Ja, dat zal best idd, ze is niet stevig of mollig te noemen, aan de andere kant, ik heb een vriendin die moeiteloos in maatje 34/36 past wat ze ook eet, die komt serieus geen gram aan terwijl ze meer eet dan ik, dingetje heeft zelf gezegd dat ze problemen heeft (gehad?) met haar gewicht, dat weet ik wel maar ze ziet er niet zo uitgemergeld als bv dat model op die anorexia waarschuwingsposters van een tijdje terug, als ze nu echt nog aan anorexia leed dan had ze niet op commando kunnen eten toch? Volgens mij doet ze een beetje zielig vanwege de aandacht, Huub trapt er alvast niet echt in gelukkig.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ze at toen wel.
Toen ik deze cap maakte probeerde ik een shot van haar rug te vangen terwijl ze voorover zou buigen. Echt een gratenrug hoor.
letterlijk gezegdquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:01 schreef noekje het volgende:
Ze durven er nu niet tussen te staan ivm boetes. Goede vrienden dus.
Ik weet niet of ze zielig doet... ze lijkt me er eerlijk gezegd eerder trots op.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, dat zal best idd, ze is niet stevig of mollig te noemen, aan de andere kant, ik heb een vriendin die moeiteloos in maatje 34/36 past wat ze ook eet, die komt serieus geen gram aan terwijl ze meer eet dan ik, dingetje heeft zelf gezegd dat ze problemen heeft (gehad?) met haar gewicht, dat weet ik wel maar ze ziet er niet zo uitgemergeld als bv dat model op die anorexia waarschuwingsposters van een tijdje terug, als ze nu echt nog aan anorexia leed dan had ze niet op commando kunnen eten toch? Volgens mij doet ze een beetje zielig vanwege de aandacht, Huub trapt er alvast niet echt in gelukkig.
Dat zei hij gisteren (?) toch ook. Geld verdienen door foto's te maken van een (half-)naakte Amanda?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:03 schreef Disana het volgende:
Dat laatste schreef ik ook al. Hij wil zelf maar al te graag nog een tijdje aan Amanda's lijf verdienen.
Negeren .......... helpt zo ontzettend goed.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:04 schreef Margo37 het volgende:
Muten deed ik die 2 al regelmatig maar krijg er nu zelfs moeite mee om hier te lezen wat die 2 uitkramen aan bullshit
Hier lijkt ze op Thea!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:05 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Zuiverheid en schoonheid gebundeld, et voila!
Wow, dat kun je wel zeggen, het moet toch familie zijn, kan niet anders.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:07 schreef noekje het volgende:
Hier lijkt ze op Thea!
ik schrik van mijn eigen post. Hoe cool is dat??
Maar dan niet eens op haar dochter. Eerder de zus of moeder van Thea.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wow, dat kun je wel zeggen, het moet toch familie zijn, kan niet anders.
*proest*quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar dan niet eens op haar dochter. Eerder de zus of moeder van Thea.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:12 schreef noekje het volgende:
Maar dan niet eens op haar dochter. Eerder de zus of moeder van Thea.
Het lijkt er wel op, stream 1 +2 bezorgen iedere kapper nachtmerries.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:27 schreef T-lex het volgende:
Volgens mij heeft Amanda weer op d'r kop in d'r kussen gestaan vannacht.
Hoe lang houden jullie het vol aan een ontbijttafel? Met een kopje koffie wat broodjes en een krantje houd ik het ook n iet langer uit dan een uurtje, wie zitten er trouwens buiten te eten?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub liep weg, daar hebben ze gelijk in.
Maar het duurde ook wel een uur voor B&A arriveerden
en wat zei de tuinman dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hoe lang houden jullie het vol aan een ontbijttafel? Met een kopje koffie wat broodjes en een krantje houd ik het ook n iet langer uit dan een uurtje, wie zitten er trouwens buiten te eten?![]()
Die tuinman heeft dus iets heel anders gezegd dan wat Brian zei, briantilliaans vertaald dus.
Wat dacht je van liefhebbers van gitaarmuziek?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:32 schreef 2live het volgende:
Het lijkt er wel op, stream 1 +2 bezorgen iedere kapper nachtmerries.
Op de anorexia misschien wel, ik heb geen streams.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze zielig doet... ze lijkt me er eerlijk gezegd eerder trots op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |