Toch niet weer een MacBook?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zag vandaag een vrij sjieke laptop voor relatief weinig, zit er nu over te twijfelen om em te kopen... maar ik heb niet echt een laptop nodig...
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:15 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik was trouwens net nog even in 020. Problemen te over dus breek me de bek niet los.
Niet kopen. Luxeartikelquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zag vandaag een vrij sjieke laptop voor relatief weinig, zit er nu over te twijfelen om em te kopen... maar ik heb niet echt een laptop nodig...
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik zat zo ook fout hoor. was begonnen met eerste afleveringen van se serie te kijken en vond het begin al vreemd. tot ik zag dat er ook een pilot film/mini-serie van was
Afzeggen en lekker je bed in kruipen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:53 schreef MaJo het volgende:
Ik ga trouwens in bad, trek het allemaal even niet meer. Zit hier jankend achter de computer en heb gewoon even geen puf meer om iets te doenZou naar de kroeg gaan vanmiddag maar denk dat ik maar afzeg. Het liefst wil ik alleen maar slapen
Nee een echte laptop bij MyCom. Voor 399 euro...quote:
Ben je in Breda of in Groningen?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:24 schreef Soempie het volgende:
Beetje late reactie...![]()
Wat zal ik vanavond eens eten, ik ben alleen.
Dan is het niet handig om samen te eten (ik moet ook nog halen namelijkquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:30 schreef Soempie het volgende:
Breda.![]()
Volgende week en de week erna ben ik in Groningen.
Zie net dat je belde, maar nee, dat is een beetje te ver weg.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan is het niet handig om samen te eten (ik moet ook nog halen namelijk)
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:40 schreef Etcetera het volgende:
ik ben goed bezigben al bezig met dingen die voor zaterdag gepland waren
Ik doe ongeveer het tegenovergesteldequote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:40 schreef Etcetera het volgende:
ik ben goed bezigben al bezig met dingen die voor zaterdag gepland waren
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:47 schreef MadMaster het volgende:
Gezien de opzet van de maaltijd en je gedrevenheid, had ik al zo'n vermoeden dat iets dergelijks de reden was. Heb zelf ook Joodse voorouders...
Helaas, ik denk dat het inderdaad als gespreksonderwerp ter tafel zal komen. Maar ook deze discussie is beter een andere keer te houdenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:49 schreef RoofingBurner het volgende:
Dat wordt wellicht een beladen avond gezien de gebeurtenissen in Jeruzalem.
Da's geen probleem, eventueel volgende week? Over twee weken zitten we een weekendje in Stuttgartquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:52 schreef MaJo het volgende:
En het feit dat het vrijdagavond is geeft ook wel wat weg he
Zou graag weer eens met sabat naar jullie komen iar, vind het altijd heel gezelligom maar niet te zwijgen van de eiersalade van tinuviel
Quiche was mijn voorstel om te maken als we samen zouden etenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zie net dat je belde, maar nee, dat is een beetje te ver weg.Ik heb net quiche gehaald.
![]()
Wat ga jij eten?
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik ben bezig met dingen die voor 2 weken terug gepland waren.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik doe ongeveer het tegenovergestelde
Ik ben helemaal niet bezigquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik ben bezig met dingen die voor 2 weken terug gepland waren.
Heb het er met PR wel eens over gehad.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:45 schreef iamredleader het volgende:
dat moet je eens uitgebreider vertellen
![]()
'Dances with Wolves' was toch slechts zijn gegeven indianennaam?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet bezig
Ik ben min of meer bezig met het einde van 'Dances with wolves'
Vraag me wel af wanneer de wolves (meervoud) nou komen
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik doe ongeveer het tegenovergestelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |