Ook Icecreamfarmer_NL van Fok! wilde geen uitspraken doenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:56 schreef Monidique het volgende:
BREAKING NEWS: Oud-politicus zegt niets over eventuele film van Geert Wilders!
En Amy Winehouse??????quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:26 schreef Bluesdude het volgende:
Wat zei Georgina Verbaan dan over de film ?
Eindelijk iemand die de film eerst wil zien.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:54 schreef aukestreng het volgende:
Oud Minister-President Wim Kok doet geen uitspraken over de film van Geert Wilders..
Filmpje: http://www.campus.tv/index.php?action=showmovie&movieid=1132
Den Uyl zei: de film wordt nooit meer wat-ie was, geloof ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:01 schreef Scaurus het volgende:
Wat hebben Den Uyl en Aantjes over de film gezegd?
Zo kunnen ze de kranten wel vol krijgen, ja.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:56 schreef Monidique het volgende:
BREAKING NEWS: Oud-politicus zegt niets over eventuele film van Geert Wilders!
Hij heeft ook bijgedragen aan het feit dat FOrtuyn vermoord werd met het aanslingeren van de hetze. Misschien dumpt ie zo de volgende lastpak.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:00 schreef Hexagon het volgende:
Ik vraag me ook af wat de mening van Wim Kok nou nog toe zou kunnen voegen
Je bedoelt zoiets: You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 08:15 schreef Napalm het volgende:
[..]
Hij heeft ook bijgedragen aan het feit dat FOrtuyn vermoord werd met het aanslingeren van de hetze. Misschien dumpt ie zo de volgende lastpak.
De ware cineast herkent daarin een citaat..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 08:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je bedoelt zoiets: You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
En voorbeeld voor veel mensen uit de politiek en de rest van Nederlandquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die de film eerst wil zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |