sjenk joe ferrie mugquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Richard Witschge van Ajax en Patrick Pauwe van een niet nader te noemen club...
Ja!! Die was het!! Thanksquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:03 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die zag ik in het vorige topic al aankomen
[..]
What Dreams May Come
Ik blijf nieuwsgierig: Is er een speciale reden voor dit mega-diner of is het gewoon voor de gezellie...?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:24 schreef iamredleader het volgende:
Zo, de woonkamer is omgetoverd tot een enorme eetkamer, twee lange tafels aan elkaar geschoven, gedekt en klaargezetHet eten is inmiddels ook bijna klaar, er hoeven nog maar een paar dingen in de oven, en dan is het aftellen
Nu dus even een welverdiend moment rust
Ah, reden genoeg om om half 3 wel iets te doen te hebben...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:36 schreef Yurithemaster het volgende:
Voor de fans die vanacht niks te doen hebben zag net dat sbs6 om half 3 het eerste deel van de Battlestar galactica pilot uitzend.
Is heel seizoen 1 niet al uitgezonden over Veronica?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:36 schreef Yurithemaster het volgende:
Voor de fans die vanacht niks te doen hebben zag net dat sbs6 om half 3 het eerste deel van de Battlestar galactica pilot uitzend.
Volgens wetenschappelijk onderzoek (en nee, ik weet niet meer uit mijn hoofd waarvan) komt Brabants nog het dichtst bij ABN, gevolgd door noord-limburg en een stukje zeelandquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar waar het ABN nog hoog in het vaandel staat...
Nee, danku en dankuquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Nu heb ik ruzie met twee dames! Ik ga het gevecht graag aan, mits in een zwembadje vol vanillevla
![]()
[..]
Succes met leren thee drinken
Jazeker, de aanleiding hiertoe was dat er een gast komt uit Zwitserland, een kandidaat voor de functie van Rabbijn in Amstelveen. Omdat ik behoorlijk actief ben in deze gemeente, is mij gevraagd om hem als gast te ontvangen voor de vrijdagavond. Met hem komt zijn vrouw en 4 maanden oude baby.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik blijf nieuwsgierig: Is er een speciale reden voor dit mega-diner of is het gewoon voor de gezellie...?
Volgens mij wel ja en seizoen 2 ook maar of de pilot-miniserie daar bij was weet ik niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is heel seizoen 1 niet al uitgezonden over Veronica?
Ik denk het wel eigenlijk want anders zou het nergens op slaanquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja en seizoen 2 ook maar of de pilot-miniserie daar bij was weet ik niet.
Ik zat zo ook fout hoor. was begonnen met eerste afleveringen van se serie te kijken en vond het begin al vreemd. tot ik zag dat er ook een pilot film/mini-serie van wasquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk het wel eigenlijk want anders zou het nergens op slaan
Dan woon jij wellicht in een ander stukje Brabant dan het onderzoeksgebied en hebben ze mij niet getest...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:41 schreef B.ertha het volgende:
Volgens wetenschappelijk onderzoek (en nee, ik weet niet meer uit mijn hoofd waarvan) komt Brabants nog het dichtst bij ABN, gevolgd door noord-limburg en een stukje zeeland![]()
Gezien de opzet van de maaltijd en je gedrevenheid, had ik al zo'n vermoeden dat iets dergelijks de reden was. Heb zelf ook Joodse voorouders...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jazeker, de aanleiding hiertoe was dat er een gast komt uit Zwitserland, een kandidaat voor de functie van Rabbijn in Amstelveen. Omdat ik behoorlijk actief ben in deze gemeente, is mij gevraagd om hem als gast te ontvangen voor de vrijdagavond. Met hem komt zijn vrouw en 4 maanden oude baby.
Toen bedachten mijn vrouw en ik dat het wel zo gezellig zou zijn als er meer van onze vrienden aanwezig zouden zijn, PhysicsRules en DaviniaHR zijn ook onze leeftijd, en hun Eli is 6 maanden. Dus genoeg stof om over te praten.
Nog wat extra vrienden (zomaar) en je zit op 11 volwassenen en 2 (toch geen 3) kids.
En het feit dat het vrijdagavond is geeft ook wel wat weg hequote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan woon jij wellicht in een ander stukje Brabant dan het onderzoeksgebied en hebben ze mij niet getest...
[..]
Gezien de opzet van de maaltijd en je gedrevenheid, had ik al zo'n vermoeden dat iets dergelijks de reden was. Heb zelf ook Joodse voorouders...
Rustig aan, maak eens echt gebruik van het weekend in de zin zoals het bedoeld is...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:53 schreef MaJo het volgende:
Ik ga trouwens in bad, trek het allemaal even niet meer. Zit hier jankend achter de computer en heb gewoon even geen puf meer om iets te doenZou naar de kroeg gaan vanmiddag maar denk dat ik maar afzeg. Het liefst wil ik alleen maar slapen
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:53 schreef MaJo het volgende:
Ik ga trouwens in bad, trek het allemaal even niet meer. Zit hier jankend achter de computer en heb gewoon even geen puf meer om iets te doenZou naar de kroeg gaan vanmiddag maar denk dat ik maar afzeg. Het liefst wil ik alleen maar slapen
ik ken dat verhaal al:quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:07 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik kan ook wel even een verhaal vertellen over mijn miserabele bestaan
nou doe 'squote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:07 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik kan ook wel even een verhaal vertellen over mijn miserabele bestaan
Lulkoekquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Volgens wetenschappelijk onderzoek (en nee, ik weet niet meer uit mijn hoofd waarvan) komt Brabants nog het dichtst bij ABN, gevolgd door noord-limburg en een stukje zeeland![]()
Ah dus ik heb geen ruzie, maar je bedankt wel voor het aanbod om te vlaworstelen en mijn gelukswensing bij theedrinkenquote:[..]
Nee, danku en danku
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |