 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb 42 inch, kan ook niet groter in mijn kamer hebbenEn ik kan niet sparen.
junkmail ? Wat snap ik nietquote:Op maandag 10 maart 2008 21:21 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Moet je even in je junkmail kijken, daar is t niet zo duur
quote:Op maandag 10 maart 2008 21:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik ben nu 13 uur op weg met ES en zit op deJaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar blijft het hele spel zo eentonig?
Je gaat een bos in, je ziet de vijand uit het bos en je blijft tegen dezelfde groep vijanden vechten tot je het bos uit bent..
Je komt in een grot, je ziet de vijand van de grot.. je blijft tegen dezelfde groep vijanden vechten uit de grot..
Het spel begint me te vervelen eigenlijk.Het gaat inderdaad vervelen. De stijl is gewaagd en mooi, het verhaal is schitterend. Maar zó langdradig. Het is dat ik het uit wil spelen om te weten hoe het verhaal afloopt. Ik heb ook niet het idee dat het spel ooit moeilijk wordt. Beetje jammer.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
slechte spam penis enlargement grap, nevermindquote:
[..]
Ik ben nu 13 uur op weg met ES en zit op deDat stoorde mij ook ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar blijft het hele spel zo eentonig?
Het spel begint me te vervelen eigenlijk.Ben dan ook snel afgehaakt!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Ik speel het nu ook eerst uit omdat ik Lost Oddysee ook al heb liggen...quote:Op maandag 10 maart 2008 21:23 schreef Lyzio het volgende:
[..]
JaHet gaat inderdaad vervelen. De stijl is gewaagd en mooi, het verhaal is schitterend. Maar zó langdradig. Het is dat ik het uit wil spelen om te weten hoe het verhaal afloopt. Ik heb ook niet het idee dat het spel ooit moeilijk wordt. Beetje jammer.
Niet echt.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:41 schreef jorienvdherik het volgende:
tijd voor een vegas 2 topic ?
[..]
Ik ben nu 13 uur op weg met ES en zit op devijanden zijn per plek altijd het zelfde ja op light en darkness vormen na danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar blijft het hele spel zo eentonig?
Het spel begint me te vervelen eigenlijk.
heb me hier zelf nooit echt aan gestoord , ik vond de gameplay zo leuk spelen
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Volgens mij verwar je gameplay met soryline. De gameplay is liniear. Dat ben je op een gegeven moment echt kots.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
vijanden zijn per plek altijd het zelfde ja op light en darkness vormen na dan
Ik VOND de gameplay ook leuk spelen, alleen na een uur of 5 had ik het wel gezien eigenlijk.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
vijanden zijn per plek altijd het zelfde ja op light en darkness vormen na dan
het verhaal was ook goed jaquote:Op maandag 10 maart 2008 21:47 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je gameplay met soryline. De gameplay is liniear. Dat ben je op een gegeven moment echt kots.
wel een erg kortzichtige reactie zeg , bij elke game heb je maar de keuze uit 4 knoppen of zelfs minderquote:Op maandag 10 maart 2008 22:10 schreef Lyzio het volgende:
Het is toch gewoon op A en op Y drukken? Ik zie er de diepgang niet van in. Doe het dan zoals Overlord of Blue Dragon. Bij deze was het verhaal wellicht niet zo origineel, maar het was tenminste actie.
Over kortzichtig gesproken zeg. Welke knoppen heb jij gebruikt bij ES die er echt toe deden. Juist, de A en Y knop.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:30 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wel een erg kortzichtige reactie zeg , bij elke game heb je maar de keuze uit 4 knoppen of zelfs minder
ja en ik zeg dat dat bij elke game zo is als je daar over gaat zeurenquote:Op maandag 10 maart 2008 22:31 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Over kortzichtig gesproken zeg. Welke knoppen heb jij gebruikt bij ES die er echt toe deden. Juist, de A en Y knop.
Buttonbashen dus.
Feit is dat 't repetitief wordt.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:46 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja en ik zeg dat dat bij elke game zo is als je daar over gaat zeuren![]()
het gaat er om wat je met die knoppen doet , al druk ik 10.000 keer A dat kan me niks schelen
als ik er maar wat leuks mee kan doen
quote:Op maandag 10 maart 2008 20:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |