quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:00 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
misschien leest ze wel mee en wil ze ons gewoon ff pesten
ja, goed idee. 'Ancilla' bestaat iig nog niet als username...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:02 schreef Marc63 het volgende:
Is er niemand aan het werk die haar kan uitleggen hoe ze een FOK!-account aanmaakt? Afzuigkapfilter misschien?
Dat wil ik d'r in rl wel uitleggen hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:02 schreef Marc63 het volgende:
Is er niemand aan het werk die haar kan uitleggen hoe ze een FOK!-account aanmaakt? Afzuigkapfilter misschien?
Vertel haar dan meteen dat ik degene ben met de korsetten-fetish.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat wil ik d'r in rl wel uitleggen hoor.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat wil ik d'r in rl wel uitleggen hoor.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vertel haar dan meteen dat ik degene ben met de korsetten-fetish.
Dat wil ik net voordat ze de deur uitgaat dan wel vertellenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vertel haar dan meteen dat ik degene ben met de korsetten-fetish.
Inlogge bij Ancillaquote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:05 schreef Marc63 het volgende:
Je kunt natuurlijk ook zeggen dat je bij haar wel ff voor wil doen hoe je in moet loggen
dat dus.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, ik luister in bed verder. Tot morgen, menschen.
Niemand? Die Ouwe meuk die die DJ's aan het draaien ken ik dan weer wel van Chemical Brothers- Block Rockin' Beats, Underworld's Born Slippy en een stukje Beasty Boysquote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zeg, van wie is dat jazzy groovy nummer nu wat ik nu op de achtergrond hoor bij Giel Classic request?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |