Nopequote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:10 schreef Amokzaaier het volgende:
heathrow?
vaker gesteld deze vraagquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:10 schreef Morendo het volgende:
Welk vliegveld is, gemeten naar het aantal passagiers, het grootst, lees: drukst, ter wereld?
Appeltjesmoes + 1quote:
Appeltjesmoes + 1quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:11 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Atlanta dacht ik
Flauw hoor dat je me zo terugpakt...je vroeg toch echt om het vliegveld en niet de stadquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Appeltjesmoes + 1
PhysicsRules 1
boyv 3
Houtspeer
Morendo 2
ScottTracy 1
Starla 2
Appeltjesmoes 1
Waar heb jij het nou weer over? Atlanta, Atlanta International vind ik een goed genoeg antwoord.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:15 schreef starla het volgende:
[..]
Flauw hoor dat je me zo terugpakt...je vroeg toch echt om het vliegveld en niet de stad
Atlanta ja, niet Altlanta Internationalquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over? Atlanta, Atlanta International vind ik een goed genoeg antwoord.
sorry Alabama was ook nog goed, en tenesse maakt hier de 4 compleet.quote:
#5 inderdaad. geen puntjes, maar wel een dikke duimquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:20 schreef Morendo het volgende:
North Carolina nog?
Toen ik de vraag verzon had ik mezelf voorgenomen om de persoon die Atlanta wist te noemen de punten toe te kennen. Eerlijk gezegd dacht ik niet eens dat het al zo snel genoemd zou worden. Maar enfin, als jij dat antwoord had gegeven had je ook de punten gekregen. Jullie zijn me allemaal even liefquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:20 schreef starla het volgende:
[..]
Atlanta ja, niet Altlanta International![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Toen ik de vraag verzon had ik mezelf voorgenomen om de persoon die Atlanta wist te noemen de punten toe te kennen. Eerlijk gezegd dacht ik niet eens dat het al zo snel genoemd zou worden. Maar enfin, als jij dat antwoord had gegeven had je ook de punten gekregen. Jullie zijn me allemaal even lief
haha, geniaalquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:27 schreef Morendo het volgende:
Alfred Jodokus Kwak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |