jehzeker.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahadrink jij thuis ook koffie ?
ik voel met toch zo gelukkig met mn expressomachine thuis. alleen kan ik zeg maar zo 1,5 liter achtemekaar op drinken omdat het zo lekker is. maja goed kan het niet zijn natuurlijk hahaquote:Op maandag 10 maart 2008 11:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hier is geen fatsoenlijke koffie te krijgen
I needz coffeez
ik ken dat genot hahaquote:Op maandag 10 maart 2008 11:13 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
jehzeker.
en bij de starbucks gooi ik er hele liters (letterlijk) in.
goeiemorgen dracuquote:Op maandag 10 maart 2008 11:13 schreef draculettetje het volgende:
zooo de taxi was me toch even vroeg
maar ik ben er weer!
Ben je vaste klant van je eigen plee geloof ikquote:Op maandag 10 maart 2008 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik voel met toch zo gelukkig met mn expressomachine thuis. alleen kan ik zeg maar zo 1,5 liter achtemekaar op drinken omdat het zo lekker is. maja goed kan het niet zijn natuurlijk haha
nou wc verhaal valt wel mee hoorquote:Op maandag 10 maart 2008 11:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ben je vaste klant van je eigen plee geloof ik![]()
Als ik woensdagavond thuis kom is het eerste wat ik doe een gruwelijke emmer espresso naar binnen jassen
owquote:Op maandag 10 maart 2008 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
Weerspreuk van de dag: Regen zal gaan plassen, als aldoor de kraaien krassen!
Waar haal je die dingen vandaanquote:Op maandag 10 maart 2008 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
hahahahquote:
wauw. indrukwekkend.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
Beter een huis vol stinkend vee, dan moeten voetballen voor WIllem 2quote:
nou niet echt lekker weer om te rommelen. brrr koudquote:Op maandag 10 maart 2008 11:28 schreef draculettetje het volgende:
het is hier nog droog
hoop dat het zo blijft had wat in de tuin willen doen
minder dat het regent nu maar ja je bent toch druk vandaag toch?quote:Op maandag 10 maart 2008 11:29 schreef Sgele het volgende:
Ik zie hier voor het eerst sinds een week regen
Jawel, genoeg te doen vandaag, alleen roken moeten we buitenquote:Op maandag 10 maart 2008 11:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
minder dat het regent nu maar ja je bent toch druk vandaag toch?
ow da's minder in de regen jaquote:Op maandag 10 maart 2008 11:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jawel, genoeg te doen vandaag, alleen roken moeten we buiten
nou af en toe kan het echt lekker zijn. maar niet met 6 graden buitenquote:
ha ha beter!quote:Op maandag 10 maart 2008 11:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, dan maar stoppen [ afbeelding ]
hmmm............. Das vervelend zeg! ik hoop dat ze niet hetzelfde bij jou gaan flikken.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:42 schreef BloodyLotte het volgende:
Wordt t meisje hier tegenover me net ontslagen. En vorige week ook al een paar. Omdat het hier te rustig is. Ieh.
t wordt er ook niet goedkoper op als ik dat af en toe zo ziequote:Op maandag 10 maart 2008 11:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha beter!
ben blij dat ik niet rook
overleven zonder lotte en oreo koekjes? da kan niet neequote:Op maandag 10 maart 2008 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmmm............. Das vervelend zeg! ik hoop dat ze niet hetzelfde bij jou gaan flikken.
wat moeten we zonder jou in dit topic dan ?
daar heb ik dus absoluut geen verstand van, al wordt er hier wel door de ander gerookt maar dat doet ie maar van zn zakgeld ha haquote:Op maandag 10 maart 2008 11:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
t wordt er ook niet goedkoper op als ik dat af en toe zo zie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |