Even muggenziften maar aflevering 10 is nog niet on air geweest. Dus het 1e seizoen is nog niet voorbij. However; het is en blijft een UBER-serie.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:27 schreef Cheiron het volgende:
...
Seizoen 1 is net afgelopen, maar hopelijk kunnen we in seizoen 2 weer genieten van
...
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:39 schreef Prosac het volgende:
Wat is ze toch lekker, maar ja.. zo'n smerige robot he.
Ik wil haar wel wassen hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]![]()
Ze is vieeeeeeesssssss, Patrick
![]()
[ afbeelding ]
ik ga leren programmeren als je mij zo'n model kan leverenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:39 schreef Prosac het volgende:
Wat is ze toch lekker, maar ja.. zo'n smerige robot he.
Ik snap even niet wat je bedoelt met muggenziften en aflevering 10 die niet online is geweest. Zal wel een doordernker zijn die ik niet zie, maar voor de duidelijkheid heeft Fox dus heel duidelijk aangegeven op de site en in voorstukjes dat aflevering 8 en 9 de seizoensfinale was. Volgens andere sites heeft Fox er 13 besteld, maar zijn er maar 9 af.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:53 schreef tisauch het volgende:
[..]
Even muggenziften maar aflevering 10 is nog niet on air geweest. Dus het 1e seizoen is nog niet voorbij. However; het is en blijft een UBER-serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in de laatste aflevering
Please, make yourself uncomfortable.
Ik kan het niet eens meer herinneren wat er gebeurde in bsg laatste afleveringquote:Op maandag 10 maart 2008 22:10 schreef PPL het volgende:
Ik vond de FBI inval wel iets weg hebben van het seizoens einde van Battlestar Galactica.
Het hele sfeertje... de muziek...
Goed gedaan.
* kan niet wachten op s02
Starbuck verschijnt terwijl ze worden gevonden door de Cylon fleet.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:15 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik kan het niet eens meer herinneren wat er gebeurde in bsg laatste aflevering
Maarre mogen we hier wat meer plaatjes dumpen van de lieve terminatortje?
quote:Executive producer talks 'Terminator' finale
Josh Friedman says that thanks to the writers' strike his series, "Terminator: The Sarah Connor Chronicles," arrived at its season finale serendipitously.
"We had only written up to this number and produced up to this number when I went out on strike. So it happens that a lot of stuff locks in and comes together during these last two episodes and frankly, that's just dumb luck," says Friedman during a conference call with reporters.
"If we would have gone one episode more or one episode less I think it would be probably less satisfying."
The two-part finale of "Terminator" airs Monday, March 3, starting at 8 p.m. ET on CTV.
Friedman is the creator and executive producer of "Terminator," a spin-off from the successful film franchise that picks up shortly after the second movie in the series.
A successful screenwriter, Friedman is known for his work on "The Black Dahlia" and "War of the Worlds."
While this season of "Terminator" wraps up earlier than he originally intended, he is happy with the way things have turned out.
"I don't know that four episodes from now would have been a much better finale than the one that we have," says Friedman.
"I have a plan going forward. It's just how we integrate that into the beginning of season two."
"Terminator: The Sarah Connor Chronicles" can also be found on the CTV Broadband Network on CTV.ca.
dat is die terminator die ze vermoord hadden zegmaar..zijn chip was ingeladen en er zat teveel energie op waardoor hij werd gereactiveerd en de pc kon overnemenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:53 schreef Klonk het volgende:
godver, ik snap het einde niet van episode 9, wie is die man John op z'n computer ontdekt op het moment dat ie af wil gaan sluiten...
Volgens mij was het ook de bedoeling om 13 afleveringen te maken voor seizoen 1, maar is niet gelukt door de staking. Dus het kan wel kloppen dat aflevering 9 niet als een einde aanvoelt.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:21 schreef Nr.G het volgende:
Leuke serie. Jammer dat David van BH90210 meedoet. Aflevering 9 vond ik ook niet echt een einde.
Dat is omdat het eigenlijk het einde niet is.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:08 schreef Devrim_ het volgende:
Summer Glau![]()
Leuke serie!
Wel was het einde vrij onduidelijk
Dat er een volgend seizoen komt is bijna zekerquote:Op zondag 23 maart 2008 19:59 schreef PPL het volgende:
[..]
Dat is omdat het eigenlijk het einde niet is.
Er waren voor dit seizoen 13 afleveringen geplanned.
De laatste 4 zijn echter niet opgenomen door de staking in Hollywood.
Vandaar dat het na aflevering 9 ophoudt.
Eigenlijk valt het nog reuze mee hoe het afloopt met zelfs een cliffhanger naar een volgend (?) seizoen.
Mja best jammer van Jericho (Reaper heb ik nog niet gezien..ga ik binnenkort wel doen denk ik).quote:Op zondag 23 maart 2008 21:13 schreef Ulreazj het volgende:
Reaper mag wel gecancelt worden.
Wel jammer van Jericho
quote:Op zondag 23 maart 2008 21:54 schreef Leonos het volgende:
Is deze serie nou de moeite waard buiten die chick om?
Ditquote:
Lijkt me goed en nieuws en binnenkort dus mogelijk bevestiging.quote:bron:wikipedia(EN)
The Hollywood Reporter states that the show is likely to return. [43] According to TV Guide,"Fox has given producers the green light to start booking directors for next season's first three episodes."[44] However, as of March 31, 2008, Fox has yet to announce the fate of the series. Producer Josh Friedman has said his plans are to incorporate the unfilmed storylines from the remaining four episodes of season 1 into the start of season 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |