Who doesn't.quote:Op maandag 17 maart 2008 10:43 schreef Ritchie het volgende:
Ik haat maandag.
quote:Op maandag 17 maart 2008 10:43 schreef Ritchie het volgende:
Ik haat maandag.
Paasmaandag(ochtend) lig ik naast mn riekjequote:Op maandag 17 maart 2008 10:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Hij zal wel op paasmaandag moeten werken in het Rode Gevaarte.
riekje is short voor Henrieke wat haar voornaam is.quote:Op maandag 17 maart 2008 11:11 schreef Dalamar het volgende:
"riekje"? Da's toch niet d'r koosnaampje hoop ik...
Vandaag precies 8 maandenquote:
Oh. FOEI!quote:Op maandag 17 maart 2008 11:10 schreef Frazz het volgende:
Je hebt me een krabbel gestuurd en ik heb nog niets terug gestuurd
Cute! Ik ben dan al om 8 uur op ofzo en schop dan over een anderhalf uurtje JD ook uit z'n bed om wat leuks te gaan doen. Ofzo.quote:Op maandag 17 maart 2008 11:10 schreef Frazz het volgende:
Paasmaandag(ochtend) lig ik naast mn riekje
Super.quote:Op maandag 17 maart 2008 11:23 schreef Frazz het volgende:
Sorry M'vrouw. Ik zal het meteen doen m'vrouw. Zo goed m'vrouw?
Weet ik, maar mijn vrouw zou het op zich niet zo op prijs stellen als ik haar naar een stuk gereedschap vernoemquote:Op maandag 17 maart 2008 11:15 schreef Frazz het volgende:
riekje is short voor Henrieke wat haar voornaam is.
I know, maar ze kwam er zelf mee, en vind het wel een leuke naamquote:Op maandag 17 maart 2008 11:28 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Weet ik, maar mijn vrouw zou het op zich niet zo op prijs stellen als ik haar naar een stuk gereedschap vernoem
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat vooral de Oost-Brabantse boeren daar mee zitten. Maar toch, als ik er één zie geef ik wel even gas bij.quote:Op maandag 17 maart 2008 11:35 schreef Kuukske het volgende:
http://www.nu.nl/news/148(...)ijke_provincies.html
Hij's fijn.
Goed bezig!quote:Op maandag 17 maart 2008 11:41 schreef JDude het volgende:
Ik vermoed dat vooral de Oost-Brabantse boeren daar mee zitten. Maar toch, als ik er één zie geef ik wel even gas bij.
En gelijk heeft ze!quote:Op maandag 17 maart 2008 11:49 schreef BossFight het volgende:
Ik moet verdomme eerste paasdag gaan brunchen bij mijn ouders....
Ik kreeg de melding niet uit te gaan op de avond ervoor omdat mijn moeder niet wilde dat ik met een kater aan tafel zou zitten. Kutzooi...
Op de bank, chocolade/popcorn whatever en film kijken.quote:Op maandag 17 maart 2008 12:09 schreef BossFight het volgende:
Ja maar wat moet ik dan gaan doen op mijn zaterdagavond?!
Als je de maandag haat omdat je dan weer moet werken, moet je ander werk zoeken. Werk wat wel leuk is, werk die je wel met plezier uitvoert.quote:Op maandag 17 maart 2008 10:45 schreef BossFight het volgende:
Ik vraag me sterk af of er uberhaubt mensen zijn die maandag niet haten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |