Ok, is mij nog nooit echt opgevallen bij mensen om me heen, al moet ik zeggen dat de taalbeheersing van de gemiddelde mens wel bedroevend matig is tegenwoordigquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee ook Noord-Hollands hoorEen vriendin van me zegt ook altijd 'hij wilt', verschrikkelijk. Maar het ergste is nog wel als ze zegt 'ik kon hem niet'
![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=axIlMDj_Mlsquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ok, is mij nog nooit echt opgevallen bij mensen om me heen, al moet ik zeggen dat de taalbeheersing van de gemiddelde mens wel bedroevend matig is tegenwoordig
Een medestanderquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar het ergste is nog wel als ze zegt 'ik kon hem niet'![]()
![]()
![]()
Dat doen ze in Coevorden ook, als je dan als West-Fries een beetje gaat lopen stoken en roepen dat ze Nederlands moeten praten, heb je binnen de kortste keren ruzie.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:03 schreef Etcetera het volgende:
ik zegt trouwens altijdt 'waar komt je weg' ipv 'waar komt je vandaan'
dat is typisch Gronings
Friezen en Tukkers gebruiken die zin ookquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:03 schreef Etcetera het volgende:
ik zegt trouwens altijdt 'waar komt je weg' ipv 'waar komt je vandaan'
dat is typisch Gronings
Volgens mij was je al dronken toen je dit typte.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
Lui...ik ga mij bezatten en bezopen het nieuwe jaar in
Ik vind het ergste nog wel 'die boek'.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ok, is mij nog nooit echt opgevallen bij mensen om me heen, al moet ik zeggen dat de taalbeheersing van de gemiddelde mens wel bedroevend matig is tegenwoordig
Veel plezier er mee, morgen feliciteer ik jequote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
Lui...ik ga mij bezatten en bezopen het nieuwe jaar in
dat zeg ik vaak genoegquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Of mensen die zeggen doe het raam eens 'los'
famous last wordsquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:08 schreef Nesle het volgende:
Open dag Leeuwarden was echt supertof
Wat een leuke school Tim!
Mooi dat je het leuk vondquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:08 schreef Nesle het volgende:
Open dag Leeuwarden was echt supertof
Wat een leuke school Tim!
Ik vond dat studielandschap zo tof hequote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mooi dat je het leuk vond
Ik ga er vandoor, tot morgen
V.w.b. het eerste 'ja', vrienden heb ik niet in rotterdam en v.w.b. het tweede weet ik niet of het zo'n vaart zal lopen, maar mijn gezicht is bekend bij hen (andersom ken ik ook velen van hen van gezicht) en ik ben niet masochistisch ingesteld...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:03 schreef wyccie het volgende:
MM, heb ik het nou goed begrepen dat je liever niet naar R'dam gaat vanwege je 'vijanden' daar? Je loopt serieus het risico om in elkaar geslagen te worden?
Een 23 jaar oude Imperial van Signatory, gedistilleerd in 1982 en gebotteld in 2005, cask strenght, 60,2%.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Welke Whisky heb je eraan over gehouden?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een 23 jaar oude Imperial van Signatory, gedistilleerd in 1982 en gebotteld in 2005, cask strenght, 60,2%.
Totaal aantal flessen 523 (Sherry Butt) en ik heb fles 103.
De distilleerderij van Imperial is in 1998 gesloten, maar is zgn. 'mothballed' en veel whisky is er niet van in omloop...
Ik zeg ook meestal 'hij wilt', volgens mijquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, zeg ik ook. Maar wel meestal met 'hč' er achter; zo van: 'Ik had een vraagje, hč'quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik vind het ergste nog wel 'die boek'.![]()
Of mensen die zeggen doe het raam eens 'los'
Maar heer zeggen mensen ook wel eens: 'ik had een vraag' ipv 'ik heb een vraag'.
ik ookquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik vertel dit dus net aan mijn echtgenoot, en die riep keihard: 'Godverdomme!' en keek bijzonder woest.
Ik denk dattie jaloers is.
doe ik al jaren, gaat wel goed komenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo. Ik heb net voor het eerst iets besteld bij bol.commijlpaaltje!
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:23 schreef wyccie het volgende:
Heh? Een mod in dit topic?
Wat is er aan de hand?
Hij mag een keer langs komen voor een glas uit die fles of één van de vele anderen...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik vertel dit dus net aan mijn echtgenoot, en die riep keihard: 'Godverdomme!' en keek bijzonder woest.
Alles?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:30 schreef laffer het volgende:
cynix en ik zijn wel ouwe zakken, maar we lezen wel mee hoor
Holy snikkel!!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij mag een keer langs komen voor een glas uit die fles of één van de vele anderen...
[ afbeelding ]
Kiest u maar...
Kom hier ouwe zak, dat ik je even een lekkere smakkerd geefquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:30 schreef laffer het volgende:
cynix en ik zijn wel ouwe zakken, maar we lezen wel mee hoor
Ik begon er ooit ook met één en nu heb ik er ruim honderd, de bovenste 4 planken zijn allen whiskies en bevatten ieder ruim 2 rijen flessen...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:32 schreef ElizabethR het volgende:
Holy snikkel!!
[insert kaak op de grond val smiley]
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff, wij hebben ook wel ongeveer 13 verschillende flessen staan
lekkelquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:34 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Kom hier ouwe zak, dat ik je even een lekkere smakkerd geef
Collectiequote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begon er ooit ook met één en nu heb ik er ruim honderd, de bovenste 4 planken zijn allen whiskies en bevatten ieder ruim 2 rijen flessen...
Welke whiskies omvatten jullie collectie?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:53 schreef MadMaster het volgende:
OK, je hebt in ieder geval keuze en meer dan één is een collectie...
Ik heb ook een Dallas Dhu, de Connemara PM en Bushmill 16 in mijn collectie, de rest niet...
Ik heb één Glenlivet uit de Cellar Collection 1972, bedenk ik me net.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Heb ik 8 whiskey's hier staan in mijn ienie-mienie ēollectie'die jij in je uitgebreide collectie niet hebt? Heb je al die Glennen niet dan??
quote:Op zondag 9 maart 2008 00:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De andere Glennen niet, want die vind ik simpelweg niet boeiend.
Ieder z'n smaak en voorkeuren.quote:Op zondag 9 maart 2008 00:09 schreef ElizabethR het volgende:
Maar wij zijn dan ook maar domme toeristen die denken dat dat interessant staat, al die Glennen in je kast. Ik heb helemaal geen verstand van whiskey, mijn man een beetje, en ik drink het nooit, want ik vind het smerig. Ik drink nooit gedestilleerd spul. Vind likeurtjes om te kotsen, zo zoet, en hou het bij bier en wijn.
Maar ik vind het machtig leuk dat jij er zoveel van afweet.
UIteraard drink ik 'dat spul', ik heb geen museum aan huis...quote:Op zondag 9 maart 2008 00:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En drinken jullie dat spul ook, of staat dat alleen maar mooi te wezen achter een glazen deurtje?
quote:Op zondag 9 maart 2008 02:04 schreef MaJo het volgende:
Die taart![]()
Maar nem bij deze nogmaals gefeliciteerd
Ik heb de hele avond Fort Alpha gekekenVoor de rest van het weekend mijn afspraken afgezegd, even aan mezelf denken
Is wel even wennen
Ja wel okquote:
Mwoah... tot laat in de middag moeten werken. Vanavond gepokert bij een collega, en zojuist nog even naar de kroeg geweest, maar dat was niet zo veel. Nu nog even het nieuwe regelement voor mn voetbalteam aan het schrijvenquote:Op zondag 9 maart 2008 03:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja wel okNog geen nieuws maar hij voelt zich al wat beter
Liev dat je het vraagt
Hoe was jouw dag?
Die heb ik idd net gemaakt.quote:Op zondag 9 maart 2008 08:24 schreef iamredleader het volgende:
[ afbeelding ]
feli Nembrionic!
![]()
en goeiemorgen allemaal
Gruss Gott...quote:Op zondag 9 maart 2008 10:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Gefeliciteeeerd Nem
Goeiemorgen Leute
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ga je reglement dan wel goed spellenquote:Op zondag 9 maart 2008 03:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mwoah... tot laat in de middag moeten werken. Vanavond gepokert bij een collega, en zojuist nog even naar de kroeg geweest, maar dat was niet zo veel. Nu nog even het nieuwe regelement voor mn voetbalteam aan het schrijvenMorgen weer aan de bak
edit: tijd om te gaan pitten... ltr![]()
![]()
![]()
oh dat wordt vast een groot succes ook danquote:Op zondag 9 maart 2008 10:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gruss Gott...
Ik ga zo een goede daad verrichten:
Meewerken aan de open dag van het asiel hier, waar mw. MM vrijwilligster is, in het Amsterdamse Bos en waar zo'n 70 asielhonden getoond worden op zoek naar een nieuw baasje.
Alleen het weer werkt niet echt mee, het plenst hier...
Of bedoelt hij misschien een regelelement?quote:
Inderdaad... wat een bagger met die regen. Anders was ik wel even langsgegaan (kennis maken met de beroemde MM en mrs MM)quote:Op zondag 9 maart 2008 10:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gruss Gott...
Ik ga zo een goede daad verrichten:
Meewerken aan de open dag van het asiel hier, waar mw. MM vrijwilligster is, in het Amsterdamse Bos en waar zo'n 70 asielhonden getoond worden op zoek naar een nieuw baasje.
Alleen het weer werkt niet echt mee, het plenst hier...
Staat er nu inquote:Op zondag 9 maart 2008 12:49 schreef TradeMarkie het volgende:
Marktplaats Sukkels Deel 16
Mogen wij hier de primeur?
quote:hij.rijd.lekker.maar.hij.wil.niet.meer.uit.de.2e.versnelinig
de.apk.is.verlopen.maar.hij.makeer.niets. aan.voor.een.nieuwe.apk.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij was je al dronken toen je dit typte.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:23 schreef wyccie het volgende:
Heh? Een mod in dit topic?
Wat is er aan de hand?
quote:Op zondag 9 maart 2008 01:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heuj. Ik ga wel zo naar bed overigens... maar eerst:
NEMBRIONIC GEFELICITEERD MET JE ZOVEELSTE VERJAARDAG!!!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |