het was ook een *ahum* mega groot team.... als 7e moesten we dan tegen hun 1e spelen, waarvan de helft dan ook nog eens uit de jeugd kwamquote:
Ik ben toch echt geboren als meisje hoor. Ik snap het niet. Iemand aan mn profiel gesjoemeld ofzo? Bah!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo , heb je wat op te biechten ?
ik kan me meer de zuippartijen en bbqs herrinneren, en dat terwijl ik nooit op korfbal heb gezeten hahaaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:58 schreef tripack het volgende:
[..]
het was ook een *ahum* mega groot team.... als 7e moesten we dan tegen hun 1e spelen, waarvan de helft dan ook nog eens uit de jeugd kwam
weet je zeker dat je vannacht niet langs bent geweestquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:58 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik ben toch echt geboren als meisje hoor. Ik snap het niet. Iemand aan mn profiel gesjoemeld ofzo? Bah!
jah ken er wel een paar korfbalverhalen. zo was 1 dame uit toen de jeugd bezwangerd door een teamgenootquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kan me meer de zuippartijen en bbqs herrinneren, en dat terwijl ik nooit op korfbal heb gezeten hahaa
dat zijn de goede verhalenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:06 schreef tripack het volgende:
[..]
jah ken er wel een paar korfbalverhalen. zo was 1 dame uit toen de jeugd bezwangerd door een teamgenootverder gaan de korfbalverhalen vaak wel over sex
Hear Hearquote:
ze zeggen vaak dat mannen homo zijn als ze douchen, maar ik zag bij mijn club meer lesbiscche relaties onstaan dan mannenquote:
gemengd douchenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:10 schreef tripack het volgende:
[..]
ze zeggen vaak dat mannen homo zijn als ze douchen, maar ik zag bij mijn club meer lesbiscche relaties onstaan dan mannen
dan waren het de kaboutersquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Zeer zeker.Ik was om 3 uur thuis, en toen ben ik in bed geploft.
FTW!!quote:
Kwam dat spel laatst ergens in de nieuwsgroepen tegenquote:
Dat klinkt niet verkeerd! Dan heb je inderdaad wel koffie nodigquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Zeer zeker.Ik was om 3 uur thuis, en toen ben ik in bed geploft.
ze zien er toch wel aardig uitquote:
kan je ze misschien doorsturen als ze bij jou zijn geweest? mijn huis moet ook opgeruimd wordenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan waren die dus hier ipv mn huis op te ruimen!
Kan er ook wel wat gebruiken eigenlijk hahahaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je ze misschien doorsturen als ze bij jou zijn geweest? mijn huis moet ook opgeruimd worden
ja om die zooi in je la op te roken zeker ? hahaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kan er ook wel wat gebruiken eigenlijk hahaha
ja is goed, hoop wel dat ze dan snel hier zijnquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je ze misschien doorsturen als ze bij jou zijn geweest? mijn huis moet ook opgeruimd worden
Nee, daar heb ik genoeg vrijwilligers voor hahahaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja om die zooi in je la op te roken zeker ? haha![]()
hahahahquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik genoeg vrijwilligers voor hahaha
(ben de eerst van deze lading, moet dus ook een mening enzo geven ahhaha)
hmm nog nooit mee gemaaktquote:
We zien het allemaal wel, vanavond maar even een flesje whiskey halenquote:
Mag ik wat van jou? Ik heb echt totaal GEEN energie...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
jezus zeg , ik ben echt uberfit vandaag niet normaal
Dat is toch super! Houden zo manquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
jezus zeg , ik ben echt uberfit vandaag niet normaal
mja ik krijg vandaag als het goed is ook een lading binnen die "getest" moet worden haha, dus hou het lekker rustig.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
We zien het allemaal wel, vanavond maar even een flesje whiskey halen
Rondje Rennen ? ik win tochquote:
Whehehequote:
2,5 uur slaap ftw \m/quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd! Dan heb je inderdaad wel koffie nodig
volgens mij kan jij wel zon ding gebruiken nu hahaquote:
Gatverdamme wat eng.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
volgens mij kan jij wel zon ding gebruiken nu haha
[ afbeelding ]
Nogal jaquote:
ja jappanners heh, die verzinnen de gekste dingen hahaquote:
Ik drink ook niet veel meer de laatste tijd,quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik krijg vandaag als het goed is ook een lading binnen die "getest" moet worden haha, dus hou het lekker rustig.
heb zat drank staan, maar op de een of andere manier heb ik er geen zin in.
maaarrrr ik eet vanavond bij mn ouders, en daar krijg ik altijd wat wijn voorgeschoteld. dus wie weet waar het toe lijdt
WTF!quote:
ik ga de freeloader bestellen zodra ik het kanquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
Door een update van die kut nintendo werkt mijn wii dinges niet meer goed...
maaaaaaaaar, er is ook goed nieuws KLIK
Mijn wiikey doet het nog steedsquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
Door een update van die kut nintendo werkt mijn wii dinges niet meer goed...
maaaaaaaaar, er is ook goed nieuws KLIK
aahw wat lieff.quote:
Foto's van inbouwen (goede vriend van mij, heeft mijn wii ook gedaan) KLIKquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ga de freeloader bestellen zodra ik het kan
Binnenkort niet meer, je kan hem niet meer updatenquote:
Ik zag laatst een filmpje van iemand die z'n vrouw in een plastic zak deed met een luchtgaatje en toen met een stofzuiger het hele handeltje vacuum zoog.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:54 schreef tripack het volgende:
jappanners verzinnen de meest gekke dingen, daarom zijn ze wel leuk![]()
koffie ?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:54 schreef BloodyLotte het volgende:
Ok, nu word ik echt heel moe.
WTF!!! dat is wel ziekquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:56 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik zag laatst een filmpje van iemand die z'n vrouw in een plastic zak deed met een luchtgaatje en toen met een stofzuiger het hele handeltje vacuum zoog.
das een vrolijk bakkiequote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
komt voor mekaar
[ afbeelding ]
zo dan. hoe kom je op het idee zou je zeggenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:56 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik zag laatst een filmpje van iemand die z'n vrouw in een plastic zak deed met een luchtgaatje en toen met een stofzuiger het hele handeltje vacuum zoog.
speciaal voor lotte, omdat ze er zo doorheen zitquote:
Ik ga straks om 1 uur eerst even langs een vriend concertkaartjes ophalen, dan scheur ik in mijn smart naar huis en ga ik verderslapen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
speciaal voor lotte, omdat ze er zo doorheen zit![]()
buiten hoef je geen zon te verwachten vandaag
Maar freeloader is iets anders dan Argon he. Maar jij had er toch al een chip in droxz?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Foto's van inbouwen (goede vriend van mij, heeft mijn wii ook gedaan) KLIK
het hele weekend hoef je geen zon te verwachtenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
speciaal voor lotte, omdat ze er zo doorheen zit![]()
buiten hoef je geen zon te verwachten vandaag
freeloader is een dvd, geen chipquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar freeloader is iets anders dan Argon he. Maar jij had er toch al een chip in droxz?
Je heb ik ook ergens gezien, zag ik best wel cool uitquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:56 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
We zien het wel hequote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Binnenkort niet meer, je kan hem niet meer updaten
(gasten van Wiikey zijn er mee gestopt)
I know, maar freeloader is toch alleen voor import? Toch niet voor gebrande spellen?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
freeloader is een dvd, geen chip
Ik snap het nog steeds niet hoor... jij & Smart hahahaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:05 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik ga straks om 1 uur eerst even langs een vriend concertkaartjes ophalen, dan scheur ik in mijn smart naar huis en ga ik verderslapen.
Ja ik snap dat ook niet hoor. Maar he, het rijdt, het is zuinig. En droog, en ik kan nog eens ergens heen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet hoor... jij & Smart hahaha
lijkt me een strak plan voor jequote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:05 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik ga straks om 1 uur eerst even langs een vriend concertkaartjes ophalen, dan scheur ik in mijn smart naar huis en ga ik verderslapen.
ik dnek dat ie dat omzeiltquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
I know, maar freeloader is toch alleen voor import? Toch niet voor gebrande spellen?
Dat klopt allemaal, maar voel je je nou echt veilig in zo'n klein dingetje? (serieus)quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:08 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja ik snap dat ook niet hoor. Maar he, het rijdt, het is zuinig. En droog, en ik kan nog eens ergens heen.
"t Was in het begin even wennen, maar nu wel.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klopt allemaal, maar voel je je nou echt veilig in zo'n klein dingetje? (serieus)
Hmm even afwachten dus... Met de freeloader voor de NGC kon je alleen import spelenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dnek dat ie dat omzeilt
Wii FreeLoader is really easy to use. Simply insert your FreeLoader disc and load it in the usual way. When the drive stops, eject the Wii FreeLoader disc and insert the game, which then loads and plays just like it would on its own region of Wii. It’s as simple as that!
zolang je nog andere dingen erin kan doen is het vet okquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:15 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
"t Was in het begin even wennen, maar nu wel.Hij is best pittig, en ook wel veilig. En stiekem nog best ruim. Laatst met 3 mensen in gezeten. En eh, andere dingen kun je er ook in doen.
Enige 2 nadelen is dat ik bijna geen opbergruimte heb en dat mn cdspelercase onder de bijrijderstoel zit. En het is zo'n gefrut om daar een cd in te stoppen.
Zelfs ruimte voor het indoorgymen?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:15 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
"t Was in het begin even wennen, maar nu wel.Hij is best pittig, en ook wel veilig. En stiekem nog best ruim. Laatst met 3 mensen in gezeten. En eh, andere dingen kun je er ook in doen.
Enige 2 nadelen is dat ik bijna geen opbergruimte heb en dat mn cdspelercase onder de bijrijderstoel zit. En het is zo'n gefrut om daar een cd in te stoppen.
Jaaa met de radio meezingen, eten en drinken enzooo.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zolang je nog andere dingen erin kan doen is het vet ok![]()
hmmm , ik twijfelquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm even afwachten dus... Met de freeloader voor de NGC kon je alleen import spelen
Nee dat ding zit daar gewoon. De radio zelf zit gewoon in het dashboard, maar die case (waar dan wel 5 cd's inkunnen) onder die stoel. Hebben we gisteren met z'n 2en aan staan klooien om er een cdtje in te krijgen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zelfs ruimte voor het indoorgymen?
Die van die cd's is wel minder ja, daar is echt geen andere plaats voor te vinden?
Lotte, ze hadden het over de Wiiquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:19 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Jaaa met de radio meezingen, eten en drinken enzooo.
Ehm.
Hahahaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm Zo maar even naar de snackbar, patat sate halen
[ afbeelding ]
Kloten!!!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:20 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Nee dat ding zit daar gewoon. De radio zelf zit gewoon in het dashboard, maar die case (waar dan wel 5 cd's inkunnen) onder die stoel. Hebben we gisteren met z'n 2en aan staan klooien om er een cdtje in te krijgen.
met al die koffie, kan jij echt niet meer slapen straksquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:22 schreef BloodyLotte het volgende:
IK BEN IN DE WAR JA. Bijna pauze, koffie.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:22 schreef BloodyLotte het volgende:
IK BEN IN DE WAR JA. Bijna pauze, koffie.
Ik heb 100GB aan muziek in totaal op mn externe schijf staan.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kloten!!!
En jou "kennende" heb jij echt aan 5 cd's niet genoeg hahaha
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:06 schreef tripack het volgende:
[..]
het hele weekend hoef je geen zon te verwachten[ afbeelding ]
dat valt nog mee, ik zit op 350quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:26 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik heb 100GB aan muziek in totaal op mn externe schijf staan.
Damn! Kom ik aan met 30 gig ofzo, waar ik maar 10 a 15 veel luister hahahaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:26 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik heb 100GB aan muziek in totaal op mn externe schijf staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |