Vreselijk wijf, bah. Gisteravond de herhaling gezien van de reguliere. De voice-over zei ook heel duidelijk dat Brian en Amanda zich altijd terugtrekken als er ruzie is en dat dat wel zo verstandig is.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:24 schreef Disana het volgende:
Slijmcharlotte vindt het speltechnisch heel goed dat Brian achter zijn PSP dook toen Mikey werd gepest.
Klopt: "Zoals wel vaker onttrekken B & A zich aan alle onenigheid in de villa....."quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vreselijk wijf, bah. Gisteravond de herhaling gezien van de reguliere. De voice-over zei ook heel duidelijk dat Brian en Amanda zich altijd terugtrekken als er ruzie is en dat dat wel zo verstandig is.
Vooral heel erg kinderachtig.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:06 schreef beequeen het volgende:
Huub gaat klagen bij de FEBO dat B&A 1 uur per week samen off cam mogen golfen. Zou het helpen?
Niet kinderachtig imo. Ik denk dat zo'n uurtje off-cam golfen onbetaalbaar is als je in zo'n stinkhok zit.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:28 schreef diedirk het volgende:
[..]
Vooral heel erg kinderachtig.
je moest hem een horen toen Lieke een keertje opmerking maakte dat de rest wel veel optredens buiten had.
Het huis was te klein
Niks kinderachtig, een half jaar 2 uur off-cam golfen en vooral in de eindfase, daar gaat het Huub om.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:28 schreef diedirk het volgende:
[..]
je moest hem een horen toen Lieke een keertje opmerking maakte dat de rest wel veel optredens buiten had.
Het huis was te klein
daarnaast zien ze Kenneth en Netty daar regelmatig. Amanda heeft zich een keer verluldquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:30 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Niet kinderachtig imo. Ik denk dat zo'n uurtje off-cam golfen onbetaalbaar is als je in zo'n stinkhok zit.
Tja omdat die bij elke uitje aanwezig zijn, dat zouden ouders en fam van huub ook mogen doen hoor, maar daar kiezen ze niet voor.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:33 schreef avonne het volgende:
[..]
daarnaast zien ze Kenneth en Netty daar regelmatig. Amanda heeft zich een keer verluld
Bij die niet bestaande uitjes van Huub, bedoel je?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:35 schreef diedirk het volgende:
Tja omdat die bij elke uitje aanwezig zijn, dat zouden ouders en fam van huub ook mogen doen hoor, maar daar kiezen ze niet voor.
mooooiii, dan kan ik het live meemaken...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:27 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, Jaap zegt dat Huub de ruzie beter uit kan stellen tot vanavond, Huub zegt dat dat wel zo slim is.
Huub heeft niet zoveel offcam uitjes als Brian en Amanda.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:35 schreef diedirk het volgende:
[..]
Tja omdat die bij elke uitje aanwezig zijn, dat zouden ouders en fam van huub ook mogen doen hoor, maar daar kiezen ze niet voor.
draai de boel niet om..... Lieke maakte ophef omdat Huub optredens kreegquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:28 schreef diedirk het volgende:
[..]
Het huis was te klein
off cam waren die ook nietquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij die niet bestaande uitjes van Huub, bedoel je?
ja dan had hij maar niet op bed van Brian moeten springen en hem klap verkopen!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij die niet bestaande uitjes van Huub, bedoel je?
Dat wist ik niet eens. Maar sowiezo eventjes zonder camera's is heel veel waard.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:33 schreef avonne het volgende:
[..]
daarnaast zien ze Kenneth en Netty daar regelmatig. Amanda heeft zich een keer verluld
Dit gaat niet over de laatste paar weken maar over een véél langere periode waarin Brian en Amanda al op allerlei manieren bevoordeeld worden.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:39 schreef diedirk het volgende:
[..]
ja dan had hij maar niet op bed van Brian moeten springen en hem klap verkopen!
Of vind je dat ook normaal van huubje?
ieder ander had een exit gekregen , Huub wordt elke keer met streamlock beschermd .
Vannacht ook weer hoor; als Mickey had geslagen was hij weggeweest nu.
Ze zijn gewoon doodsbang voor een klap van huub on stream
Lul niet zo dom. De balans van de uitjes slaat zwaar positief uit voor Brian. Die heeft ook voordat incident al veel meer gehad dan Huub. Brian trok standaard ieder uitje naar zich toe. Daarbij geholpen door de FEBO die altijd wel iets verzon waardoor Brian of amanda mocht gaan.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:39 schreef diedirk het volgende:
[..]
ieder ander had een exit gekregen , Huub wordt elke keer met streamlock beschermd .
Gelijke monnikken, gelijke kappen, vind ik. Dus dat zou betekenen dat Huub er niet meer in zou zitten, maar Brian en Amanda ook niet meer.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:39 schreef diedirk het volgende:
Ik twijfel soms echt weleens aan je hoor, hoe jij het toch iedere keer voor elkaar krijgt de boel te verdraaien.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:39 schreef diedirk het volgende:
[..]
Rene Frogerquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:40 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Dat wist ik niet eens. Maar sowiezo eventjes zonder camera's is heel veel waard.
Jammer eigenlijk dat dat off-cam is, ik zou graag de gezichten van de echte club-members willen zien als dat tuig de course weer op komt zwalken.
Als als als als....en dan??quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:39 schreef diedirk het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:43 schreef noekje het volgende:
Dan zat je dus nu alleen naar Claire te kijken. Je weet wel, Claire die alles dood laat bloeden.
Tja je kunt het op elke maniet bekijken...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit gaat niet over de laatste paar weken maar over een véél langere periode waarin Brian en Amanda al op allerlei manieren bevoordeeld worden.
Oh....... Ja dat is een beetje van hetzelfde laken een pak he?quote:
ik hoor elk woord op stream 4quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:43 schreef Disana het volgende:
Claire bespreekt Huub met Charlotte. Helaas slecht te verstaan.
Praten met jou is zinloos. Je koppelt zaken aan elkaar die geen verband houden.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:45 schreef diedirk het volgende:
[..]
Tja je kunt het op elke maniet bekijken...
Als er geen alcoholverbod en streamlocks waren geweest had Huubje al maanden in oldenzaal gezeten
En Brian maakt zonder zender een gezellig babbeltje met de tuinlieden, moet kunnen toch?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:45 schreef Kinga het volgende:
Amanda gaat buiten eten. Stel je voor Huub zegt wat tegen je...
Huub niet Mickey.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelijke monnikken, gelijke kappen, vind ik. Dus dat zou betekenen dat Huub er niet meer in zou zitten, maar Brian en Amanda ook niet meer.
En hoezo zou Huub eruit moeten als hij vannacht door die zwerver gemept was?
Mooie OP, kort maar krachtig!quote:
Huh? Wat is het toch een gansje.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:46 schreef avonne het volgende:
[..]
ik hoor elk woord op stream 4
Ze vond het niet leuk voor Mike, maar moest toch lachen toen hij boven kwam (wat is het nou, Claire? Niet of wel leuk?)
Ze wou in bijzijn van Jaap geen kritiek op Huub geven, want dan zou ze Jaap handvaten geven.
Ze kan het goed vinden met Amanda
Tja dat klopt.....quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Als als als als....en dan??
Ieder ander had een exit gekregen??
Dan zat je dus nu alleen naar Claire te kijken. Je weet wel, Claire die alles dood laat bloeden.
ik denk eerder dat de mensen achter de knoppen de opdracht hebben bij elke ophef op de SL-knop te drukken. Ongeacht of het een situatie is waar beveiliging wel of niet bij moet komen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:47 schreef diedirk het volgende:
[..]
Huub niet Mickey.
maar ze zijn doodsbang dat huub klap uitdeelt vandaar elke keer die streamlocks.
Of denk je dat als Mickey en andere gastspeler ruzie krijgen dat we dan ook streamlock krijgen?
Nee hoor dan echt niet
Hmm, als je naar haar bovenarmen kijkt op deze cap dan is het nog niet eens zo erg, ik vermoed dat ze misschien wel te mager is maar niet uitgemergeld (meer?) is, de FEBO vertelde haar gisteren dat ze moest eten toch? Heeft ze dat toen ook gedaan?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Huh? Wat is het toch een gansje.
Dat van die 43 kilo had Nicole gisteren ook gezegd. Niet iedereen kon het geloven, maar ik denk dat het wel aardig kan kloppen. Eng gewicht hoor.
niet helemaal. De tuinman VROEG of Brian dan de winnaar is.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:55 schreef beequeen het volgende:
De tuinman heeft ook gezegd dat Brian de enige winnaar is omdat hij de langstzittende is.....MUTE.
Dat komt bij Brian op hetzelfde neer, dat weet je toch.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:56 schreef avonne het volgende:
[..]
niet helemaal. De tuinman VROEG of Brian dan de winnaar is.
En dan dat martelaarachtige gezucht van Brian "Iedereen zegt dat... IE-DE-REEN"
Nou laten we dan maar meteen kappen en de boel aan Brian geven want niemand zit er langer dan Brian. Dan lijkt het me ook wel leuk dat we even gaan meten hoeveel uurBrian tijdens het programma buiten de kooi is geweest. Een nachtje in een hotel een tandarts bezoeken van een uurtje of 8 etc.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:55 schreef beequeen het volgende:
De tuinman heeft ook gezegd dat Brian de enige echte winnaar is omdat hij de langstzittende is.....MUTE.
Ja, ze at toen wel.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, als je naar haar bovenarmen kijkt op deze cap dan is het nog niet eens zo erg, ik vermoed dat ze misschien wel te mager is maar niet uitgemergeld (meer?) is, de FEBO vertelde haar gisteren dat ze moest eten toch? Heeft ze dat toen ook gedaan?
[ afbeelding ]
(Disana)
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:59 schreef noekje het volgende:
Amanda: zulke meisjes praat je gewoon achter het raam
Brian: Huub gooit zijn loverboy praktijken erin. Nog even en ze zit achter het raam.
uh uh..
Huub liep weg, daar hebben ze gelijk in.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:00 schreef Disana het volgende:
Moet je horen wie het zegt: Huub kan niet aan tafel komen zitten als zij eraan zitten.
Laffe hondenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:01 schreef noekje het volgende:
Ze durven er nu niet tussen te staan ivm boetes. Goede vrienden dus.
Dat laatste schreef ik ook al. Hij wil zelf maar al te graag nog een tijdje aan Amanda's lijf verdienen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit is zo voer voor psychologen. Wat een projectie.
ik bedenk me net dat het net is alsof ze de tekst van Eric en Claire hebben gekregen die eigenlijk over B&A gingquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:01 schreef marky het volgende:
Hoe is het ingodsnaam mogelijk. Je zou haast denken dat dit teksten zijn die door achter aan hun worden doorgebriefd.
Ja, dat zal best idd, ze is niet stevig of mollig te noemen, aan de andere kant, ik heb een vriendin die moeiteloos in maatje 34/36 past wat ze ook eet, die komt serieus geen gram aan terwijl ze meer eet dan ik, dingetje heeft zelf gezegd dat ze problemen heeft (gehad?) met haar gewicht, dat weet ik wel maar ze ziet er niet zo uitgemergeld als bv dat model op die anorexia waarschuwingsposters van een tijdje terug, als ze nu echt nog aan anorexia leed dan had ze niet op commando kunnen eten toch? Volgens mij doet ze een beetje zielig vanwege de aandacht, Huub trapt er alvast niet echt in gelukkig.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ze at toen wel.
Toen ik deze cap maakte probeerde ik een shot van haar rug te vangen terwijl ze voorover zou buigen. Echt een gratenrug hoor.
letterlijk gezegdquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:01 schreef noekje het volgende:
Ze durven er nu niet tussen te staan ivm boetes. Goede vrienden dus.
Ik weet niet of ze zielig doet... ze lijkt me er eerlijk gezegd eerder trots op.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, dat zal best idd, ze is niet stevig of mollig te noemen, aan de andere kant, ik heb een vriendin die moeiteloos in maatje 34/36 past wat ze ook eet, die komt serieus geen gram aan terwijl ze meer eet dan ik, dingetje heeft zelf gezegd dat ze problemen heeft (gehad?) met haar gewicht, dat weet ik wel maar ze ziet er niet zo uitgemergeld als bv dat model op die anorexia waarschuwingsposters van een tijdje terug, als ze nu echt nog aan anorexia leed dan had ze niet op commando kunnen eten toch? Volgens mij doet ze een beetje zielig vanwege de aandacht, Huub trapt er alvast niet echt in gelukkig.
Dat zei hij gisteren (?) toch ook. Geld verdienen door foto's te maken van een (half-)naakte Amanda?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:03 schreef Disana het volgende:
Dat laatste schreef ik ook al. Hij wil zelf maar al te graag nog een tijdje aan Amanda's lijf verdienen.
Negeren .......... helpt zo ontzettend goed.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:04 schreef Margo37 het volgende:
Muten deed ik die 2 al regelmatig maar krijg er nu zelfs moeite mee om hier te lezen wat die 2 uitkramen aan bullshit
Hier lijkt ze op Thea!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:05 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Zuiverheid en schoonheid gebundeld, et voila!
Wow, dat kun je wel zeggen, het moet toch familie zijn, kan niet anders.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:07 schreef noekje het volgende:
Hier lijkt ze op Thea!
ik schrik van mijn eigen post. Hoe cool is dat??
Maar dan niet eens op haar dochter. Eerder de zus of moeder van Thea.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wow, dat kun je wel zeggen, het moet toch familie zijn, kan niet anders.
*proest*quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar dan niet eens op haar dochter. Eerder de zus of moeder van Thea.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:12 schreef noekje het volgende:
Maar dan niet eens op haar dochter. Eerder de zus of moeder van Thea.
Het lijkt er wel op, stream 1 +2 bezorgen iedere kapper nachtmerries.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:27 schreef T-lex het volgende:
Volgens mij heeft Amanda weer op d'r kop in d'r kussen gestaan vannacht.
Hoe lang houden jullie het vol aan een ontbijttafel? Met een kopje koffie wat broodjes en een krantje houd ik het ook n iet langer uit dan een uurtje, wie zitten er trouwens buiten te eten?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub liep weg, daar hebben ze gelijk in.
Maar het duurde ook wel een uur voor B&A arriveerden
en wat zei de tuinman dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hoe lang houden jullie het vol aan een ontbijttafel? Met een kopje koffie wat broodjes en een krantje houd ik het ook n iet langer uit dan een uurtje, wie zitten er trouwens buiten te eten?![]()
Die tuinman heeft dus iets heel anders gezegd dan wat Brian zei, briantilliaans vertaald dus.
Wat dacht je van liefhebbers van gitaarmuziek?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:32 schreef 2live het volgende:
Het lijkt er wel op, stream 1 +2 bezorgen iedere kapper nachtmerries.
Op de anorexia misschien wel, ik heb geen streams.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze zielig doet... ze lijkt me er eerlijk gezegd eerder trots op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |