abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57215303
Baanbrekende soap in amerika, eerste homokoppel op tv

In Nederland nog niet op tv, maar heel amerika heeft het er over. Noah en Luke (NUKE), voor het eerst in een daytime soap dat op overtuigende wijze een homo-relatie in beeld wordt gebracht.

Nog opvallender, de amerikaanse kijkers vinden het geweldig. Noah en Luke zijn momenteel het populairste soapkoppel. Massale protesten? ja die zijn er ook. Echter niet in die zin die je zou verwachten. de kijkers hebben een actie in touw gezet die oproept dat Noah en luke vaker moeten zoenen in de serie. Er is zelfs een speciale site waarop staat hoe lang het geleden is dat ze voor het laatst gezoent hebben.

As the World Turns (ATWT) is de op een na langst lopende Amerikaanse soapserie, in de VS uitgezonden op CBS, in Nederland door RTL 4.

ATWT begon op maandag 2 april 1956, in januari 2006 begon ATWT aan een nieuwe verhaallijn voor Luke Snyder, die tot dan maar weinig in beeld was te zien. Terwijl de vrienden van Luke allemaal een vriendinnetje kregen, begon Luke andere gevoelens te krijgen. Steeds vaker merkte hij dat hij meer gevoelens had voor zijn beste vriend Kevin Davis dan voor meisjes. Enkele maanden later was het hoge woord eruit: Luke was overtuigd van zijn homoseksualiteit. ATWT nam hiermee een groot risico om in het preutse Amerika een homoverhaallijn voor het eerst op Daytime Televisie te brengen.

Nadat eenmaal bekend was dat Luke op jongens viel en dat zijn familie en vrienden ervan afwisten, zakte Luke een beetje af naar de achtergrond, vooral om het publiek tijd te geven hieraan te wennen. Maar op 1 juni 2007 wordt de cast versterkt door een nieuwe personage, Noah Mayer, gespeeld door Jake Silbermann. Noah wordt de nieuwe stagaire bij WOAK en moet samenwerken met Luke en Maddie. Luke ziet Noah totaal niet zitten, totdat er wat dingen gebeuren waardoor hij hem plotseling met andere ogen ziet. Noah krijgt echter een relatie met Maddie. Wat Luke alleen niet weet is dat Noah die relatie alleen maar aangegaan is omdat Noah zijn eigen homoseksualiteit nog niet geaccepteerd heeft. De twee komen uiteindelijk bij elkaar en op 17 augustus 2007 schrijft ATWT dankzij Van Hansis (Luke) en Jake Silbermann (Noah) geschiedenis door de eerste homozoen op Daytime televisie te vertonen. Sinds die zoen hebben Luke en Noah een relatie met elkaar en tevens blijkt uit soap polls dat ze het populairste koppel in de serie zijn.

Op google en youtube zijn Noah en Luke ( NUKE) populaire zoektermen.

Luke en Noah, populairste koppel in ATWT

Youtube, de story in het kort

1.Luke en Noah, eerste ontmoeting

2.Noah, "ik ben niet gay"

3. Het handdoek incident

4. The day after

5. De eerste kus

Ik heb alle afleveringen tot nu toe gezien, en mijn complimenten aan de acteurs en de makers van de serie. De story line (verhaal) is heel mooi en overtuigend. De acteurs spelen het ook heel goed, de romantiek en liefde straalt er van af.

Weer een belangrijke stap is gezet in de geschiedenis van de homo-emancipatie in de VS. In de moeizame strijd voor homo-rechten en homo-emancipatie, heeft CBS network het voor het eerst aangedurft een homo-koppel een hoofdrol te geven in een day-time soap.

Na de introductie van het homo-paar zijn de kijkcijfers flink omhoog gegaan. Financieel hebben de makers het dus ook goed getroffen.

Toch zit CBS nu met beetje in het nauw nu het kijkerspubliek massaal protesteert. Kijkers hebben een actie in touw gezet om CBS network te dwingen het paar vaker en heftiger te laten zoenen en sexen. Net zoals dat bij de hetero-koppels in de serie het geval zou zijn.

Ik denk als Luke en Noah te veel zouden zoenen in de serie, dat het publiek daar nog niet klaar voor is. Laten we nu eerst blij zijn met deze stap.

Luke en Noah wiki

Luke Noah fansite

alle afleveringen op youtube

[ Bericht 7% gewijzigd door Jojo_ut_Grun op 08-03-2008 20:05:52 ]
  vrijdag 7 maart 2008 @ 09:06:30 #2
14827 Kogando
Modelprutser
pi_57215323
Only in America..
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 09:11:19 #3
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_57215392
doet me denken aan die aflevering van southpark waar alle mannelijke inwoners ineens gay worden vanwege het hoge gehalte homo's in diverse programma's

amerika staat wel open voor een vriendelijkere behandeling van homo's, maar je moet het blijkbaar aanpakken via programma's en films (brokeback) en dan nog heb je maar een klein gedeelte van die puriteinse stinkgelovigen te pakken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_57215507
Ben benieuwd hoeveel kijkers ATWT hierdoor gaat verliezen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_57215629
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 09:18 schreef DroogDok het volgende:
Ben benieuwd hoeveel kijkers ATWT hierdoor gaat verliezen.
nou niet dus... de romance wordt erg positief gewaardeert.. het gaf de serie een behoorlijke kijkcijfer boost

pi_57215841
Luke is vlieft
pi_57215862
Stapje voor stapje... .
pi_57216118
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 09:26 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

nou niet dus... de romance wordt erg positief gewaardeert.. het gaf de serie een behoorlijke kijkcijfer boost

Daar sta ik van te kijken moet ik bekennen, had gedacht dat de gemiddelde amerikaanse huisvrouw toch wat homofoob is ingesteld.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_57216190
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 09:59 schreef DroogDok het volgende:

de gemiddelde amerikaanse huisvrouw toch wat homofoob is ingesteld.
Ik denk niet dat er een 'gemiddelde Amerikaan' bestaat eigenlijk.
pi_57216310
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 09:59 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Daar sta ik van te kijken moet ik bekennen, had gedacht dat de gemiddelde amerikaanse huisvrouw toch wat homofoob is ingesteld.
ik ook wel, maar aan de andere kant

luke en noah zijn heel knap en het verhaal wordt op een romantische manier verteld

ik begrijp heel goed dat veel vrouwen zich goed kunnen inleven/meeleven in Luke en Noah

pi_57216822
Tof, wanneer worden die afleveringen hier uitgezonden?
There is no love sincerer than the love of food.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 11:24:10 #12
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_57217810
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 10:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Tof, wanneer worden die afleveringen hier uitgezonden?
alsof we in nederland nog opkijken van een homorelatie.
pi_57218861
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 11:24 schreef zoalshetis het volgende:

Wet & Waan was goed .
Met Huub Stapel en Marcel Hensema.

Komt misschien omdat de serie eerst geschreven was voor mannetje + vrouwtje en ze er pas op het laatste moment twee mannetjes van hebben gemaakt. Daarom gaat de serie eigenlijk nauwelijks over dat 'detail'. En zo hoort het m.i. ook eigenlijk, het zou niks bijzonders moeten zijn.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 12:20:34 #14
178990 Burghardt
Gent-Wevelgem
pi_57219003
Wij hebben Geer & Goor.
Yeasayer - Wait for the Summer
pi_57219066
Dat zijn geen homo's, maar relnichten.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 12:48:17 #16
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_57219592
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:22 schreef DennisMoore het volgende:
Dat zijn geen homo's, maar relnichten.
en toch hoop ik dat ook hen aids bespaard blijft.
pi_57220309
Er is toch die actiegroep opgericht omdat deze twee nooit zoenen?
quote:
Strijd om homo-kus

In de VS is een strijd losgebarsten rond de twee homo-karakters Luke en Noah in de soap As the world turns. Daar waar alle geliefden in de serie regelmatig plat op bek gaan, houden de twee minnaars het bij omhelzingen en kusjes op de wang.

"Verliefde homo's op een dergelijk tuttige manier in beeld te brengen is een 21e eeuwse versie van het op de dak van de bus vervoeren van zwarte Amerikanen", sneert de homobeweging GLAAD naar producent CBS en hoofdsponsor Procter & Gamble.

De rechts-christelijke American Family Association heeft tegelijkertijd zijn achterban opgeroepen bij de sponsor te protesteren tegen het openlijk pro-homo tv-programma.

Een woordvoerster van sponsorende zeep-fabrikant zei dat beide protesten weinig zullen uithalen. "Het is prima dat het tussen de twee jongens gaat zoals het nu gaat. Kijkers zullen op die manier gaan wachten op een volgende stap en dat is precies de succesformule van soaps."

CBS laat weten dat de kijkcijfers van de serie sinds de introductie van een homopaar duidelijk in de lift zitten
quote:
Amerikaanse kijkers As The World Turns willen meer homozoenen
Slecht nieuws voor de rechts-christelijke Amerikaanse organisatie American Family Association. Na een homokus in de soap As The World Turns, begon deze begon een actie tegen sponsor Procter & Gamble (zie eerder). Maar wat blijkt: de Amerikaanse tv-kijker wil meer.
Lees verder >>
Fans van ATWT zijn massaal in de pen geklommen om de twee homo's in de serie vaker met elkaar te laten zoenen, meldt het ANP. Luke en Noah hebben voor het laatst een kus uitgewisseld in augustus en dat is veel te karig, vinden de kijkers.
Ze hebben brieven geschreven naar tv-station CBS, hebben via internet een petitie samengesteld en tellen op een speciale website de dagen, uren en minuten af sinds de laatste zoen. Aanhangers van ATWT vinden het ridicuul dat Luke en Noah zelfs niet zoenden op feesten als Kerstmis en Valentijnsdag. Alle andere karakters in de soap deden dat wel.
Volgens de Amerikaanse homobeweging GLAAD is de relatie tussen Luke en Noah de eerste mannelijke homorelatie in een dagprogramma in 60 jaar Amerikaanse tv-geschiedenis.

[ Bericht 61% gewijzigd door SCH op 07-03-2008 13:32:41 ]
  vrijdag 7 maart 2008 @ 14:00:11 #18
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_57220990
lijkt me logisch aangezien alleen vrouwen, homo's en beren die show kijken. vreemde beslissing van de programmamakers om die twee niet te zien bekken tijdens het boodschappen doen oid.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 14:07:38 #19
123170 alors
zlata1234
pi_57221125
Zij zijn zoo lief samen
know'm sayin?
word? word.
pi_57221451
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 11:24 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ik woon in Zevenhuizen Groningen
There is no love sincerer than the love of food.
pi_57222240
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 14:25 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik woon in Zevenhuizen Groningen
volgens mij kun je tegenwoordig beter op het platte land wonen dan in de grote steden

wij zijn net verhuist uit de binnenstad naar een buitenwijk.. juist omdat het daar veiliger is voor homo's

maar dat terzijde... luke en noah zijn inderdaad een lekker stel... ik zou willen dat we in nederland zulke idolen hadden i.p.v. die relnichten die we in nederland op de tv zien

paul de leeuw , gerard joling enz

waarom zie je in nederland bijna nooit normale homo's op tv
pi_57222348
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 15:05 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

waarom zie je in nederland bijna nooit normale homo's op tv
Gordon is bijna iedere week te zien hoor

Maar er zijn toch zat 'gewone' homo's op tv. Misschien weet je gewoon niet dat ze homo zijn?

Het NOS-journaal bulkt bv. van de nichten.

Rik van de Westelaken

Bram Schilham

Of het RTLnieuws: Jan de Hoop
  vrijdag 7 maart 2008 @ 15:15:53 #23
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_57222391
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 15:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar er zijn toch zat 'gewone' homo's op tv. Misschien weet je gewoon niet dat ze homo zijn?

Rik van de Westelaken

[ afbeelding ]

Bram Schilham
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
zo hee! die zijn lekker slank /homomode]. ik denk dat de echte relnicht een vettige pafzak is. wat jij sch?
pi_57222476
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 15:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Rik van de Westelaken

[ afbeelding ]

Bram Schilham
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
ja precies, ik bedoel ook meer.. van lekkere gay's in soaps
  vrijdag 7 maart 2008 @ 15:44:50 #25
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_57222959
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 09:04 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

Wel apart dat amerika op dit gebied voorloopt, ik kan me niet herinneren dat we in een nederlandse soap zo'n homo romance hebben gehad.
Er was toch ooit in een Nederlandse soap (Goudkust dacht ik) ook een homorelatie? Niet dat ik dat volgde, maar ik dacht dat het wel daarin voorkwam.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_57222991
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 15:15 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zo hee! die zijn lekker slank /homomode]. ik denk dat de echte relnicht een vettige pafzak is. wat jij sch?
Nee, man pafzakken zijn bijna altijd hetero.
pi_57223063
Je hebt jamai en jody bernal toch?
  vrijdag 7 maart 2008 @ 15:52:28 #28
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_57223141
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 15:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, man pafzakken zijn bijna altijd hetero.
bron?
pi_57223296
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 15:49 schreef admiraal_anaal het volgende:

Je hebt jamai en jody bernal toch?
En tarzan!
  vrijdag 7 maart 2008 @ 16:47:20 #30
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_57224468
Eh, ik ben geen soapkijker, maar ik kan mij herinneren dat in Dynasty vroegah ook een van de hoofdrolspelers opeens homo bleek te zijn en volgens mij had die ook relaties met mannen in de serie.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_57225926
steven de zoon van blake en alexis was bi, had met mannen en vrouwen relaties

was ook wel een belangrijke stap in de homo-emancipatie
  zaterdag 8 maart 2008 @ 00:59:30 #32
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_57235846
Je moet ook niet vergeten dat het hier om de kroonprins van een zgn. Supercouple gaat. Lily en Holden zijn zo'n beetje het nummer 1 soapkoppel aller tijden, en om dan juist hun zoon homo te maken is natuurlijk een grootse stap. Luke Snyder is de Willem-Alexander van de Amerikaanse televisie. Het gaat hier niet om een of ander bijrolletje in een marginale serie. Dát maakt het zo'n legendarische/baanbrekende gebeurtenis.

Verder zijn het zoals Jojo in deze post al aangaf idd twee onwijze hunks, zetten de acteurs hun rollen uitermate goed en geloofwaardig neer, en zijn zowel hun verhaallijn als dialogen opvallend realistisch geschreven. Luke en Noah-scenes zijn enorme zwijmelfestijnen en erg herkenbaar. De schrijvers verdienen dan ook niets dan lof voor deze prestaties. *swoon*

Tot zover mijn analyse.

Samenvatting: NUKE !
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  Moderator zaterdag 8 maart 2008 @ 08:21:25 #33
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_57238150
schopje hierheen?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_57239251
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 15:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Er was toch ooit in een Nederlandse soap (Goudkust dacht ik) ook een homorelatie? Niet dat ik dat volgde, maar ik dacht dat het wel daarin voorkwam.
Idd. TS overdrijft nogal in zn posts over dit heugelijke feit Goudkust had een homopaar, hell, had Fort Alpha daarvoor ook niet een homopaar? De VS lopen weer eens kilometers achter
  zaterdag 8 maart 2008 @ 14:39:22 #35
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57243468
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 08:21 schreef sp3c het volgende:
schopje hierheen?
Neu, terug maar.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 20:39:32 #36
135333 SpaRood
Spa Blauw met bubbeltjes!
pi_57250403
zijn die acteurs ook homo, of spelen ze dat ze homo zijn?
Drink ik.
pi_57258513
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 20:39 schreef SpaRood het volgende:
zijn die acteurs ook homo, of spelen ze dat ze homo zijn?
Luke (Van Hansis) is homo, van Noah (Jake Silbermann) schijnt hetero te zijn
pi_57271113
quote:
Op zondag 9 maart 2008 10:24 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Schijnt? Dus...dat is niet zeker? Wow echt baanbrekend als hij homo zou zijn Twee homofiele acteurs in een soap!!!! FTW
  Moderator zondag 9 maart 2008 @ 21:44:53 #39
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_57271377
er zullen er heus wel meer zijn maar dat is het punt hier niet, het gaat om de homosexuele verhaallijn in de soap zelf

overigens als k google dan blijkt dat het in Nederland al een gepasseert station is dus dat de Amerikanen zo ver voor liggen lijkt niet echt te kloppen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_57271757
quote:
Op zondag 9 maart 2008 21:44 schreef sp3c het volgende:
overigens als k google dan blijkt dat het in Nederland al een gepasseert station is dus dat de Amerikanen zo ver voor liggen lijkt niet echt te kloppen
Dat werd al in dit topic gezegd
  zondag 9 maart 2008 @ 22:59:31 #41
135333 SpaRood
Spa Blauw met bubbeltjes!
pi_57273339
Van Hansis is van Nederlandse afkomst...als ik zijn naam bekijk...;)
Drink ik.
  maandag 10 maart 2008 @ 13:29:13 #42
42324 Ridley
Stem PVV of TON!!!
pi_57282995
And as the finishing touch,
God created the Dutch
  dinsdag 11 maart 2008 @ 23:56:05 #43
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_57319042
quote:
Op zondag 9 maart 2008 10:24 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Volgens mij zijn ze allebei hetero hoor. Jake sowieso en Van dacht ik ook.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_57319162
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 23:56 schreef Marble het volgende:

[..]

Volgens mij zijn ze allebei hetero hoor. Jake sowieso en Van dacht ik ook.
Nou ik weet niet, als ik ze zo bezig zie. Dan komt het zo echt over.

Dat had ik bv niet bij Brokeback mountain, daar voelde ik direct. Dit zijn hetero;s die een homo proberen na te doen.

Mijn homo-intuitie zegt (gay radar) dat ze allebij homo zijn, of is dat nu mijn fantasie die op de loop gaat.

Nou in ieder geval bij van hansis, zou ik zeer verbaast zijn als hij hetero is.
  woensdag 12 maart 2008 @ 00:08:48 #45
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_57319282
Dat heet nou acteren. Ze worden niet voor niets overal zo gelauwerd om hun acteerprestaties. Dus het zal idd je fantasie zijn .
quote:
Actors' approach

The actors have been known to bring some part of their real experience into the roles they portray. Hansis and Silbermann are no exception, and detailed what they find useful in their own lives in creating Luke and Noah.

Hansis explained: "Luke is all about the need to be loved and accepted. I think that need is universal. Life is about acceptance from the people who you want to love you. If that means family, a wife, a husband, a girlfriend/boyfriend, a best friend, you just want people to love you for who you are. Anyone can relate to that."

Silbermann cited a somewhat different take: "I don't bring any specific experiences to Noah. I think we can all relate to an unrequited love or a romance filled with obstacles. That's really all this story is."

As the World Turns executive producer Chris Goutman stated in a WGN radio interview that Hansis and Silbermann are "both very modest actors." He cited their ability to show the proper emotions in a very subtle and effective way (i.e. Luke's knowing smile and longing look at Noah, Noah's inner pain and fear of his father). When asked if they rehearse together to decide which facial expressions they will use to convey these emotions in a given scene, Hansis replied, "No. [They] rehearse together to make sure [they] have the lines right. But it's not usually about the acting, its just running lines. The acting comes when the cameras are on. [They] are comfortable with each other as actors, so if one of [them] does something new during taping, the other just rolls with it and it usually creates some nice moments."

Addressing the couple's possibility of marriage, children, and divorce, Hansis pondered "why can't people on soaps just date?" He relayed that "maybe five years down the line they should have a kid, but not now." Hansis further cited, "College has a whole slew of potential soap-worthy storylines. I think a lot of cool stories could come out of that."

Silbermann, on the other hand, voiced his lack of knowledge of what is in store for the couple. He did, however, state the audience "can assume it won't be smooth sailing."

Hansis clarified: "We have no idea what's happening until we get the scripts, which happens about a week in advance. We can talk to the producers if we want. I have done that once or twice, but they keep the writers and actors pretty separate."

Hansis and Silbermann cited their offscreen friendship when describing their ease in portraying intimate scenes between Luke and Noah. "It makes them easier," Hansis conveyed. "Jake is a good friend. I know he's got my back and is not going to make me look like an ass onscreen. I hope I return the favor. I think we work well together and I couldn't have asked for a cooler person to play opposite. Jake is just very down to earth and funny and open to different ideas. It makes every scene very comfortable."

Silbermann added, "I think we had become friends before the first kiss so not really. If anything, I think it makes it more comfortable."
pi_57326117
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 00:02 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Nou ik weet niet, als ik ze zo bezig zie. Dan komt het zo echt over.

Dat had ik bv niet bij Brokeback mountain, daar voelde ik direct. Dit zijn hetero;s die een homo proberen na te doen.

Mijn homo-intuitie zegt (gay radar) dat ze allebij homo zijn, of is dat nu mijn fantasie die op de loop gaat.

Nou in ieder geval bij van hansis, zou ik zeer verbaast zijn als hij hetero is.

Jij bent zeker zo'n homo die roept dat ook George Clooney, Brad Pitt, Tom Cruise homo zijn
Vanwege je gaydar En ik vond Brokeback juist zo realistisch Tja het zal mn heteroradar zijn
  woensdag 12 maart 2008 @ 13:42:42 #47
798 voyeur
bemoeit zich
pi_57326740
"I know he's got my back and is not going to make me look like an ass onscreen" Freud sprak met Hansis tong?

Ze hebben in Amerika toch al Miami Vice gehad; dat waren toch ook twee nichten. Herinner me vaag dat ze in van die gekleurde jasjes zo goed als hand in hand liepen.
Here we are now, entertain us.
  woensdag 12 maart 2008 @ 13:48:53 #48
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_57326851
Maar dit gaat over een daytime soap (niet dat ik weet wanneer Miami Vice uitgezonden werd).
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_57328528
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 13:06 schreef Giechel_Ho het volgende:

[..]

Jij bent zeker zo'n homo die roept dat ook George Clooney, Brad Pitt, Tom Cruise homo zijn
Vanwege je gaydar En ik vond Brokeback juist zo realistisch Tja het zal mn heteroradar zijn
Cloony en Pitt zijn 100 procent hetero, dat zie ik meteen. Cruise is Bi

en brokeback was zo onrealistisch. ik werd er geen moment warm van

en dat zegt wat
  vrijdag 14 maart 2008 @ 23:40:55 #50
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_57387471
Er is nog hoop
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_57409983
Ze gaan nu in de soap het wel heel bond maken. ze laten Noah trouwen met een moslim meisje. Om te voorkomen dat ze weer terug moet naar Iran.

Een moslim die gered wordt door een homo. Nou ze durven wel hoor in deze soap.

Alleen al die combi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')