Ben heel benieuwd!quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:47 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Mir is een arrogante sukkel en overrated na zijn winst op Lesnarmaar goed das mijn mening
Over tot de serieuze orde van de dag:
Frank Shamrock: "Ken did steroids his whole life"
[..]
Ik weet niet of we het moeten geloven maar ik zei zelf ookal dat ie veel aan spiermassa had verloren afgaande op zijn fysieke voorkomen bij het Cage Rage event. Schrijver van dit artikel begon daar ookal over.. het zou me dus niks verbazen!!
CBS to air EliteXC on May 31
[..]
Ik denk dat de eerste 2/3 shows voor een groot deel bepalend gaan zijn voor de gehele MMA sport!!
Koel! Ik denk dat deze gozert zelfs nog wel eens het heel leuk kan gaan maken voor Fedor.quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:47 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Mir is een arrogante sukkel en overrated na zijn winst op Lesnarmaar goed das mijn mening
Verbaast me niets aan twee kanten.quote:Frank Shamrock: "Ken did steroids his whole life"
[..]
Ik ben bang.... dat ondanks de populariteitswinst, dit alleen maar gaat leiden tot verpaupering van de sport.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:30 schreef Tazmaniac het volgende:
ff weer heel wat anders.. heeft iemand naar de 1e episode van Iron Ring? (spreekt het op z'n afro amerikaans bling bling uit als : (aion wing)
[..]
Ben wel eens benieuwd hoe de show zich gaat evalueren allemaal
Wat ik weet, is dat Karo altijd strijft naar perfektie. Zou dus niet weten waarom hij daarom zijn tegenstander zou onderschatten.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:04 schreef Dacide het volgende:
Karo is erg goed... no shit.. Maar Thiago is ook een fokking beest hoor. Ik heb zo'n vermoeden dat Karo hier te licht over denkt en Thiago onderschat... (en daarom dus ook verliest).
Ook hier voorspel ik een partij waar de vonken vanaf spatten, ben erg benieuwd.quote:Ik sta achter Edgar in elk denkbaar scenario. Maynard is een topvechter maar komop.. wat heeft Maynard nu voor dikke winsten op zijn naam staan?
Edgar versloeg Tyson Griffin in zijn debuutpartij en liet spencer fisher wérkelijk álle hoeken van de octagon zien.
Daarom denk ik (en hoop ik vooral) winst voor Edgar.. (jammer want vind maynard echt een topgozer en topvechter)
ontploffende boobiesquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:13 schreef Unstoppable het volgende:
RTL5 zend nu elke donderdag Celebrity Rehab uit. Volgende week komt Ricco Rodriguez het huis binnen![]()
Ow, en voor de long-time WWF fans: Chyna zit er ook in.
Nou, in mijn ogen is perfectie nog altijd winnen door zo min mogelijk tegenstand te krijgen. En zo min mogelijk tegenstand is wat MMA betreft een (T)KO in de eerste ronde, waar ik Karo de laatste tijd niet op heb mogen betrappenquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:14 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wat ik weet, is dat Karo altijd strijft naar perfektie perfectie.
Vond de k in perfectie wel ff leuk vanwege Karo.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:10 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Nou, in mijn ogen is perfectie nog altijd winnen door zo min mogelijk tegenstand te krijgen. En zo min mogelijk tegenstand is wat MMA betreft een (T)KO in de eerste ronde, waar ik Karo de laatste tijd niet op heb mogen betrappen![]()
Maar kan Alves een saaie wedstrijd vechten???
lekker begin voor die organisatie!quote:Don Frye pulls out of YAMMA Superfight
IDD.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:32 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
lekker begin voor die organisatie!
IDD... 11 april zou het al moeten plaats vinden en er is nogsteeds niets bekend over de YAMMA pit.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:59 schreef roepdeman het volgende:
Ow ja tuurlijk telt een mooie submission ook, maar dat kost ook veel energie, dat is waarom ik een snelle KO tot perfectie reken, omdat het juist zo min mogelijk inspanning kost.
Het enigste wat ik wil weten van YAMMA is hoe die verdomde kooi of wat het ook moge zijn eruit komt te zien...En of het MMA echt kan veranderen (in positieve zin dan)
bron sherdog forumquote:It's only a pit in so far as the actual ring portion is sunk into the floor about a foot. It's Octagonal in shape but has no cage wall, just that 1 foot lip around the stage, which is twice the size of the standard UFC Octagon.
In a nod to true Kung Fu Theater cheeziness, at each of the "corners" there is a flaming brazier to really give that "pit fight" vibe. Trust me, your gonna love it.
There was some talk about whether to make the floor of the pit standard ring flooring or sand... I kid you not.
Ik denk zelf dat je in principe niet eens echt een pit hoeft aan te schaffen, maar dat je alleen maar een lap ruimte hoeft af te bakenen. Dit omdat je geen rekening hoeft te houden met ring-touwen en kooien.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:31 schreef roepdeman het volgende:
En hoeveel invloed zal de vorm dan hebben op de gevechten? En owja...stel dat dit een blijvertje is...hoeveel gyms zie je naast een octagon en een ring ook een pit aanschaffen om in te trainen??
Ik hoop dat het een fijne plek is om in te vechten, maar ben ook benieuwd hoeveel fighters zich er zelf graag in willen zien.
lmao!!!!!!quote:
goedquote:Op maandag 24 maart 2008 19:13 schreef Fyodor het volgende:
Fedor Emelianenko vs. Randy Couture![]()
BB_Koning laat je horen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |