quote:
UFC 83 voorspellingen van roepdeman
Georges St. Pierre - Matt SerraIk denk serieus dat Serra gaat winnen. Iedereen zegt dat het een fluke was de vorige keer, maar die rol van underdog ligt me wel. Hij heeft volgens mij maar welgeteld 1 maand op alle ranglijsten 1e gestaan in de WW top 10 tijd dat hij weer een tijdje bovenin komt te staan. Ik denk dat hij echt super getrained en gemotiveerd in Montreal te zien is.
Jason MacDonald - Joe Doerksen Lastig, stand up zal the Athlete beter zijn, op de grond wordt het pas echt spannend, beide zijn niet vies van een leuke choke en ik hoop dat we weer een mooi potje technical BJJ te zien krijgen. Ik geef Maccie het voordeel boven Joe.
Jonathan Goulet - Kuniyoshi HironakaHironaka hield het tot laat in de tweede ronde vol tegen Alves, maar ik denk dat hij ook tegen Goulet geen potten breken.
Nate Quarry - Kalib StarnesQuarry kwam terug, maar Starnes was ondertussen bezig met top competition. Dit is pas de tweede keer sinds 2 jaar dat Quarry in de Octagon® staat. Die pakt hij niet
Mark Bocek - Mac DanzigMark is de eerste upset van de avond, Serra de tweede. Nee, ik heb gewoon een grafhekel aan Danzig, hij hoordde niet thuis in TUF en kijk wat hij nu voorgeschoteld krijgt? Oneerlijk, hij had een grote bek geef hem dan gelijk top competition! Bocek, omdat hij het waard is.
Rich Clementi - Sam StoutGeen idee waarom, want eigenlijk zou ik voor Clementi gaan, maar nee gevoel zegt toch dat Stout hem pakt, ook al gaat Clementi zo goed op dit moment.
Michael Bisping - Charles McCarthyIn Engeland gered door blinde judges, maar nu tijd voor een rude awakening...
Rich Franklin - Travis LutterBeinvloed door Sherdog waar er een plaatje in omloop is hoe angstig Franklin kijkt als Silva hem wilt clinchen of in de clinch heeft
Demian Maia - Ed HermanToch maar weer de onderhond kiezen
quote:
PS. hoe groot/klein ben jij roepdeman??
Volgens zijn wiki ben ik dus 12 hele centimeters langer
Nickname The Terror
Height 5 ft 6 in (1.68 m)