Ja wel okquote:
Mwoah... tot laat in de middag moeten werken. Vanavond gepokert bij een collega, en zojuist nog even naar de kroeg geweest, maar dat was niet zo veel. Nu nog even het nieuwe regelement voor mn voetbalteam aan het schrijvenquote:Op zondag 9 maart 2008 03:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja wel okNog geen nieuws maar hij voelt zich al wat beter
Liev dat je het vraagt
Hoe was jouw dag?
Die heb ik idd net gemaakt.quote:Op zondag 9 maart 2008 08:24 schreef iamredleader het volgende:
[ afbeelding ]
feli Nembrionic!
![]()
en goeiemorgen allemaal
Gruss Gott...quote:Op zondag 9 maart 2008 10:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Gefeliciteeeerd Nem
Goeiemorgen Leute
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik vertel dit dus net aan mijn echtgenoot, en die riep keihard: 'Godverdomme!' en keek bijzonder woest.
Ik denk dattie jaloers is.
ga je reglement dan wel goed spellenquote:Op zondag 9 maart 2008 03:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mwoah... tot laat in de middag moeten werken. Vanavond gepokert bij een collega, en zojuist nog even naar de kroeg geweest, maar dat was niet zo veel. Nu nog even het nieuwe regelement voor mn voetbalteam aan het schrijvenMorgen weer aan de bak
edit: tijd om te gaan pitten... ltr![]()
![]()
![]()
oh dat wordt vast een groot succes ook danquote:Op zondag 9 maart 2008 10:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gruss Gott...
Ik ga zo een goede daad verrichten:
Meewerken aan de open dag van het asiel hier, waar mw. MM vrijwilligster is, in het Amsterdamse Bos en waar zo'n 70 asielhonden getoond worden op zoek naar een nieuw baasje.
Alleen het weer werkt niet echt mee, het plenst hier...
Of bedoelt hij misschien een regelelement?quote:
Inderdaad... wat een bagger met die regen. Anders was ik wel even langsgegaan (kennis maken met de beroemde MM en mrs MM)quote:Op zondag 9 maart 2008 10:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gruss Gott...
Ik ga zo een goede daad verrichten:
Meewerken aan de open dag van het asiel hier, waar mw. MM vrijwilligster is, in het Amsterdamse Bos en waar zo'n 70 asielhonden getoond worden op zoek naar een nieuw baasje.
Alleen het weer werkt niet echt mee, het plenst hier...
Staat er nu inquote:Op zondag 9 maart 2008 12:49 schreef TradeMarkie het volgende:
Marktplaats Sukkels Deel 16
Mogen wij hier de primeur?
quote:hij.rijd.lekker.maar.hij.wil.niet.meer.uit.de.2e.versnelinig
de.apk.is.verlopen.maar.hij.makeer.niets. aan.voor.een.nieuwe.apk.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij was je al dronken toen je dit typte.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:23 schreef wyccie het volgende:
Heh? Een mod in dit topic?
Wat is er aan de hand?
quote:Op zondag 9 maart 2008 01:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heuj. Ik ga wel zo naar bed overigens... maar eerst:
NEMBRIONIC GEFELICITEERD MET JE ZOVEELSTE VERJAARDAG!!!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |