Tja, welke game koop ik niet dusquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:23 schreef BolleSmurf het volgende:
Army of Two ... Wie heeft em. Lijkt me een vette game. Wie kan me er meer over vertellen
volgende keer maar bijquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:01 schreef Max-Westerman het volgende:
Wordt tijd dat fucking Wehkamp Bully opstuurt
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:07 schreef DJ_ het volgende:
[..]
volgende keer maar bij
www.xboxhome.nl
www.nedgame.com
of gewoon naar de winkel
so truequote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:16 schreef Wessiej het volgende:
Wij hebben een xbox, dus spelen we een game 3 dagen en wachten daarna weer op de volgende.
It's funny sad 'cause it's true.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:16 schreef Wessiej het volgende:
Wij hebben een xbox, dus spelen we een game 3 dagen en wachten daarna weer op de volgende.
een jaar te laatquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:50 schreef existenz het volgende:
Ik ben begonnen aan Test Drive Unlimited
TDU blijft leuk. Als je het nog niet gespeeld hebt is het hartstikke tof om alle auto's te unlocken enzo.quote:
TDU was zeker vetquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
TDU blijft leuk. Als je het nog niet gespeeld hebt is het hartstikke tof om alle auto's te unlocken enzo.
Ik wil TDU 2 met nog veel meer auto's, en dan ook normale auto's en SUV's en Rally auto'squote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
TDU was zeker vetHet rond rijden op dat eiland was echt GeWeLdIG maar het racen was wat minder! Ik wil Forza racen in een TDU wereld
TDU2 komt er toch aan (ooit)?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik wil TDU 2 met nog veel meer auto's, en dan ook normale auto's en SUV's en Rally auto's
Ach... veel screens van veel games worden toch bewerkt om ze mooier te maken, zodat wij ons er aan vergapen en geld uit gaan geven aan een mogelijke teleurstelling. Maar dat zal met GTA wel meevallenquote:
TDU was wel een beetje achterlijk op sommige punten. Staat er een model langs de weg die alleen maar in de duurste Jaguar waar er maar 100 van gemaakt zijn vervoerd wil worden. En lifters die úúúren staan te wachten op een lift, maar dan wel binnen 6 minuten op een andere plek in de middle of nowhere willen zijn. Dat moet je dan ook met 300 km/h doen, en als je ff over het gras rijdt dan willen ze eruit omdat je te gevaarlijk rijdt.....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
TDU was zeker vetHet rond rijden op dat eiland was echt GeWeLdIG maar het racen was wat minder! Ik wil Forza racen in een TDU wereld
Ik heb hemquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:23 schreef BolleSmurf het volgende:
Army of Two ... Wie heeft em. Lijkt me een vette game. Wie kan me er meer over vertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |