Inderdaad.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
We moeten eigenlijk gewoon onze smoel houden, we weten niet alle details.
Dat als je Cruijff aanstelt dat je hem wel zijn werk moet laten doen en dat Cruijff niets met papieren heeft maar gewoon in de praktijk wil uitvoeren.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:32 schreef zjroentje het volgende:
Wat had die dan te melden?
Inderdaad. Zjroentje heeft natuurlijk ook gelijk. Een trainer moet helemaal niks te maken hebben met de jeugdopleiding, andere mensen worden betaald om de continuīteit in de gaten te houden.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat als je Cruijff aanstelt dat je hem wel zijn werk moet laten doen en dat Cruijff niets met papieren heeft maar gewoon in de praktijk wil uitvoeren.
Derksen is niet objectief wat betreft Cruyff, dat is zijn "held".quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat als je Cruijff aanstelt dat je hem wel zijn werk moet laten doen en dat Cruijff niets met papieren heeft maar gewoon in de praktijk wil uitvoeren.
De SVA wil dat in Eindhoven doen?quote:AFCA Supportersclub wil demonstratie organiseren in Eindhoven [wijzig]
De AFCA Supportersclub heeft een verzoek neergelegd bij de Gemeente Eindhoven om een demonstratie te mogen organiseren bij het stadion tegen de acties van de politiebonden. Een eventuele organisatie voor een demonstratie zal mogelijk in samenspraak gaan met de Supportersvereniging Ajax (SVA). Uiteraard is één en ander afhankelijk van het doorgaan van de politiestaking en het krijgen van een (demonstratie)vergunning van de Gemeente Eindhoven.
De supportersvereniging wil hiermee een signaal afgegeven, dat ze het met dit soort acties van de politiebonden niet eens zijn. De gemeente heeft aangegeven pas na de beslissing over het al dan niet doorgaan laat weten of de vergunning voor de demonstratie er komt.
Bakstenen werken beter en komen harder aan.quote:
Zolang ze het vroeg doen is er toch nog niemandquote:
quote:Daar boven op die berg
Daar boven op die berg
Daar zit een meneer
Daar zit een meneer
Die weet het altijd beter
Die weet het altijd beter
maar toch smeert die hem weer
maar toch smeert die hem weer
Van Basten wat doe jequote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:42 schreef w00h00 het volgende:
'Cruijff wilde Olde Riekerink ontslaan'
Volgens AD-verslaggever Renze Lolkema wilde Cruijff hoofd jeugdopleiding Jan Olde Riekerink ontslaan. De journalist vertelde dit tegenover het AT5 Nieuws.
De nieuwe hoofdtrainer Van Basten was het niet eens met deze beslissing en koos de kant van Olde Riekerink, die sinds dit jaar werkzaam is bij Ajax.
Jij gelooft een reporter van die kakkerlakken krant?quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:50 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Jij gelooft een reporter van die kakkerlakken krant?
Bobbyquote:7/3/2008 - Haarms: Ajax is Ajax niet meer
(Gepost door H)
In een interview met Sportweek liet Bobby Haarms weten wat er in zijn ogen mis is met Ajax. "Ajax is Ajax niet meer. Dat zegt Piet. Dat zegt Johan, dat zegt Uri en nu zeg ik het ook. Dat is de waarheid. De mensen die er nu zitten, zien het zo anders…Tegen alle nieuwe bestuursleden zou ik willen zeggen: begin nou eens bij de F-jes. Als je Ajax wilt leren kennen, een maandje of drie. Als je dat niet doet, kán je ook niet op de hoogte zijn van wat er gebeurt. Oud-voorzitter Jaap van Praag wist vroeger alle uitslagen van de jeugdwedstrijden. Nu interesseert het ze niet. Terwijl ik zeg: ‘Je moet er tussen lopen.’ Ja, ik weet het, ik zal nu wel weer voor ouderwets worden versleten, maar als club horen we toch bij elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |