nou niet dus... de romance wordt erg positief gewaardeert.. het gaf de serie een behoorlijke kijkcijfer boostquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:18 schreef DroogDok het volgende:
Ben benieuwd hoeveel kijkers ATWT hierdoor gaat verliezen.
Daar sta ik van te kijken moet ik bekennen, had gedacht dat de gemiddelde amerikaanse huisvrouw toch wat homofoob is ingesteld.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:26 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
nou niet dus... de romance wordt erg positief gewaardeert.. het gaf de serie een behoorlijke kijkcijfer boost
Ik denk niet dat er een 'gemiddelde Amerikaan' bestaat eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:59 schreef DroogDok het volgende:
de gemiddelde amerikaanse huisvrouw toch wat homofoob is ingesteld.
ik ook wel, maar aan de andere kantquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:59 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Daar sta ik van te kijken moet ik bekennen, had gedacht dat de gemiddelde amerikaanse huisvrouw toch wat homofoob is ingesteld.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Tof, wanneer worden die afleveringen hier uitgezonden?
Wet & Waan was goedquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:24 schreef zoalshetis het volgende:alsof we in nederland nog opkijken van een homorelatie.
en toch hoop ik dat ook hen aids bespaard blijft.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:22 schreef DennisMoore het volgende:
Dat zijn geen homo's, maar relnichten.
quote:Strijd om homo-kus
In de VS is een strijd losgebarsten rond de twee homo-karakters Luke en Noah in de soap As the world turns. Daar waar alle geliefden in de serie regelmatig plat op bek gaan, houden de twee minnaars het bij omhelzingen en kusjes op de wang.
"Verliefde homo's op een dergelijk tuttige manier in beeld te brengen is een 21e eeuwse versie van het op de dak van de bus vervoeren van zwarte Amerikanen", sneert de homobeweging GLAAD naar producent CBS en hoofdsponsor Procter & Gamble.
De rechts-christelijke American Family Association heeft tegelijkertijd zijn achterban opgeroepen bij de sponsor te protesteren tegen het openlijk pro-homo tv-programma.
Een woordvoerster van sponsorende zeep-fabrikant zei dat beide protesten weinig zullen uithalen. "Het is prima dat het tussen de twee jongens gaat zoals het nu gaat. Kijkers zullen op die manier gaan wachten op een volgende stap en dat is precies de succesformule van soaps."
CBS laat weten dat de kijkcijfers van de serie sinds de introductie van een homopaar duidelijk in de lift zitten
quote:Amerikaanse kijkers As The World Turns willen meer homozoenen
Slecht nieuws voor de rechts-christelijke Amerikaanse organisatie American Family Association. Na een homokus in de soap As The World Turns, begon deze begon een actie tegen sponsor Procter & Gamble (zie eerder). Maar wat blijkt: de Amerikaanse tv-kijker wil meer.
Lees verder >>
Fans van ATWT zijn massaal in de pen geklommen om de twee homo's in de serie vaker met elkaar te laten zoenen, meldt het ANP. Luke en Noah hebben voor het laatst een kus uitgewisseld in augustus en dat is veel te karig, vinden de kijkers.
Ze hebben brieven geschreven naar tv-station CBS, hebben via internet een petitie samengesteld en tellen op een speciale website de dagen, uren en minuten af sinds de laatste zoen. Aanhangers van ATWT vinden het ridicuul dat Luke en Noah zelfs niet zoenden op feesten als Kerstmis en Valentijnsdag. Alle andere karakters in de soap deden dat wel.
Volgens de Amerikaanse homobeweging GLAAD is de relatie tussen Luke en Noah de eerste mannelijke homorelatie in een dagprogramma in 60 jaar Amerikaanse tv-geschiedenis.
Ik woon in Zevenhuizen Groningenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]alsof we in nederland nog opkijken van een homorelatie.
volgens mij kun je tegenwoordig beter op het platte land wonen dan in de grote stedenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik woon in Zevenhuizen Groningen
Gordon is bijna iedere week te zien hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:05 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
waarom zie je in nederland bijna nooit normale homo's op tv
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Gordon is bijna iedere week te zien hoor![]()
Maar er zijn toch zat 'gewone' homo's op tv. Misschien weet je gewoon niet dat ze homo zijn?
Het NOS-journaal bulkt bv. van de nichten.
Rik van de Westelaken
[ afbeelding ]
Bram Schilham
[ afbeelding ]
Of het RTLnieuws: Jan de Hoop
[ afbeelding ]
ja precies, ik bedoel ook meer.. van lekkere gay's in soapsquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Gordon is bijna iedere week te zien hoor![]()
Maar er zijn toch zat 'gewone' homo's op tv. Misschien weet je gewoon niet dat ze homo zijn?
Het NOS-journaal bulkt bv. van de nichten.
Rik van de Westelaken
[ afbeelding ]
Bram Schilham
[ afbeelding ]
Of het RTLnieuws: Jan de Hoop
[ afbeelding ]
Er was toch ooit in een Nederlandse soap (Goudkust dacht ik) ook een homorelatie? Niet dat ik dat volgde, maar ik dacht dat het wel daarin voorkwam.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:04 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Wel apart dat amerika op dit gebied voorloopt, ik kan me niet herinneren dat we in een nederlandse soap zo'n homo romance hebben gehad.
Nee, man pafzakken zijn bijna altijd hetero.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zo hee! die zijn lekker slank /homomode]. ik denk dat de echte relnicht een vettige pafzak is. wat jij sch?
bron?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, man pafzakken zijn bijna altijd hetero.
En tarzan!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Je hebt jamai en jody bernal toch?
Idd. TS overdrijft nogal in zn posts over dit heugelijke feitquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Er was toch ooit in een Nederlandse soap (Goudkust dacht ik) ook een homorelatie? Niet dat ik dat volgde, maar ik dacht dat het wel daarin voorkwam.
Neu, terug maar.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 08:21 schreef sp3c het volgende:
schopje hierheen?
Luke (Van Hansis) is homo, van Noah (Jake Silbermann) schijnt hetero te zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:39 schreef SpaRood het volgende:
zijn die acteurs ook homo, of spelen ze dat ze homo zijn?
Schijnt? Dus...dat is niet zeker?quote:Op zondag 9 maart 2008 10:24 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Luke (Van Hansis) is homo, van Noah (Jake Silbermann) schijnt hetero te zijn
Dat werd al in dit topic gezegdquote:Op zondag 9 maart 2008 21:44 schreef sp3c het volgende:
overigens als k google dan blijkt dat het in Nederland al een gepasseert station is dus dat de Amerikanen zo ver voor liggen lijkt niet echt te kloppen
Volgens mij zijn ze allebei hetero hoor. Jake sowieso en Van dacht ik ook.quote:Op zondag 9 maart 2008 10:24 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Luke (Van Hansis) is homo, van Noah (Jake Silbermann) schijnt hetero te zijn
Nou ik weet niet, als ik ze zo bezig zie. Dan komt het zo echt over.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:56 schreef Marble het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allebei hetero hoor. Jake sowieso en Van dacht ik ook.
quote:Actors' approach
The actors have been known to bring some part of their real experience into the roles they portray. Hansis and Silbermann are no exception, and detailed what they find useful in their own lives in creating Luke and Noah.
Hansis explained: "Luke is all about the need to be loved and accepted. I think that need is universal. Life is about acceptance from the people who you want to love you. If that means family, a wife, a husband, a girlfriend/boyfriend, a best friend, you just want people to love you for who you are. Anyone can relate to that."
Silbermann cited a somewhat different take: "I don't bring any specific experiences to Noah. I think we can all relate to an unrequited love or a romance filled with obstacles. That's really all this story is."
As the World Turns executive producer Chris Goutman stated in a WGN radio interview that Hansis and Silbermann are "both very modest actors." He cited their ability to show the proper emotions in a very subtle and effective way (i.e. Luke's knowing smile and longing look at Noah, Noah's inner pain and fear of his father). When asked if they rehearse together to decide which facial expressions they will use to convey these emotions in a given scene, Hansis replied, "No. [They] rehearse together to make sure [they] have the lines right. But it's not usually about the acting, its just running lines. The acting comes when the cameras are on. [They] are comfortable with each other as actors, so if one of [them] does something new during taping, the other just rolls with it and it usually creates some nice moments."
Addressing the couple's possibility of marriage, children, and divorce, Hansis pondered "why can't people on soaps just date?" He relayed that "maybe five years down the line they should have a kid, but not now." Hansis further cited, "College has a whole slew of potential soap-worthy storylines. I think a lot of cool stories could come out of that."
Silbermann, on the other hand, voiced his lack of knowledge of what is in store for the couple. He did, however, state the audience "can assume it won't be smooth sailing."
Hansis clarified: "We have no idea what's happening until we get the scripts, which happens about a week in advance. We can talk to the producers if we want. I have done that once or twice, but they keep the writers and actors pretty separate."
Hansis and Silbermann cited their offscreen friendship when describing their ease in portraying intimate scenes between Luke and Noah. "It makes them easier," Hansis conveyed. "Jake is a good friend. I know he's got my back and is not going to make me look like an ass onscreen. I hope I return the favor. I think we work well together and I couldn't have asked for a cooler person to play opposite. Jake is just very down to earth and funny and open to different ideas. It makes every scene very comfortable."
Silbermann added, "I think we had become friends before the first kiss so not really. If anything, I think it makes it more comfortable."
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:02 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Nou ik weet niet, als ik ze zo bezig zie. Dan komt het zo echt over.
Dat had ik bv niet bij Brokeback mountain, daar voelde ik direct. Dit zijn hetero;s die een homo proberen na te doen.
Mijn homo-intuitie zegt (gay radar) dat ze allebij homo zijn, of is dat nu mijn fantasie die op de loop gaat.![]()
Nou in ieder geval bij van hansis, zou ik zeer verbaast zijn als hij hetero is.
Cloony en Pitt zijn 100 procent hetero, dat zie ik meteen. Cruise is Biquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:06 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]![]()
Jij bent zeker zo'n homo die roept dat ook George Clooney, Brad Pitt, Tom Cruise homo zijn![]()
Vanwege je gaydarEn ik vond Brokeback juist zo realistisch
Tja het zal mn heteroradar zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |