Welnee. Uitkateren, uitslapen. Heerlijk. De was wegwerken enzo. Ideaal op de zondag.quote:Op maandag 17 maart 2008 12:35 schreef tha_rizzo het volgende:
Als je de maandag haat omdat je dan weer moet werken, moet je ander werk zoeken. Werk wat wel leuk is, werk die je wel met plezier uitvoert.
Ik haat de zondag altijd (tezij er F1 is), het is namelijk één van de meest nutteloze dagen in de week.
Je hoeft niks op die dag, alles is dicht. Vreselijkquote:Op maandag 17 maart 2008 12:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Welnee. Uitkateren, uitslapen. Heerlijk. De was wegwerken enzo. Ideaal op de zondag.
Cloverfield viel mij echt 100% tegen.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:39 schreef Swiffer het volgende:
K wil nog steeds Cloverfield zien, is dat wat?
(heb alleen een rotte versie helaas)
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:09 schreef Rossdale het volgende:
Lijkt me gezellig JD, maar heeft kuukske daar geen problemen mee? *dikke knipoog*
Eh.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:09 schreef Rossdale het volgende:
Lijkt me gezellig JD, maar heeft kuukske daar geen problemen mee? *dikke knipoog*
*Eensch is.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:14 schreef BossFight het volgende:
Maar, maar, maar, bier!
Het zonnetje schijnt en je ruikt het einde van de winter in de lucht!
Bier!
*zwijmel
yep, zenuwen op de wedstrijd dag. Normaal best lekker maar nu teveel van het goede.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:50 schreef Ritchie het volgende:
oe, zenuwachtig voor vanavond...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |