Kijk op zich heb ik geen moeite dat men mijn lap tekst van weken arbeid kopieert, maar zet er dan in ieder geval wel een bron bij.
http://nathaleeholloway.hyves.nl/En het blog aldaar
Ook heb ik een nieuw forumbericht aangemaakt, waar de hele tekst makkelijk te lezen is en ik er nog foto's tussen ga plaatsen van opmerkelijke "camera momenten". Heb de laatste tekst nu erbij geplakt en ben min of meer klaar. een hele opluchting.
http://nathaleeholloway.h(...)_uitzending_fake_is/ Gister dus weer een zin ontdekt die de vertaler van SBS niet eens is opgemerkt. Joran zegt "Ik was zo'n player"
J: En die politieagenten he, die hebben me tijden die verhoren "die geven je zoveel informatie he?" Over wat ze weten he?
J: Ze willen het gelijk allemaal op tafel gooien, maar ze weten geen shit
J: Okay als jij zegt dat het zo is, dan is dat toch zo
J: Ik had ook nog he "IK WAS ZO'N PLAYER" (DAT "IK WAS ZO'N PLAYER" is ook niet vertaald en dus niet opgevallen door de editors)
J: Toen ik daar wegging, ik heb ook nog gewoon mijn vriendinnen ge-smst he, van "hey Schatje ik zie je morgen en zo"
Bedoelde hij nu?:
-Dat hij het spel van verdachte in de verhoren goed kan spelen en iedereen om de tuin kan leiden?
-Of dat hij speelt met zijn vriendinnen door cool te blijven en te laten merken dat het hem niets doet en door hen misschien wel gouden bergen te beloven? Hij geeft ook weer in een eerder gespreksmoment, dat hij op een "dikke schadevergoeding" kan rekenen. Er zijn meisjes die een man met geld heel interessant vinden.
Hij zegt "ik was zo'n player" op een opschepperige manier en hij lijkt trots te zijn op zichzelf
De reden dat ik er geen audiofragmenten plaats, is "copyright". Wil geen proces van Endemol en Peter aan mijn broek krijgen. Dat begrijpen jullie toch wel? In grote lijnen is mijn tekst echt wel de juiste. Hooguit dat ik enkele woorden niet goed heb kunnen ontcijferen. Iets wat de "ondertiteling maker" van SBS6 dus ook niet kon, omdat de geluidskwaliteit van de opnamen zo beroerd is en dit verklaard ook de aanwezigheid van knips, want als er een "crossfade" wordt toegepast of een abrupte knip in een zin, dan is het logisch dat niet alle woorden te ontcijferen zijn. Tevens de vele aanwezige storende bijgeluiden en een zware stem van Patrick die Joran nogal eens overstemd. Ook stelt Patrick zelden "open vragen" maar legt hij de woorden min of meer in zijn mond.
Patrick: Haal een boot
Joran: Ja
Patrick: Dan is het klaar joran
Patrick: Als je haar met een boot naar buiten hebt gebracht, verder dan 2 mijl, komt ze niet meer terug hoor
Wie heeft het nu eigenlijk over "de boot". Dat is toch echt Patrick!!!
En het is echt niet zo dat ik interessant wil doen, maar in de media en zeker met internet worden zaken nogal eens verbasterd. Mede doordat persoon A weer iets kopieert van B en wat is er dan nog over van het oorspronkelijke bronmateriaal. Ik denk dat veel info over Natalee op zo'n manier aardig verbasterd wordt. Ik werd gedreven door de opnamen doordat ik en Irene van mijn hyves er vreemde dingen aan ontdekte. Toen ben ik gaan speuren. 7 miljoen mensen hebben dit voor klakkeloos aangenomen en Joran is bij voorbaat al veroordeeld. Dat vind ik echt "onmenselijk" om het op zo'n manier te doen.
Men heeft het recht om "het niet te geloven". Dat recht heeft iedereen, maar ik zou zeggen "wel een beetje op een beschaafde manier". Iedereen een beetje in zijn waarde laten "daar zal Nederland baat bij hebben" Ik ben overtuigd van mijn bevindingen. "De tijd zal het uitwijzen". Ik heb er geen haast mee, maar eens komt dit uit. Zoniet, dan ben ik er al trots op dat ik de balans tussen Joran en Peter weer "hersteld heb" naar horizontaal level. Een basis waaruit men veel beter dingen kan bespreken dan op de manier van de sensatiebeluste Media en een "afdwalende rechtsgang". Het zou je zelf overkomen he? Terwijl niet eens met 100% is vast te stellen dat hij iets met de verdwijning te maken heeft. Ik wil niet zeggen dat Joran onschuldig is, maar de manier waarop het is gegaan is "onmenselijk"
De meeste misdadigers kunnen na hun straf uitgezeten te hebben, gewoon weer over straat "sommigen staan zelfs in de Quote 500". Joran zal dat echt niet meer kunnen. Die zal na 10 jaar zitten nog niet in Nederland over straat kunnen lopen, beseffende dat hij elk moment "koudgemaakt" kan worden, getuige de massale doodsbedreigingen. Te lezen op diverse forums. Nu nog steeds trouwens!!!
groet Erik
[ Bericht 13% gewijzigd door Supergroove op 08-03-2008 12:28:29 ]