Even muggenziften maar aflevering 10 is nog niet on air geweest. Dus het 1e seizoen is nog niet voorbij. However; het is en blijft een UBER-serie.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:27 schreef Cheiron het volgende:
...
Seizoen 1 is net afgelopen, maar hopelijk kunnen we in seizoen 2 weer genieten van
...
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:39 schreef Prosac het volgende:
Wat is ze toch lekker, maar ja.. zo'n smerige robot he.
Ik wil haar wel wassen hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]![]()
Ze is vieeeeeeesssssss, Patrick
![]()
[ afbeelding ]
ik ga leren programmeren als je mij zo'n model kan leverenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:39 schreef Prosac het volgende:
Wat is ze toch lekker, maar ja.. zo'n smerige robot he.
Ik snap even niet wat je bedoelt met muggenziften en aflevering 10 die niet online is geweest. Zal wel een doordernker zijn die ik niet zie, maar voor de duidelijkheid heeft Fox dus heel duidelijk aangegeven op de site en in voorstukjes dat aflevering 8 en 9 de seizoensfinale was. Volgens andere sites heeft Fox er 13 besteld, maar zijn er maar 9 af.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:53 schreef tisauch het volgende:
[..]
Even muggenziften maar aflevering 10 is nog niet on air geweest. Dus het 1e seizoen is nog niet voorbij. However; het is en blijft een UBER-serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in de laatste aflevering
Please, make yourself uncomfortable.
Ik kan het niet eens meer herinneren wat er gebeurde in bsg laatste afleveringquote:Op maandag 10 maart 2008 22:10 schreef PPL het volgende:
Ik vond de FBI inval wel iets weg hebben van het seizoens einde van Battlestar Galactica.
Het hele sfeertje... de muziek...
Goed gedaan.
* kan niet wachten op s02
Starbuck verschijnt terwijl ze worden gevonden door de Cylon fleet.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:15 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik kan het niet eens meer herinneren wat er gebeurde in bsg laatste aflevering
Maarre mogen we hier wat meer plaatjes dumpen van de lieve terminatortje?
quote:Executive producer talks 'Terminator' finale
Josh Friedman says that thanks to the writers' strike his series, "Terminator: The Sarah Connor Chronicles," arrived at its season finale serendipitously.
"We had only written up to this number and produced up to this number when I went out on strike. So it happens that a lot of stuff locks in and comes together during these last two episodes and frankly, that's just dumb luck," says Friedman during a conference call with reporters.
"If we would have gone one episode more or one episode less I think it would be probably less satisfying."
The two-part finale of "Terminator" airs Monday, March 3, starting at 8 p.m. ET on CTV.
Friedman is the creator and executive producer of "Terminator," a spin-off from the successful film franchise that picks up shortly after the second movie in the series.
A successful screenwriter, Friedman is known for his work on "The Black Dahlia" and "War of the Worlds."
While this season of "Terminator" wraps up earlier than he originally intended, he is happy with the way things have turned out.
"I don't know that four episodes from now would have been a much better finale than the one that we have," says Friedman.
"I have a plan going forward. It's just how we integrate that into the beginning of season two."
"Terminator: The Sarah Connor Chronicles" can also be found on the CTV Broadband Network on CTV.ca.
dat is die terminator die ze vermoord hadden zegmaar..zijn chip was ingeladen en er zat teveel energie op waardoor hij werd gereactiveerd en de pc kon overnemenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:53 schreef Klonk het volgende:
godver, ik snap het einde niet van episode 9, wie is die man John op z'n computer ontdekt op het moment dat ie af wil gaan sluiten...
Volgens mij was het ook de bedoeling om 13 afleveringen te maken voor seizoen 1, maar is niet gelukt door de staking. Dus het kan wel kloppen dat aflevering 9 niet als een einde aanvoelt.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:21 schreef Nr.G het volgende:
Leuke serie. Jammer dat David van BH90210 meedoet. Aflevering 9 vond ik ook niet echt een einde.
Dat is omdat het eigenlijk het einde niet is.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:08 schreef Devrim_ het volgende:
Summer Glau![]()
Leuke serie!
Wel was het einde vrij onduidelijk
Dat er een volgend seizoen komt is bijna zekerquote:Op zondag 23 maart 2008 19:59 schreef PPL het volgende:
[..]
Dat is omdat het eigenlijk het einde niet is.
Er waren voor dit seizoen 13 afleveringen geplanned.
De laatste 4 zijn echter niet opgenomen door de staking in Hollywood.
Vandaar dat het na aflevering 9 ophoudt.
Eigenlijk valt het nog reuze mee hoe het afloopt met zelfs een cliffhanger naar een volgend (?) seizoen.
Mja best jammer van Jericho (Reaper heb ik nog niet gezien..ga ik binnenkort wel doen denk ik).quote:Op zondag 23 maart 2008 21:13 schreef Ulreazj het volgende:
Reaper mag wel gecancelt worden.
Wel jammer van Jericho
quote:Op zondag 23 maart 2008 21:54 schreef Leonos het volgende:
Is deze serie nou de moeite waard buiten die chick om?
Ditquote:
Lijkt me goed en nieuws en binnenkort dus mogelijk bevestiging.quote:bron:wikipedia(EN)
The Hollywood Reporter states that the show is likely to return. [43] According to TV Guide,"Fox has given producers the green light to start booking directors for next season's first three episodes."[44] However, as of March 31, 2008, Fox has yet to announce the fate of the series. Producer Josh Friedman has said his plans are to incorporate the unfilmed storylines from the remaining four episodes of season 1 into the start of season 2.
Er wordt dus al een productie- en schrijversteam samengesteld voor het volgende seizoen. Lijkt me veilig om aan te nemen dat de serie dus terugkeert.quote:The Hollywood Reporter: Among Fox's freshman shows, "Terminator: The Sarah Connor Chronicles" and "Back To You" are expected to come back next fall. Any others viewers shouldn't count out?
Kevin Reilly (Fox Entertainment president): They're really the lead candidates at this point. We've already started staffing on 'Sarah Connor.' Although it was an unusual season, it will end up finishing by far and away the strongest new drama of the season. Other shows have not gotten the traction. Just because competition is softer doesn't mean audience has to watch a show.
volledig interview
Aangezien de staking eraan zat te komen hebben ze de laatste afleveringen herschreven zodat 9 wel het eind zou zijn en de opnamen voor de staking afgelopen zouden zijn. De schrijver vond dit einde zelfs beter dan wat hij oorspronkelijk had gepland.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:59 schreef PPL het volgende:
[..]
Dat is omdat het eigenlijk het einde niet is.
Er waren voor dit seizoen 13 afleveringen geplanned.
De laatste 4 zijn echter niet opgenomen door de staking in Hollywood.
Vandaar dat het na aflevering 9 ophoudt.
Eigenlijk valt het nog reuze mee hoe het afloopt met zelfs een cliffhanger naar een volgend (?) seizoen.
Inderdaad, ben wel benieuwd naar het vervolg.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:56 schreef Ulreazj het volgende:
Mooi, denk ik ook wel dat er dan een tweede seizoen komt. Nu alleen weer lang wachten.
The fat lady hasn't sung yet, but it looks good.quote:Although Fox declined comment, multiple sources confirm to me exclusively that Terminator: Sarah Connor Chronicles has been renewed for a second season.
TV Guide
Ja, Earl Boen, de acteur di Dokter Silberman speelde doet nu alleen nog maar voice-over werk voor tekenfilms en videogames, dus ik snap ook niet helemaal waarom ze niet dezelfde acteur hier hebben gebruikt. Erg jammer.quote:Op zondag 20 april 2008 13:15 schreef kriele het volgende:
En toch.....Getrouwde terminators, terminators die les geven, Dokter Silberman is een psychopaat geworden, ik kan me niet voorstellen dat James Cameron erg trots op de serie is! Ik vind het ook niet verwonderlijk dat we niet een origineel acteur/actrice terug zien.
Soms is de serie op zijn top wel vermakelijk, maar ze doet de films geen eer.
Die getrouwde terminators vind ik geen probleem. Ze zijn intelligenter geworden en verstoppen zich in de maatschappij, zoals op die school. Die acteurs is wel jammer inderdaad, net als dat ze de originele muziek niet hebben gebruikt.quote:Op zondag 20 april 2008 13:15 schreef kriele het volgende:
En toch.....Getrouwde terminators, terminators die les geven, Dokter Silberman is een psychopaat geworden, ik kan me niet voorstellen dat James Cameron erg trots op de serie is! Ik vind het ook niet verwonderlijk dat we niet een origineel acteur/actrice terug zien.
Soms is de serie op zijn top wel vermakelijk, maar ze doet de films geen eer.
Bron: The Hollywood Reporterquote:Fox gives 'Terminator' second season
She'll be back.
Fox has picked up "Terminator: The Sarah Connor Chronicles" for a second season. The network on Monday handed a 13-episode order to the sci-fi drama, an extension of the "Terminator" feature franchise that centers on Sarah Connor (Lena Headey) and her son, John (Thomas Dekker), as they battle enemies from the future with the help of a goodhearted terminator, Cameron (Summer Glau).
"Terminator," from Warner Bros. TV, which launched in January, is the highest-rated new scripted series this season among adults 18-49 with an average of 4.4 rating/10 share. It drew an average of 10.5 million total viewers.
quote:Op maandag 21 april 2008 16:06 schreef kriele het volgende:
Het is gewoon erg jammer dat Cameron de zooi niet wou/mocht supervisen. Nu wordt de franchise beschadigd.
Ik vind het goed gedaan hoor. Je moet een soort doorlopend verhaal maken voor een serie. Terminator 2 duurt 2 uur ofzo, dat zijn net 3 afleveringen van een serie. Het is de makers niet gelukt om er dan nog een 3e succesvolle film aan vast te plakken.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:42 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wat een gezeik. Dit is gewoon een andere belichting van de Terminator. Prima. Ik vermaak mij er bij. Je gaat toch zeker als een dieptrieste kut-startrek/starwars nerd janken he.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:42 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wat een gezeik. Dit is gewoon een andere belichting van de Terminator. Prima. Ik vermaak mij er bij. Je gaat toch zeker als een dieptrieste kut-startrek/starwars nerd janken he.
Niet meteen iemand waarvan ik dacht: "Nou! Die wil ik wel eens in een film/TV-serie zien!", maar mijn mening werd weer genegeerdquote:Shirley Manson cast in 'Sarah Connor'
Garbage lead singer Shirley Manson is venturing into acting in a big way with a regular role next season on Fox's "Terminator: The Sarah Connor Chronicles."
On "Sarah Connor," produced by Warner Bros. TV, Scottish musician Manson will play Catherine Weaver, the CEO of a cutting-edge high-tech company.
The sci-fi series, an offshoot from the "Terminator" feature franchise, is returning for a second season in the fall after launching in midseason as the highest-rated new scripted series of the 2007-08 season.
It stars Lena Headey as Sarah Connor, Thomas Dekker as her son John Connor and Summer Glau as terminator Cameron Phillips.
Formed in Madison, Wis., Garbage blablabla.... nog wat totaal irrelevante bullshit over Garbage
Nice PirEquote:Op zondag 20 juli 2008 13:13 schreef PirE het volgende:
Wat promo's voor Season 2
Teaser:
Promo's:
Vanaf September weer elke week![]()
![]()
![]()
(bron)quote:Have You Seen Cameron?
Your help is requested in the search for Cameron, missing in Los Angeles County, Calif., since approximately Nov. 2007.
DETAILS
Cameron was in a single-vehicle wreck and wandered away from the scene with a serious head injury. If she does not receive immediate medical treatment she will suffer permanent brain damage.
REMARKS
Sources who have inside information on her story report that Cameron may be suffering from amnesia, delusions or otherwise be in an altered state. She may appear to be mentally or emotionally challenged. (Note: Exercise caution when approaching Cameron, as she has a hyperactive startle response and is deceptively strong.) Cameron is believed to be living as a homeless person, in a transitional community for the needy or possibly with a group of endangered runaways.
CONTACT INFORMATION
If you have any information on Cameron's whereabouts, please call John Connor immediately at 555-SAVIOR1. Se habla Español.
For more information on this case, please tune in to the Fox network on Sept. 8 at 8 p.m. for a special program devoted to bringing Cameron home.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:27 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vannacht besteld voor maar £17.95 / E 20,30.![]()
En de nieuwe aflevering staat ook in de download.Je vergeet de verzendkosten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:52 schreef Foreverblue het volgende:
Lekkere seizoensstart was het weer
Zat een groot gedeelte terugblik op het einde van seizoen 1 in, maar dat was niet erg... weet je gelijk ook weer wat er toen gebeurde.Hoeft niet persee een T-1000 te zijn hoor, kan ook een nieuwer model zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een vette opening episode, lekker doorgaan waar we vorig seizoen waren geeindigt.![]()
Summer Glau was trouwens super!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:21 schreef Jnk18 het volgende:
Hoeft niet persee een T-1000 te zijn hoor, kan ook een nieuwer model zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please, make yourself uncomfortable.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:59 schreef Haijo het volgende:
Weet iemand eigenlijk of Terminator 4 en deze serie nog wat gemeen hebben qua verhaallijn?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:42 schreef bodylotion het volgende:
Gave opening inddSarcassian en z'n maatje. DIe kwamen na de bomaanslag even het huis binnen stormen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je meer info over het feit dat T4 de "opvolger" van de serie zou moeten zijn qua tijdlijn ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en oh jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:55 schreef Prosac het volgende:
Vette aflevering weer..
wat ik me nu wel afvraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en oh jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vette aflevering weer..
wat ik me nu wel afvraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en oh ja1) Ja, ik denk van wel, er is geen reden voor haar om dat te faken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2) Ja, w00t! Vette shit.![]()
Hoeft toch niet meer gespoilerd te worden ?
1. Denk het ook ja, ze kunnen haar niet al te vaak weer slecht laten worden.
2. Zeker tof!![]()
Vind het ook wel leuk dat sommige, tja, kenmerkende geluiden uit de films ook in de serie terugkomen (al is het te weinig) zoals de "melodie" tijdens de titel sequence en dat aparte geluid wat je eenpaar keer hoorde toen je "bad" cameron zag lopen, dat hoorde je ook altijd als de T-1000 in beeld kwam in T2![]()
![]()
Delen jullie de mening dat de nieuwe opening van de aflevering over de top was.
Ik bedoel, nu heb je die mannelijk stem die praktisch een heel verhaal gaf (in tegenstelling tot seizoen 1) en allerlei grote plaatjes van de karakters die nu veel prominenter in beeld kwamen.
Deze nieuwe opening was voor mij wel misschien kleine, maar toch een duidelijke afknapper.Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.![]()
misschien, ik had dat gevoel eigenlijk niet. Maar men moet meer publiek trekken, dan moet de eerste aflevering weer een binnenkomer zijn![]()
Ook wel genotenBen benieuwd of we nog wat gaan zien van dat Babylon gebeuren.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.![]()
Vette aflevering weer..
wat ik me nu wel afvraagJa, anders had ze hem wel overhoop geknald. Het is immers een machine.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gruwelijk trouwens hoe ze John smeekte niet die chip eruit te halen
Please, make yourself uncomfortable.![]()
Ja dat was wel mooi inderdaad.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:26 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Ja, anders had ze hem wel overhoop geknald. Het is immers een machine.
Nou ja.. ze kreeg wel weer terminate als opdracht, maar vervolgens kwam er override en niet iets van "Protect"
Het kan maarzo zijn dat haar tactische deel bedacht dat het voorlopig nog even beter was te wachten en vandaar "override"![]()
Inderdaad, die smeekbede en "liefdesverklaring" was inderdaad een mindf*ck.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:26 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Ja, anders had ze hem wel overhoop geknald. Het is immers een machine.
Wel stoer hoe ze in die scene met de auto vol gas gaf om haar klem te rijden.Zaterdag 17 juli 15:05
Faal van de eeuw.![]()
Wat ook weer min of meer betekent dat ze door heeft dat John meer voor haar voelt.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:30 schreef huhggh het volgende:
[..]
Inderdaad, die smeekbede en "liefdesverklaring" was inderdaad een mindf*ck.![]()
Vond het wel een goede opening! Alleen jammer dat het toch vaak wat low-budget aanvoelt. Je ziet weinig exteriors en bijna geen side characters. Budget mag wel wat omhoog vind ik.
2000 light years from home![]()
Toch was die actie met die reboot en een gun een beetje onbezonnen
Tof begin weer!Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ach, hij is nog jong en volgens mij denkt ie meer met z'n pik dan met z'n hoofdquote:Op woensdag 10 september 2008 17:52 schreef bodylotion het volgende:
Toch was die actie met die reboot en een gun een beetje onbezonnen![]()
Was idd mooi hoe ze 'm smeekte om 'r niet uit te schakelen. Op naar de rest!![]()
Ik vond m erg fijn weer
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.![]()
wel nee, ze weten gewoon alles van mensen manipuleren natuurlijkquote:Op woensdag 10 september 2008 17:20 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wat ook weer min of meer betekent dat ze door heeft dat John meer voor haar voelt.
- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.![]()
dit was idd zwak, ik had het sterker gevonden als ze zichtbaar de chip hadden hersteld. en het DAN op goed geluk hadden geprobeerd. Nu was het alleen gokken dat de 2e klap haar weer 'goed' had gemaakt. Bizar risico.quote:Op woensdag 10 september 2008 17:52 schreef bodylotion het volgende:
Toch was die actie met die reboot en een gun een beetje onbezonnen
- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.![]()
niet aan storen, dat is om nieuwe kijkers te trekken, is gewoon reclame. Waarom Sarah dat niet deed ... geen idee, goeie.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:17 schreef huhggh het volgende:
Delen jullie de mening dat de nieuwe opening van de aflevering over de top was.
Ik bedoel, nu heb je die mannelijk stem die praktisch een heel verhaal gaf (in tegenstelling tot seizoen 1) en allerlei grote plaatjes van de karakters die nu veel prominenter in beeld kwamen.
Deze nieuwe opening was voor mij wel misschien kleine, maar toch een duidelijke afknapper.
Ik denk eerlijk gezegd dat future John Connor die override heeft geinstalleerd en dat jeugdige John Connor de chip correct heeft gefixed.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:36 schreef Prosac het volgende:
Nou ja.. ze kreeg wel weer terminate als opdracht, maar vervolgens kwam er override en niet iets van "Protect"
Het kan maarzo zijn dat haar tactische deel bedacht dat het voorlopig nog even beter was te wachten en vandaar "override"
Ik vind jouw theorie overigens wel erg tof
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Is John nu opeens 'bad ass' geworden i.pv. het (halve) mietje uit season 1?Burnt to the core but not broken![]()
Ja, een hele trilogie zelfs, met Christian Bale als John Connor. Er is zelfs al een officiele trailer voor de nieuwe Terminator:quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:28 schreef Technoviking het volgende:
Er zou toch ook een nieuwe film komen?
![]()
Vandaag weer nieuwe aflevering, vanavond kijken denk ik
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Sodemieters, wat was aflevering 2 spannend! Ik vind deze serie met de aflevering vetter worden.
Terminator
Vond je? Ik vond het einde van seizoen 1 echt geniaal en de vorige aflevering vond ik ook errug tof. Maar deze deed me eigenlijk niet zoveel. En ik had er nog zo ontzettend naar uitgekeken!
Jammer, maar het wordt vast wel weer vet.
![]()
Die kerncentrale is wel een big deal, zo komt het op mij over in ieder geval! Tof stukje ook die flashforward dat ze bij die kerncentrale die aanval doenquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:15 schreef JvS het volgende:
Vond je? Ik vond het einde van seizoen 1 echt geniaal en de vorige aflevering vond ik ook errug tof. Maar deze deed me eigenlijk niet zoveel. En ik had er nog zo ontzettend naar uitgekeken!
Jammer, maar het wordt vast wel weer vet.
Wat kan Summer Glau acteren zeg
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!![]()
Vroeger wel omdat ze dan op mijn op opblaaspop leek, maar tegenwoordig _moet_ ze gewoon een bloedende bijl in de ene en een zwaard in de andere hand hebben, wil dat mij enigszins bekoren.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Daar word jij toch geil van Liqui?
A little bit hateful![]()
quote:quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
Daar word jij toch geil van Liqui?
![]()
![]()
Ja in T3 kregen ze zo'n robo niet eens omhoog met z'n drieënquote:Op woensdag 17 september 2008 07:43 schreef dapluiz het volgende:
Vraag me af of degene die die vaten opruimd het niet raar vind dat er 1 ineens heel zwaar is
Maar deze was ook een terminimietje vergeleken met Arnold, God onder de terminators.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:26 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Ja in T3 kregen ze zo'n robo niet eens omhoog met z'n drieën
Ik snap niet hoe die terminator zo snel het lichaam had overgenomen van die scientist.
Vind ook best raar dat een T850 of T800 model een lichaam kan overnemen :S
dacht eerst dat zal wel een T1000 model zijn..![]()
In de pilot toonde cameron wel meer emoties, daar zijn ze van afgestapt denk ik. In T2 ontwikkelde Arnie ook emoties.
Cameron gaat jaloers worden let maar op. Die ziet elke meid straks als een "possible threat".
je zou denken dat toekomstige John wat meer zaken hergeprogammeerd moet hebben. Hell, dat zou ik doen voor mijn jeugdige zelf![]()
ik wil ook zo'n robot![]()
![]()
Euhm, de films ken ik zo niet meer. Maar dit model kan van lichaam at will veranderen.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:22 schreef Wouter2006 het volgende:
Ik snap niet hoe die terminator zo snel het lichaam had overgenomen van die scientist.
Vind ook best raar dat een T850 of T800 model een lichaam kan overnemen :S
dacht eerst dat zal wel een T1000 model zijn..
![]()
ja maar hij had een metalen skelet, dan kan dat toch niet??quote:Op woensdag 17 september 2008 20:48 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Euhm, de films ken ik zo niet meer. Maar dit model kan van lichaam at will veranderen.![]()
"Zomaar" is ook overstated
De enige keer dat we een nieuwe skin hebben gezien was die ene acteur.
Daarvoor moest ie eerst een geschikte gezichtprofiel en lichaamsbouw zoeken. Daarna inbreken in een lab. Allerlei chemicaliën verzamelen. Lekker weken in een bad waar de vleeswaren van groeiden. En tenslotte een plastisch chirurg bedreigen om het gewenste resultaat te krijgen om vervolgens te vermoorden zodat er geen getuigen meer zijn.
Dát allemaal at will
Zo, ook even bijgekekenZe rollen de ontwikkelingen van SkyNet mooi uit zo
Was weer een goede aflevering
T3 is een andere tijdslijn.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:26 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Ja in T3 kregen ze zo'n robo niet eens omhoog met z'n drieën
Heeft niets te maken toch met T:SCC?Burnt to the core but not broken![]()
ja klopt, die tijdsprong maakt t3 ongedaan.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:50 schreef PPL het volgende:
[..]
T3 is een andere tijdslijn.
Heeft niets te maken toch met T:SCC?
Euhm, dat klopt, dat ene mannelijke model niet. Maar als je oplet, dan is die vrouw van dat nieuwe computer bedrijf al paar keer zo veranderd.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:06 schreef Liquidootje het volgende:
"Zomaar" is ook overstated
De enige keer dat we een nieuwe skin hebben gezien was die ene acteur.
Daarvoor moest ie eerst een geschikte gezichtprofiel en lichaamsbouw zoeken. Daarna inbreken in een lab. Allerlei chemicaliën verzamelen. Lekker weken in een bad waar de vleeswaren van groeiden. En tenslotte een plastisch chirurg bedreigen om het gewenste resultaat te krijgen om vervolgens te vermoorden zodat er geen getuigen meer zijn.
Dát allemaal at will
Van een wc in een vrouw. Ze kon haar hand ombouwen tot een lang mes achtig wapen. En ze was die neger in deel 2 en ze veranderde zo in die vrouw vorm terug. Dus volgens mij kan het zonder moeite ?![]()
Ja, maar dat maakt voor het gewicht van een terminator natuurlijk helemaal niets uitquote:Op woensdag 17 september 2008 21:50 schreef PPL het volgende:
[..]
T3 is een andere tijdslijn.
Heeft niets te maken toch met T:SCC?
.
![]()
quote:Op woensdag 17 september 2008 17:49 schreef RoyalFuss het volgende:
In de pilot toonde cameron wel meer emoties, daar zijn ze van afgestapt denk ik. In T2 ontwikkelde Arnie ook emoties.
Cameron gaat jaloers worden let maar op. Die ziet elke meid straks als een "possible threat".
je zou denken dat toekomstige John wat meer zaken hergeprogammeerd moet hebben. Hell, dat zou ik doen voor mijn jeugdige zelf![]()
ik wil ook zo'n robot![]()
![]()
![]()
Die vrouw is een ander model, een T1000 (T1001) welke kan morphen in elke gewenste vorm. (zie T2)quote:Op woensdag 17 september 2008 23:19 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Euhm, dat klopt, dat ene mannelijke model niet. Maar als je oplet, dan is die vrouw van dat nieuwe computer bedrijf al paar keer zo veranderd.
Van een wc in een vrouw. Ze kon haar hand ombouwen tot een lang mes achtig wapen. En ze was die neger in deel 2 en ze veranderde zo in die vrouw vorm terug. Dus volgens mij kan het zonder moeite ?![]()
In deze tijdslijn zijn de Terminators van aluminium?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:29 schreef JvS het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt voor het gewicht van een terminator natuurlijk helemaal niets uit.
Burnt to the core but not broken![]()
Ja nu ik het zo nalees, hadden ze het idd over die andere terminator.quote:Op donderdag 18 september 2008 02:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die vrouw is een ander model, een T1000 (T1001) welke kan morphen in elke gewenste vorm. (zie T2)
![]()
Precies. Hij wist gewoon niet wat er bedoelt werd met T800 T850 en T1000 etc.quote:Op donderdag 18 september 2008 02:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die vrouw is een ander model, een T1000 (T1001) welke kan morphen in elke gewenste vorm. (zie T2)
Je denkt toch niet dat een T850 gaat vechten en de hele tijd gewoon _niet_ morpht
Geschoten worden en gewoon gaten creëert zonder te herstellen.
Maar de "dokter" zal wel verzonden zijn net als de menselijke waarschuwer. Ik hoop alleen niet dat ze seizoen in seizoen uit terrminators en mensen zullen zenden
beter stuurt skynet gewoon in een keer een hele stapel terminators
Cameron is ook maar een T800, toch?Please, make yourself uncomfortable.![]()
Ja beetje raar dat Skynet dat nog niet geprobeerd heeft.
Maar misschien dat dat de tijdslijn teveel zou verstoren ofzo.![]()
Waarschijnlijk hebben ze hun Terminators in de toekomst nog hard genoeg nodig om de mensen af te weren en kunnen ze dus niet zomaar een lading terugsturen.
Dat Die terminator op Carl Greenway leek is natuurlijk niet zo moeilijk, in de toekomst weten ze hoe hij eruit zag, je bouwt een look-a-like en stuurt die terug.
De serie loopt best lekker, geen hele vreemde plotholes meer e.d. Ik hoop alleen niet dat Cameron te menselijk gaat worden door de beschadigingen. Ze moest al nadenken over acties, straks gaat ze ook nog inschattingsfouten maken, het moet wel een machine blijven!I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams![]()
Riley was even testen of John echt bereikbaar was met dat datum-maand wachtwoord.quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:11 schreef RoyalFuss het volgende:
btw, wat was dat met dat bloed op het eind en waarom werd dat telefoontje naar Connor afgekapt ?
[ Bericht 0% gewijzigd door PPL op 19-09-2008 19:58:35 ]Burnt to the core but not broken![]()
Riley is maar beetje een mutsje.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:25 schreef bodylotion het volgende:
Waarom is Riley niet zo hot als Cameron?
Ze had op d'r minst even op haar rug moeten gaan op John's slaapkamer.
(en dan bedoel ik niet om de sterren te bekijken op het plafond)
Voor andere suggesties wat ze had kunnen doen, zie KPD.Burnt to the core but not broken![]()
Same herequote:Op zaterdag 20 september 2008 10:35 schreef Wouter2006 het volgende:
Ik vond Riley op Claire lijken van LostThe more debt, the better![]()
ik was aan het einde van het vorige seizoen benieuwd of ze de kwaliteit vast konden houden, nou dat is ze gelukt, heb net beide afleveringen gekeken, op het puntje van mijn bank
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Seizoen 1 vond ik wel leuk, maar een beetje emotieloos, van iedereen. Verder dan Sarah die 3 keer per aflevering aan John vraagt "are you all right?" kwam het niet, zeg maar.
Met seizoen 2 lijkt het dat de makers hiervoor gecompenseerd hebben; ik vond deze afleveringen tot nu toe ook beter
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world![]()
Het begint allemaal weer goed inderdaad. Toch vind ik de verhaallijn van de "roodhardige mevrouw" niet zo. Doet mij net te veel denken aan allerhande slechts televisieseries..Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl![]()
Ik vind die Riley eerlijk gezegd maar weinig toevoeging hebben, enige reden is om de "behoeften" van John even te vullen..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Hoe stom kun je zijn trouwens. Als ze 3 seconden later was geweest met morphen...quote:Op woensdag 17 september 2008 23:19 schreef Ulreazj het volgende:
Maar als je oplet, dan is die vrouw van dat nieuwe computer bedrijf al paar keer zo veranderd.
Van een wc in een vrouw.![]()
![]()
![]()
Was ik de enige die dit dacht?
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world![]()
Net afl. 1 en 2 gekeken, gelukkig morgen deel 3![]()
.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Jep! En binnen, vanavond kijken denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot wanneer is dit trouwens een spoiler, aangezien Episode 3 dus wel uit is nu?![]()
Was inderdaad weer goed
Zal inderdaad een mooi seizoen worden, net ook afl. 3 zitten kijken.
Was zeer vermakelijk
(Offtopic: Hey die Franklin ook hier xD.
Hoest met je Internet :/ )![]()
hahaquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:01 schreef Axelf0leyoo7 het volgende:
Zal inderdaad een mooi seizoen worden, net ook afl. 3 zitten kijken.
Was zeer vermakelijk
(Offtopic: Hey die Franklin ook hier xD.
Hoest met je Internet :/ )Hey Axel. Nou, zoals het er nu naar uit ziet is de verhoging eindelijk goed doorgevoerd. Leech momenteel met 750kB/s
Ik hoop echt dat het blijft, maar met Online weet je het niet..
Meeh Filler. Vond het vorige deel leuker. Je merkt nu ook al dat door het overmatige gebruik van de terminators, en het altijd te slim af zijn van ze de angst voor de terminators snel zal afnemen (voor de kijkers). Erg jammer.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive![]()
beetje een filler, maar blijf nieuwsgierig
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
afgelopen week helemaal bijgekeken. Vermakelijke serie! Had er eigenlijk niks van verwacht maar leuke actie, paar bekende acteurs (Dean Winters) en boeiend verhaal. Blijft alleen de vraag hoelang het duurt voor het eentonig wordt
![]()
Filler afleveringMatige actie, aangezien ze maar een 13 episode order hebben
Ik vond het geen moment spannend. Ik hoop op weer een bloedstollend spannende aflevering 4.
Matige aflevering inderdaad. Toch vind ik het jammer dat er nauwelijks een rode draad is en het soms wel lijkt alsof er nauwelijks mensen op de wereld woonachtig zijn. Het voelt zo "alleen op de wereld" aan.2000 light years from home![]()
The sad story of your life.quote:Op vrijdag 26 september 2008 02:10 schreef Merkie het volgende:
Het voelt zo "alleen op de wereld" aan.
Episode 1 - Samson And Delilah - 6.34 Million Viewers
Episode 2 - Automatic For The People - 5.49 Million Viewers![]()
Is dat slecht qua ratings in (ik neem aan Amerika) ?quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:48 schreef sakeh het volgende:
Episode 2 - Automatic For The People - 5.49 Million Viewers
![]()
Ja, de comedy's Big Bang Theory, How I Met Your Mother en Chuck zaten op 9 miljoen. En meestal wordt er toch een stuk minder daar naar gekeken, als je prime-time series hebt..How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Dus na seizoen 2 is het finito?Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!![]()
Chuck moet nog beginnenquote:Op zondag 28 september 2008 01:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ja, de comedy's Big Bang Theory, How I Met Your Mother en Chuck zaten op 9 miljoen. En meestal wordt er toch een stuk minder daar naar gekeken, als je prime-time series hebt..
.
Dancing with the Stars zat trouwens op 21 miljoen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Bron?quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:48 schreef sakeh het volgende:
Episode 2 - Automatic For The People - 5.49 Million Viewers
Prison Break zit trouwens zo'n beetje op hetzelfde kijkersnivo inmiddels, volgens mij
We zijn pas bij de derde aflevering.quote:Op zondag 28 september 2008 18:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bron?
Prison Break zit trouwens zo'n beetje op hetzelfde kijkersnivo inmiddels, volgens mij
Hopelijk gaat de lijn weer omhoog.
Volgens de promo voor aflevering 4 beloofd het wel interessant te worden met die scene met 2 Camerons erin.Zaterdag 17 juli 15:05
Faal van de eeuw.![]()
Ow, dan ben ik even in de war met een andere serie. Ik heb zoveel nieuwe series in de tussentijd gekeken..quote:Op zondag 28 september 2008 10:55 schreef PirE het volgende:
[..]
Chuck moet nog beginnen.
Dancing with the Stars zat trouwens op 21 miljoen.
Maar ik had de Pre-air van Chuck al gezien via de US-iTunes download..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
klopt idd, ze hadden haar die rol ook wel kunnen geven, prima actrice die als t moet ook wel een harde vrouw kan spelen zoals in Sleeper Cellquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:55 schreef bodylotion het volgende:
Michelle Dixon
[ afbeelding ]
totally looks like
[ afbeelding ]
Sarah Connor
![]()
Oeh.. wat gebeurd er?quote:
Straks kijken!
Ik vond het juist erg interessant. Tot het einde leek het alsof Cameron het bewustzijn van die Alison ingebouwd had gekregen. En nog weet ik niet zeker dat het niet zo is, want de halve aflevering lang wist ze gewoon niet dat ze een T-888 was.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
In die flashbacks (flashforwards) heeft ze Allison gebestudeerd om zo te kunnen infiltreren in het kamp van John Connor.. nu haalt ze waarschijnlijk alles door de war omdat haar chip beschadigd is ofzo.
Weer een beetje een filler...wat nu in de hele ep gebeurde had ook in 5minuten gedaan kunnen worden...vond het maar een kut ep eigenlijk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik vond de stukken met die zwangere blonde ook echt totaal geen toevoeging hebben, net zo saai.
Who gives a fuck about die dikke blonde![]()
![]()
Ik vond het geen filler. Het concept van een machine als Cameron die ineens een soort van menselijke amnesia krijgt levert imho een interessant verhaal op. Ze hadden dat best een stuk langer vol kunnen houden, door haar geheugenverlies een paar afleveringen voort te laten duren en dus de Connors een paar afleveringen lang zonder T-888-bescherming te laten zitten. Heb je meteen een B-verhaallijn erbij te pakken die een paar afleveringen meekan.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
mee eens. al kan het geen kwaad om een aflevering eens niet achterna gezeten te worden door een terminator. Al was dat gedoe met cameron en haar nieuwe 'vriendin' wel een soapie verhaaltjequote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:04 schreef Tim86 het volgende:
Weer een beetje een filler...wat nu in de hele ep gebeurde had ook in 5minuten gedaan kunnen worden...vond het maar een kut ep eigenlijk.
![]()
Vond het gedoe met die zwangere blondine en Sarah, die ook maar even haar gevoelige kant laat zien, nog irritanter eigenlijk. Volgende week weer knallen hopelijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:39 schreef planethugo het volgende:
[..]
mee eens. al kan het geen kwaad om een aflevering eens niet achterna gezeten te worden door een terminator. Al was dat gedoe met cameron en haar nieuwe 'vriendin' wel een soapie verhaaltjeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Knallen? Ben jij er zo één die een film uitzet omdat 'ze er alleen maar in praten'?
Ik zou gokken dat de toekomst Connor een val zet voor de Cameron terminator. Hoop dat ze daar volgende week meer van laten zien.
When all else fails, you always have delusion.![]()
Het woord knallen niet te letterlijk nemen aub
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Yeah, dat het maar geen kutfilm als T3 gaat worden.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:11 schreef bodylotion het volgende:
in Terminator Salvation gaan ze veel knallen
The Internets, I needs it..![]()
Als we de geruchten mogen geloven wordt het einde van seizoen 2 niet eens gehaald. Sterker nog, volgens dit artikel zit Fox erover te denken om de serie per direct stop te zetten:quote:quote:Fox Close To Terminating 'Sarah Connor'
With ratings far below even the network's worst predictions, Fox could pull the plug on production for "Terminator: The Sarah Connor Chronicles" as early as this week.
The network has been disappointed by "Sarah Connor's" numbers so far this season, and some executives feel that the show is dragging down numbers for "Prison Break," which airs as a lead-out.
"Audiences just aren't responding to the show," a Fox source tells SyFy Portal. "Our biggest surprise are the 18-to-49s [a key advertising demographic], those numbers are in the toilet."
[...]
So what will happen?
"All I can say is that production will likely stop, and I would think that Fox might try to air some of the episodes already in the can," the source said. "But I don't know. They don't want to lose 'Prison Break,' so there could be some schedule shuffling in the future."![]()
Dat zou echt zuur zijnAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zou jammer zijn indien het zou stoppen.
Ik vond de ep juist wel goed en zeker geen filler.
We zijn getuige van de karakterontwikkeling van Cameron.
(Karakter? Een Robot? Jazeker! Dat is het hem nu juist...)
Voorts levert dit natuurlijk een interessante mogelijke verhaallijn op.
Wanneer Alison wordt geboren, hoe vind John daar dan?
Stuurt hij willens en wetens Alison naar de Terminators omdat hij anders de toekomst (of juist het verleden) in gevaar brengt?
Wat is er waar van dat verhaal over een Terminator factie die vrede wilt met de mensen (dat kan uiteraard ook heresenspoeling geweest zijn).
En dan die Weaver...
Een Terminator met een dochter?
Voor mij was het zeker geen filler, ik heb er heerlijk van genoten.Burnt to the core but not broken![]()
als ze stoppen laat ze dan iig de rest van de ep's nog online gooien
behoorlijk....de serie wordt juist steeds beter!!quote:Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.![]()
ja maar komop, een terminator die een bedrijf heeft (shirley manson) is ook nie alles,
terminators moeten gewoon moorden en knallen en geen gezeik erom heen.
Zie je wel aan de T1000 van T2, die bleef ze maar achterna zitten.
Daarom vind ik het ook niet erg als de serie gecancelled wordt.![]()
ach, ik heb er geen enorm probleem mee...de verhaallijn voor een film moet nu eenmaal aan andere eisen voldoen dan die voor een serie...het is geen onlogische stap in de infiltratie van terminators in de maatschappij...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:29 schreef Wouter2006 het volgende:
ja maar komop, een terminator die een bedrijf heeft (shirley manson) is ook nie alles,
terminators moeten gewoon moorden en knallen en geen gezeik erom heen.
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.![]()
Tja, kan ook zijn dat de echte weaver wel is overleden bij de helikoptercrash (door de terminator?) en gewoon haar vorm heeft aangenomen? Die dochter kan gewoon van vlees en bloed zijn en niet anders weten dan dat dat nog haar echte moeder is.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:27 schreef PPL het volgende:
En dan die Weaver...
Een Terminator met een dochter?
Tot nu toe geniet ik nog steeds van de serie en heb tot nu toe nog steeds bij geen enkele aflevering het 'filler' gevoel gehad, wat bij bijv. Stargate Atlantis gigantisch veel gebeurd, tot treurens aan toe. Maargoed, de Terminator serie is eigenlijk ook pas begonnen en er valt nog genoeg te vertellen. Hopelijk gaan ze nog wat seizoenen mee, maar niet te lang, Stargate Atlantis had bijv. allang moeten stoppen, al kijk ik dat nog wel om een beetje bij te blijven![]()
![]()
Die dochter is haar mini me en is ook een terminator
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja, duidelijk....bij Supernatural kan je merken dat de schrijvers een richting in hun hoofd hebben....terwijl SG:A echt helemaal nergens heen lijkt te gaan...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:43 schreef JK het volgende:
Tot nu toe geniet ik nog steeds van de serie en heb tot nu toe nog steeds bij geen enkele aflevering het 'filler' gevoel gehad, wat bij bijv. Stargate Atlantis gigantisch veel gebeurd, tot treurens aan toe. Maargoed, de Terminator serie is eigenlijk ook pas begonnen en er valt nog genoeg te vertellen. Hopelijk gaan ze nog wat seizoenen mee, maar niet te lang, Stargate Atlantis had bijv. allang moeten stoppen, al kijk ik dat nog wel om een beetje bij te blijven
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.![]()
Als Prison Break zo goed is al FOX denkt dan heb je geen lead-in nodig. PB heeft vorig jaar een boel kijkers verloren met dat matige 3e seizoen en de concurrentie op maandagavond is verschrikkelijk groot, waardoor je een behoorlijke versnippering krijgt van kijkers die waarschijnlijk 1 serie kijken en de andere TiVO-en om later te kijken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Als we de geruchten mogen geloven wordt het einde van seizoen 2 niet eens gehaald. Sterker nog, volgens dit artikel zit Fox erover te denken om de serie per direct stop te zetten:
[..]
Ik snap ook niet waarom ze Terminator op de maandag uitzenden omdat ze het dan ook nog eens moeten opnemen met RAW (Worstelen), die volgens mij in dezelfde vijver vissen en een verschrikkelijk lange traditie hebben op maandagen.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Review van Allison from Palmdale:Ik blijf het een interessante aflevering vinden, en hoop eigenlijk dat ze zoiets vaker doen.quote:While this week’s Sarah Connor got poor ratings, “Allison from Palmdale” was itself an incredible episode that dug into concepts about identity, truth, and the stories we tell. We got a double dose of Summer Glau, which is always good. John got to be competent and Sarah got to show her softer side. Meanwhile, Ellison made some career choices, but sadly he no longer enjoys Sudoku.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Vette serie![]()
720p![]()
Summer Glau![]()
![]()
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
De reacties van carmelpi, lol!quote:The Internets, I needs it..![]()
Yes, afl 4 is wel ergens te vinden
hij was niet super, te veel flashbacks naar mijn zin.Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]![]()
Aflevering 5 tochquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:36 schreef The.Apple het volgende:
Yes, afl 4 is wel ergens te vinden
hij was niet super, te veel flashbacks naar mijn zin.
Burnt to the core but not broken![]()
idd 5....Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]![]()
Vond het de beste epi tot nu toe eigenlijk!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:42 schreef Trystar het volgende:
Opzich wel weer leuke aflevering, maar niet echt super ofzo..
Amen.![]()
sterke ep, echt voor ieder wat wils ook
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goed verhaal!
Connor begint steeds mer kerel te worden.
Achtergrondinformatie over de Reese broertjes.Burnt to the core but not broken![]()
Kijkcijfers van afgelopen maandag:
8 uur:
NBC | Chuck - 5.89 Miljoen kijkers
ABC | Dancing With The Stars (Dubbele aflevering) - 18.81 Miljoen kijkers
FOX | Terminator: The Sarah Connor Chronicles - 5.61 Miljoen kijkers
CBS | How I Met your Mother - 8.96 Miljoen kijkers
CBS | The Big Bang Theory - 9.32 Miljoen kijkers
9 uur:
NBC | Heroes - 8.21 Miljoen kijkers
FOX | Prison Break - 5.43 Miljoen kijkers
CBS | Two And A Half Men - 13.94 Miljoen kijkers
CBS | Worst Week - 8.79 Miljoen kijkers
on-topic: Episode was weer leuk
Dat ze zo stoer met dat accent praat vind ik al goed genoeg.
zij verzekerd de toekomst van Skynet door te zorgen dat die Terminator onderdelen gevonden worden en men alsnog bezig gaat met het ontwikkelen van Skynet (wat in Terminator 2 juist werd voorkomen).quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:30 schreef Terpentin07 het volgende:
Vond het ook een goeie ep.Vraag mij nog welke precieze rol de roodharige terminator heeft.
Ik denk dat ze daar zit om Skynet te laten ontstaan waardoor future Skynet er zeker van is dat er altijd een Skynet zal ontstaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:30 schreef Terpentin07 het volgende:
Vond het ook een goeie ep.Vraag mij nog welke precieze rol de roodharige terminator heeft.
Het lijkt mij dat ze uiteindelijk de antagonist van de serie wordt. Maar misschien zit er meer achter. Ik vraag mij bijvoorbeeld af wat er met die dochter is en ze schijnt ook vrij filosofisch ingesteld te zijn.![]()
Je kan trouwens wel zien dat ze geen extreem budget hebben voor de robot special effects, tenminste, ik had in de toekomst beelden graag gezien waar ze tegen vochten
Bijv :![]()
![]()
![]()
ach ik vond die beschadigde kop van die kale er best tof uit zien. De CGI Terminators zijn wel net iets te glossy
Je zag een paar van die vliegende Terminators rondzweven in de futureforwardflashbacks.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 07:45 schreef dapluiz het volgende:
Je kan trouwens wel zien dat ze geen extreem budget hebben voor de robot special effects, tenminste, ik had in de toekomst beelden graag gezien waar ze tegen vochten
Bijv :
[ afbeelding ]
![]()
die bewaren ze voor de films natuurlijk
vind seizoen 2 tot nu toe nog niet zo boeiend. Dat gedoe met dat kind irriteerde me maar verder wel aardige aflevering![]()
Ik rol er net in hoor maar kijken jullie het gewoon op tv (NBC ofzo) of verkrijgen jullie de afleveringen op een andere manier?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:31 schreef wolfrolf het volgende:
Toffe extra lange afleveringBen benieuwd naar 2x06!
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-![]()
Downloads! Als je daar niet bekend mee bent: Amerikaanse tv-kijkers nemen alles op en pleuren het online voor de rest van de wereld, vaak binnen een uur na uitzending.
Overigens dacht ik dat er deze week geen aflevering was, maar dat heb ik dus mis? Die ga ik maar eens zoeken dan.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Je mag het wel zeggen, zolang je maar geen topics verkloot door de ins en outs van het downloaden te bespreken. 'Downloaden kan', maar het hoe en wat wordt buiten het forum besproken.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:42 schreef Merkie het volgende:
Downloaden, maar dat mag je niet zeggen hier.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Waar zie je iemand zeggen dat er wel een ep is?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:52 schreef Breuls het volgende:
Downloads! Als je daar niet bekend mee bent: Amerikaanse tv-kijkers nemen alles op en pleuren het online voor de rest van de wereld, vaak binnen een uur na uitzending.
Overigens dacht ik dat er deze week geen aflevering was, maar dat heb ik dus mis? Die ga ik maar eens zoeken dan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha dan weet ik genoeg hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:52 schreef Breuls het volgende:
Overigens dacht ik dat er deze week geen aflevering was, maar dat heb ik dus mis? Die ga ik maar eens zoeken dan.
![]()
Staan een paar mooie HDrips klaar
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-![]()
...in een post van vorige week.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waar zie je iemand zeggen dat er wel een ep is?
Sorry, 't is laat.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Even een nuttige kick na een week zonder ep..
Terminator TSCC Behind The Scenes WS PDTV XviD BiA & Terminator TSCC The Story So Far WS PDTV XviD BiAAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die aflevering dat Cameron's identiteit werd onthuld (waar ze vandaan komt) vind ik een van de beste afleveringen. Beter dan al dat heen en weer geren en "oh alles komt weer op z'n pootjes terecht".
Nu weet ik door die laatste scene niet of cameron eigenlijk johns kop eraf wilt hakken Of was er iets dat ik niet helemaal begrijp?Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :![]()
Die aflevering vond ik dramatisch. Het leek wel alsof ik naar The O.C. zat te kijken. Ook is het te flauw dat ze cameron een soort menselijke persoonlijkheid willen geven. Dat is al te vaak gedaan in sci-fi en in Terminator past het ook totaal niet. Ik heb het hier over dat de serie het publiek wil laten twijfelen of Cameron gevoelens heeft. Die hele scene over the wizard of Oz lag ook weer lekker dik bovenop.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 03:51 schreef Man-E-Faces het volgende:
Die aflevering dat Cameron's identiteit werd onthuld (waar ze vandaan komt) vind ik een van de beste afleveringen. Beter dan al dat heen en weer geren en "oh alles komt weer op z'n pootjes terecht".
Nu weet ik door die laatste scene niet of cameron eigenlijk johns kop eraf wilt hakken Of was er iets dat ik niet helemaal begrijp?
Tot nu toe vind ik Seizoen 2 maar matig. De Terminators stellen niets voor waardoor de angst daarvoor ook snel afneemt. Het subplot met de FBI agent gaat ook nergens naartoe.Gamertag: BMHLive
De reden dat die Terminators niet zo gevaarlijk meer zijn is omdat ze nu zijn voorbereid, ze hebben resources, ervaringen, kennis en Cameron. Daarbij vind ik het wel leuk dat Cameron gebaseerd is op een echt mens.![]()
Wel geniaal trouwens dat hij er alles aan doet om die jongen op de militaire academie te houden, maar dat blijkt dat hij John's leven zal redden zonder dat John hem gekend heeft.
Zag het eerlijk gezegd niet aankomen. John wordt nu al geconfronteerd met de dingen die hij als leider zal veroorzaken.![]()
Goed nieuwsquote:Terminator: TSCC gets a full-season order!
In a somewhat surprising move, Fox has picked up "Terminator: The Sarah Connor Chronicles" for a full season.
The network has ordered the back nine episodes of the show's second season from Warner Bros., sources say.
The sci-fi series has garnered a relatively modest rating on Monday nights this fall. Its most recent episode was seen by 5.7 million viewers, with a 2.3 adults 18-49 rating and a 6 share, tying NBC's "Chuck" in the 8 p.m. time period.
Will get some clarity on this on Monday, but there's a few reasons why Fox might have moved forward with an order.
The network recently ordered two scripts of the show, so perhaps the stories came in strong. Midseason sci-fi drama "Dollhouse" might be another factor -- Fox's previously announced winter schedule pairs "Dollhouse" and "24" on Mondays and "American Idol" and "Fringe" on Tuesdays, without "Terminator" listed. So perhaps the network has a new scheduling configuration in mind to support its sci-fi efforts.
Yet another potential factor is that "Dollhouse" has had some creative struggles. Sources say the newer scripts are stronger than the first batch, but if there's any chance of the show being delayed Fox might have decided to keep "Terminator" in the mix.
One of the most likely reasons for a pickup, however, is simply that Fox executives like the show and the network's overall viewership levels jet up after the first of the year powered by "American Idol." They likely believe the series has a chance to improve.
Source: THRFeed.com
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.![]()
Heeeeel goed nieuws..zeker gezien de huidige onzekerheid
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
FOXquote:![]()
Terminator: TSCC![]()
![]()
![]()
Summer Glau![]()
* PirE is helemaal blij![]()
Full season is puikend, als het maar niet ten koste gaat van Dollhouse![]()
Nee. Dat is het probleem. De decleratieve laag. Het gevoel dat je moet krijgen van een terminator word daardoor afgebroken. Dat moeten ze fixen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:33 schreef Haijo het volgende:
De reden dat die Terminators niet zo gevaarlijk meer zijn is omdat ze nu zijn voorbereid, ze hebben resources, ervaringen, kennis en Cameron. Daarbij vind ik het wel leuk dat Cameron gebaseerd is op een echt mens.
Gamertag: BMHLive
Cameron's gedragingen zijn gekopieerd van .. hoe heet ze nou ook alweer, that is. Wat ik ook leuk vind is dat "de echte Cameron" nu nog geboren moet worden. En dat Cameron weet wie de moeder is en waar ze woont. Zou ze haar menselijke aanverwant gaan vermoorden?Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Dat sowieso.quote:Zou ze haar menselijke aanverwant gaan vermoorden?
Maar nu of in de toekomst?Burnt to the core but not broken![]()
De decemewat laag?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Nee. Dat is het probleem. De decleratieve laag. Het gevoel dat je moet krijgen van een terminator word daardoor afgebroken. Dat moeten ze fixen.
Je kan niet elke keer een unbeatable Terminator hebben, dat wordt ook gewoon saai. Daarbij is de originele Terminator er nog, die is wat minder single-minded dan die ene op de militaire academie. En de T-1000 is sowieso alleen dood te krijgen door vuur...![]()
Als ze haar in leven laat kan ze via haar bij veel meer verzets-strijders komen in de toekomst.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:48 schreef PPL het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Maar nu of in de toekomst?
Lieten ze in 2x04 nou zien dat Cameron eigenlijk weer 'slecht' is? In 2x04 laat ze John wel met rust..
Maar in 2x01 ging ze gelijk achter John aan toen haar oorspronkelijke programmering ook boven water kwam drijven. Waarom nu niet? 3x04 vind ik wel een vage aflevering.
Spoiler 2x06:
[ Bericht 6% gewijzigd door Man-E-Faces op 19-10-2008 22:25:08 ]Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Vinden jullie dat accent van Shirley Manson ook zo heerlijk om aan te horen?
Ik vind die kop en d'r stem verschrikkelijk..Maar het past wel bij d'r rol...
gisteren gekeken, waren erg vermakelijkquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 03:19 schreef Tim86 het volgende:
Even een nuttige kick na een week zonder ep..
Terminator TSCC Behind The Scenes WS PDTV XviD BiA & Terminator TSCC The Story So Far WS PDTV XviD BiA
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
niet zo eng als die kop op die avatar van jequote:Op maandag 20 oktober 2008 10:08 schreef Mirel het volgende:
Ze iSz Ssow EnG![]()
![]()
watjesquote:
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
Forum Opties Forumhop: Hop naar: