Gabriquote:
Zwart/wit beeldenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:53 schreef denthemen het volgende:
Oldskool beelden: Van der Wiel in het veld
"Zondag 150% minimaal 100%quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:54 schreef Jasza het volgende:
Ik heb de ilussie, de ambitie om elke wedstrijd als een finale te spelen.
Ik vind 'm, op het logo na, werkelijk foeilelijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:47 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Wat is er zo verkeerd aan dat shirt? Ziet er toch goed uit?
Die strepen al helemaal.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik vind 'm, op het logo na, werkelijk foeilelijk.
Nee, Cruijff wil gewoon weer dingen die helemaal niet kunnen in een bedrijf. Hij wil 'zijn poppetje' op Hoofd Jeugdopleidingen, maar je kunt natuurlijk als club niet zomaar iemand (Jan Olde Riekerink) ontslaan. Dat gaat gewoon niet, juridisch alleen al niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:53 schreef Radegast het volgende:
Zou het een vooropgezet plan zijn geweest tussen Cruijff en Van Basten?
Van Basten neerzetten als de sterke man binnen Ajax, die het durft om Cruijff tegen te spreken, om zo tot model 1 te komen zoals voorgesteld in het rapport Coronel?
Ja, allemaal goed en wel, maar als dat allemaal niet kan waarom vraagt de ledenraad het dan aan Johan?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, Cruijff wil gewoon weer dingen die helemaal niet kunnen in een bedrijf. Hij wil 'zijn poppetje' op Hoofd Jeugdopleidingen, maar je kunt natuurlijk als club niet zomaar iemand (Jan Olde Riekerink) ontslaan. Dat gaat gewoon niet, juridisch alleen al niet.
Cruijff die snapt dat dan blijkbaar weer niet, je kunt niet een heel bedrijf (ik heb het nu even over de NV) omzetten naar je hand. Er zijn ook regels waar je je aan moet houden.
Van Basten is natuurlijk door de clubleiding naar voren geschoven om hem dat even te zeggen, en dus haalt Cruijff er nu zijn handen vanaf.
Het hele Cruijff verhaal is sowieso tot het genante af gehyped, niemand weet precies wat hij nu ging doen en zelf schrok hij zich ook helemaal de tering over de schok die het teweeg bracht.
Gaat lastig worden, als PSV zo speelt als gisteren.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een pokkeweek is het toch ook. Zondag winnen geeft deze week toch nog enigzins wat glans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |