* Dr.Droxz geeft Lotte een lekkere grote bak koffie!quote:
Dat viel me ook al opquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:47 schreef BloodyLotte het volgende:
wtf, check ik m'n profiel sta ik ineens als 'man' geregistreerd.
ah daar ben ik weles geweestquote:
Hahahaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En dan redelijk nuchter wakker worden met spierpijn, en maar afvragen waar dat vandaan komt
Ja? Serieus?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, echt relaxt!!!
(heb je nu toch ook voor de Wii?)
zo , heb je wat op te biechten ?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:47 schreef BloodyLotte het volgende:
wtf, check ik m'n profiel sta ik ineens als 'man' geregistreerd.
Meh ... een 4,5quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:50 schreef tripack het volgende:
[..]
blijkbaar
http://www.gamespot.com/wii/action/smackdownvsraw2008/review.html
bij mij dus gewoon niet, wordt wel vrolijk vanquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wiet/hash werkt echt prima tegen pijn!
Heb dus ook niet veel nodig hahaha
haha, daar woon ik vlakbijquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:48 schreef tripack het volgende:
[..]
ah daar ben ik weles geweesttoen ik nog korfbalde
het was ook een *ahum* mega groot team.... als 7e moesten we dan tegen hun 1e spelen, waarvan de helft dan ook nog eens uit de jeugd kwamquote:
Ik ben toch echt geboren als meisje hoor. Ik snap het niet. Iemand aan mn profiel gesjoemeld ofzo? Bah!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo , heb je wat op te biechten ?
ik kan me meer de zuippartijen en bbqs herrinneren, en dat terwijl ik nooit op korfbal heb gezeten hahaaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:58 schreef tripack het volgende:
[..]
het was ook een *ahum* mega groot team.... als 7e moesten we dan tegen hun 1e spelen, waarvan de helft dan ook nog eens uit de jeugd kwam
weet je zeker dat je vannacht niet langs bent geweestquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:58 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik ben toch echt geboren als meisje hoor. Ik snap het niet. Iemand aan mn profiel gesjoemeld ofzo? Bah!
jah ken er wel een paar korfbalverhalen. zo was 1 dame uit toen de jeugd bezwangerd door een teamgenootquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kan me meer de zuippartijen en bbqs herrinneren, en dat terwijl ik nooit op korfbal heb gezeten hahaa
dat zijn de goede verhalenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:06 schreef tripack het volgende:
[..]
jah ken er wel een paar korfbalverhalen. zo was 1 dame uit toen de jeugd bezwangerd door een teamgenootverder gaan de korfbalverhalen vaak wel over sex
Hear Hearquote:
ze zeggen vaak dat mannen homo zijn als ze douchen, maar ik zag bij mijn club meer lesbiscche relaties onstaan dan mannenquote:
gemengd douchenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:10 schreef tripack het volgende:
[..]
ze zeggen vaak dat mannen homo zijn als ze douchen, maar ik zag bij mijn club meer lesbiscche relaties onstaan dan mannen
dan waren het de kaboutersquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Zeer zeker.Ik was om 3 uur thuis, en toen ben ik in bed geploft.
FTW!!quote:
Kwam dat spel laatst ergens in de nieuwsgroepen tegenquote:
Dat klinkt niet verkeerd! Dan heb je inderdaad wel koffie nodigquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Zeer zeker.Ik was om 3 uur thuis, en toen ben ik in bed geploft.
ze zien er toch wel aardig uitquote:
kan je ze misschien doorsturen als ze bij jou zijn geweest? mijn huis moet ook opgeruimd wordenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan waren die dus hier ipv mn huis op te ruimen!
Kan er ook wel wat gebruiken eigenlijk hahahaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je ze misschien doorsturen als ze bij jou zijn geweest? mijn huis moet ook opgeruimd worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |