quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:37 schreef Desii het volgende:
[..]
en wat zei de tuinman dan?(ben heul niet nieuwsgierig)
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:55 schreef beequeen het volgende:
De tuinman heeft ook gezegd dat Brian de enige echte winnaar is omdat hij de langstzittende is.....MUTE.
Brian heeft zijn gesprek met de tuinman naar zich zelf vertaald, ineens heeft de tuinman gezegd dat Brian gaat winnen omdat hij de langst zittende is.......quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:56 schreef avonne het volgende:
niet helemaal. De tuinman VROEG of Brian dan de winnaar is.
En dan dat martelaarachtige gezucht van Brian "Iedereen zegt dat... IE-DE-REEN"
Hij wacht totdat amanda er iets van gaat zeggen, zodat hij tegen amanda kan zeggen dat die pruik van haar stinkt..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:42 schreef petraa het volgende:
Dat haar van die para boy is ook geen verbetering.
Ga eens stemmen voor Huub, ze tellen je stem gewoon niet mee.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:46 schreef petraa het volgende:
De ruzie tussen Huub en Mike…
Huub heeft groot gelijk!19%
Waarom ruzie met een gastspeler?68%
Tja, beetje eigen schuld, Mike… 13%
1965 stemmen
Dit geloof je toch niet he! Wat een stelletje eikels.
Natuurlijk niet, ze gaan nu net doen of Huub zomaar een zwerver gaat treiteren zodat de TV-kijkers denken dat hij de duivel himself is. Met als gevolg dat iedereen Brian als winnaar zal accepteren, behalve de handvol streamers die er zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:48 schreef petraa het volgende:
Ik vraag me af of de opmerkingen van Mike ook in de uitzendingen komen
Dat eric maar achter het CS moest gaan staan en dat hij huub er nog 2 ton bij gaat geven. En dat hij huub laat pakken.
Dus dat! Dat is prcies wat ik ook denk.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:51 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ze gaan nu net doen of Huub zomaar een zwerver gaat treiteren zodat de TV-kijkers denken dat hij de duivel himself is. Met als gevolg dat iedereen Brian als winnaar zal accepteren, behalve de handvol streamers die er zijn.
Yep, hier ook.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:51 schreef Margo37 het volgende:
Meer mensen een storing op stream 3 bij deze?
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:51 schreef Margo37 het volgende:
Meer mensen een storing op stream 3 bij deze?
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
klopt ik heb ook gestemd en zag niets veranderen ook het aantal stemmen niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga eens stemmen voor Huub, ze tellen je stem gewoon niet mee.
Ik mag hopen dat dat niet meer doorgaat.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:00 schreef Dark het volgende:
Brian baalt ervan dat het zo lang duurt........hij wil gewoon de studio in, zijn nummers opnemen!
Mwah ik verbaas me er niet eens meer over! Maar ik walg er wel vanquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:01 schreef avonne het volgende:
2138 stemmen
goh... de percentages veranderen niet eens
Het lijkt mij een juiste weergave van de werkelijkheid.....quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:46 schreef petraa het volgende:
1965 stemmen
Dit geloof je toch niet he! Wat een stelletje eikels.
Ja net zo juist als de weergave van jouw plaatje dat iedereen met een ananas op zijn reet looptquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het lijkt mij een juiste weergave van de werkelijkheid.....
Natuurlijk niet, in de uitzending is arme Mike zielig want grote boze Huub heeft zomaar een gemeen geintje met hem uitgehaald, alles voor het imago en kamp Kubats zal wel credits krijgen voor de opmerking dat ze zich er niet mee hebben bemoeid want ze waren bang voor escalaties en boetes, de opmerking over zijn drankgebruik zal er wel uit blijven, ik heb de laatste maande al geen hele uitzending kunnen afzien zonder me groen en geel te ergeren.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:48 schreef petraa het volgende:
Ik vraag me af of de opmerkingen van Mike ook in de uitzendingen komen
Dat eric maar achter het CS moest gaan staan en dat hij huub er nog 2 ton bij gaat geven. En dat hij huub laat pakken.
Mike is een vuil vies goor smerig stuk vreten, een achterbakse minne hond die alleen maar aan zichzelf denkt. Daarbij vergeleken is held huub inderdaad "The Saint."quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Feitelijk is het zo dat Huub begonnen is om Mike voor alles en nog wat uit te maken. Vrijwel vanaf het begin hebben Huub en Jaap geprobeerd om Mike voor hun karretje te spannen. Van het één kwam het ander en het lijkt mij volstrekt normaal dat Mike Huub wel kan schieten vanwege de zeer lage opmerkingen die hij van Huub om z'n oren kreeg en krijgt.
Maar ach....zoals bijna altijd......Don't blaim Hupert....hij is "The Saint"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |