ik ga nu denk ik ook niks meer doen vandaagquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:21 schreef Soempie het volgende:
Jij doet steeds meer en ik steeds minder.
prut!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Prutprut!
Ik ben aan het scouten of er mensen zin hebben in film of gamenquote:
Whisky proeverij:quote:
Spuug je het na het proeven ook weer uit, of niet?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Whisky proeverij:
1. Connoisseurs Choice - Blair Athol 1993
2. Battlehill - Ben Nevis 8 jaar
3. Signatory - Imperial 1982 CS
4. Benriach label - Benriach 1994 cask 805
5. Gordon & MacPhail Reserve - Bunnahabhain 1991 CS
6. Ultimate - Bunnahabhain 1997 (peaty)
onder andere deze whiskies...
Natuurlijk niet, maar als ik de whisky niet te haggelen vind, dan drink het glas niet leeg...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Spuug je het na het proeven ook weer uit, of niet?
Wat een gedoequote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:55 schreef Nesle het volgende:
Verhaal
Van het lezen van deze post word ik al moe...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:55 schreef Nesle het volgende:
Goedendag
Vandaag was een hel-dag. Allemachtig wat heb ik veel gedaan, eerst me vol gestort op een economie PO die ik volgende week moet inleveren en nog lang niet klaar hebtoen hoorde ik opeens dat ik ook nog een opzetje moest inleveren voor een AK PO. Ik had nog 20 minuten daar voor, als een idioot een onderwerp bedacht met deelvragen, rennend, serieus rennend
naar dat lokaal van die AK leraar (dat is er zo eentje dat wanneer je 3 sec te laat bent je ook echt te laat bent en er niks meer aan kunt veranderen, dan zoek je het zelf maar uit zeg maar
) toen als een idioooot weer terug rennen want ik moest nog wat ophalen voor een MO (management en organisatie) PO. Toen ging de bel voor de pauze en kwam ik erachter dat ik nog een boekverslag moest inleveren voor Frans. Hup weer naar de mediatheek, printen en rennend naar de lerarenkamer. Ik was uitgeput
echt ik was dooooodop, wat een gestress.
Oke thanks!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat een gedoe. Ik kan me goed voorstellen dat je moe bent
Overigens ben ik morgen niet op CHN, ik sta dan promowerk te doen bij de concurrenten van NHL. Tip voor als je moet lunchen: probeer wat bij de IFood te halen (zit in het gebouw). Smaakt goed, best redelijke prijs en als ik het goed begrepen heb moet je daar ook af en toe achter de balie staan als je Hotelschool doet
Moet je nagaan, ik zat echt ff na te hijgenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van het lezen van deze post word ik al moe...
Laat het maar weten, ben benieuwdquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga vanavond gehaktbal uit blik eten. Niet dat me dat nou een culinair hoogstandje lijkt, maar ik ben benieuwd hoe het smaakt
Uit ervaring weet ik dat de smaak niet veel anders is...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De geur doet me denken aan een mix tussen kattenvoer en pindasaus. Dat wilde ik toch mededelen voor ik het ging opwarmen en opeten
Kwam ik net daarna achter jaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Dances with Wolves' was toch slechts zijn gegeven indianennaam?
Tatanga...
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De geur doet me denken aan een mix tussen kattenvoer en pindasaus. Dat wilde ik toch mededelen voor ik het ging opwarmen en opeten
Misschien zijn ze bij ons wel lekker, keurslagersgehaktballen uit blik.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het is wel te eten, maar het haalt het in de verste verte niet bij zelfgemaakte ballen
Geen last van, ik heb geen vrouwquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:16 schreef B.ertha het volgende:
Mag ik de aanwezige mannen er even op wijzen dat het morgen wereldvrouwendag is?
Dus?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:16 schreef B.ertha het volgende:
Mag ik de aanwezige mannen er even op wijzen dat het morgen wereldvrouwendag is?
Dit was Unox, 4 kleine gehaktballen (3cm doorsnede of zoiets) voor 2 nog wat. En een hoop "jus"quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Misschien zijn ze bij ons wel lekker, keurslagersgehaktballen uit blik.
Je betaalt er dan ook maar zo'n 5 euro voor (10 voor een groot blik)
Inderdaadquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat is kennis waar je gebruik van moet maken
Dat vind ik al best duur eigenlijkquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dit was Unox, 4 kleine gehaktballen (3cm doorsnede of zoiets) voor 2 nog wat. En een hoop "jus"
Ik ook, zeker voor hoe het smaakt!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:29 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat vind ik al best duur eigenlijk
Ik draag (bijna) nooit jurken, geen pumps en oogschaduw is ook alweer maanden geledenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Inderdaad. Trek dus morgen allemaal een jurk en pumps aan, doe wat oogschaduw op en val iedereen die je tegenkomt lastig met de eis dat ze respect voor je tonen
Ik heb vorige week wel min of meer toegezegd naar een travo-discofeest te gaan als dat georganiseerd wordtquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:38 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik draag (bijna) nooit jurken, geen pumps en oogschaduw is ook alweer maanden geleden
Ik draag elke dag make upquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:38 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik draag (bijna) nooit jurken, geen pumps en oogschaduw is ook alweer maanden geleden
Oeh gaan we muziek aanradenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:43 schreef Supersheep het volgende:
The Bumblebeez - Dr. Love
En meteen maar de MySpace van ze
Ik ookquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik draag elke dag make upJurken/rokjes af en toe maar pumps nooit, daar ben ik veel te lang voor
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:41 schreef MaJo het volgende:
Lekker in bad geweestDaarna 2,5 uur geslapen
Nog steeds moe maar ik vind het ook zo zonde om de hele dag in bed te liggen... Om mezelf te verwennen ga ik zo iets lekkers eten: stukje zalm met kruiden, broccoli en gebakken aardappeltjes
En vrolijke muziek werkt ook goed
Als tip voor de mensen die van vrolijke muziek houden: Oh No! Oh My! Beetje Belle and Sebastian achtig
Denk dat Sheep het sowieso leuk vindt
Die clip is geweldig juistquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh gaan we muziek aanradenKlinkt tof
Alleen die clip
Zit de laatste dagen veel nieuws te luisteren, althans voor mij. The Magnetic Fields is egr leuk, Neutral Milk Hotel, Vampire Weekend en ik wil Blood Red Shoes ook eens checken
Ik mascara, eyeliner, oogschaduw, oogpotlood, wenkbrauwpotlood (want lichte wenkbrauwen) en rouge (want bleek)quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ook
make-up: hooguit mascara, maar ook niet vaak (te lui om eraf te halen en 'iemand' vindt het zonder mooier)
Rokjes draag ik op zich wel, ik wil er ook meer hebben
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:09 schreef wyccie het volgende:
Wassen jullie nooit je gezicht met het tanden poetsen?
Wat raar. Wassen jullie je gezicht dan onder de douche of zo? Of gewoon helemaal niet?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:12 schreef MaJo het volgende:![]()
Word 's ochtends ook wakker met een mooi laagje onder mijn ogen
En als ik heel egr haast heb dan gooi ik er snel een nieuwe laag overheen
dat vind ik geen valsspelenquote:
Ik vind het soms wel een beetje valsspelen hoor.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat vind ik geen valsspelen
ik speel wel vals met de commando'smaar dat kan ik ook alleen maar omdat ik GM op onze server ben
ja ok, maar je moet toch echt nog zelf doen hequote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind het soms wel een beetje valsspelen hoor.Er staat gewoon precies aangegeven waar je zijn moet, ipv de iets vagere quest-beschrijvingen.
Wel verrekte handig.
Zonder lenzen kan ik niet zo goed douchen.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:26 schreef Etcetera het volgende:
ik kan m'n eigen niet-werkende Quests fiksen door items toe te voegen
Ik leef met je mee, ik ben bezig met statistiek.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:30 schreef Nesle het volgende:
Ik ben op deze vrijdagavond bezig met één van mijn vele PO's die volgende week allemaal af moeten
Hoe sneu
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:33 schreef Soempie het volgende:
Ik had trouwens maandlenzen voor een half jaar. Maar ik ben er al heel wat kwijt.![]()
- douchen met lenzen in, lens spoelt weg.
- zwemmen met lenzen in, ging goed, totdat ik van de duikplank ging met m'n ogen open.2 weg en maar aan de kant gaan zitten zodat Sven me kon vinden, want ik zag geen steek meer.
- in slaap vallen met lenzen in en midden in de nacht besluiten ze uit te doen in het donker. De volgende morgen erachter komen dat maar 1 lens in het doosje zit.![]()
en ik vergeet nog wat, maar ook zoiets stoms.
tis dat?quote:
Mijn hele idee was juist dat het voor mij waarschijnlijk een stuk goedkoper is zachte lenzen te nemen. Ik ging er al van uit dat ik ze kwijt zou raken.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:36 schreef Nesle het volgende:
[..]sjongejonge
![]()
Misschien moet je is harde lenzen proberen, die zijn best duur en heb je maar één paar van. Wie weet ben je dan wat voorzichtiger
ik ben GM op de server waar ik speel, en heb daarom toegang tot game-codes waarmee je items kunt spawnen, npc's neer kunt zetten enzoquote:
Uitslag wie is de mol prono(stiek).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |