Even muggenziften maar aflevering 10 is nog niet on air geweest. Dus het 1e seizoen is nog niet voorbij. However; het is en blijft een UBER-serie.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:27 schreef Cheiron het volgende:
...
Seizoen 1 is net afgelopen, maar hopelijk kunnen we in seizoen 2 weer genieten van
...
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:39 schreef Prosac het volgende:
Wat is ze toch lekker, maar ja.. zo'n smerige robot he.
Ik wil haar wel wassen hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]![]()
Ze is vieeeeeeesssssss, Patrick
![]()
[ afbeelding ]
ik ga leren programmeren als je mij zo'n model kan leverenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:39 schreef Prosac het volgende:
Wat is ze toch lekker, maar ja.. zo'n smerige robot he.
Ik snap even niet wat je bedoelt met muggenziften en aflevering 10 die niet online is geweest. Zal wel een doordernker zijn die ik niet zie, maar voor de duidelijkheid heeft Fox dus heel duidelijk aangegeven op de site en in voorstukjes dat aflevering 8 en 9 de seizoensfinale was. Volgens andere sites heeft Fox er 13 besteld, maar zijn er maar 9 af.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:53 schreef tisauch het volgende:
[..]
Even muggenziften maar aflevering 10 is nog niet on air geweest. Dus het 1e seizoen is nog niet voorbij. However; het is en blijft een UBER-serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in de laatste aflevering
Please, make yourself uncomfortable.
Ik kan het niet eens meer herinneren wat er gebeurde in bsg laatste afleveringquote:Op maandag 10 maart 2008 22:10 schreef PPL het volgende:
Ik vond de FBI inval wel iets weg hebben van het seizoens einde van Battlestar Galactica.
Het hele sfeertje... de muziek...
Goed gedaan.
* kan niet wachten op s02
Starbuck verschijnt terwijl ze worden gevonden door de Cylon fleet.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:15 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik kan het niet eens meer herinneren wat er gebeurde in bsg laatste aflevering
Maarre mogen we hier wat meer plaatjes dumpen van de lieve terminatortje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |