zou dan wel die kleine nuance van knoflooksaus aanbrengen!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, het zou leuk zijn als dan door de haren van de krijsende Claire in Natasia's neptieten dan nog wat herkenbare etensresten te zien zijn.Spaghetti lijkt me dan net iets te blond. Roti ook, dacht ik. Misschien toch de bruinere shoarmareepjes.
Mis Ericquote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Eric?De Eric die we gisteren zijn verloren?
![]()
huub moet z'n relativerings vermogen zien terug te vindenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het in Huub's voordeel is het spel hard te spelen. Want het zal Huub zijn die zich zal moeten beheersen. Jaap streelt Huub's ego en zal hem beschermen zolang hij het nog nodig vind.
Huub moet z'n eigen spel spelen en niet met Jaap in zee gaan.
Ah je hebt je werk achter het CS er weer opzitten?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:23 schreef DGK-Eric het volgende:
Goedenacht FOK!ers!![]()
Huub is eindelijk weer wakker en ik ben toevallig ook nog wakker!
Heftige streams vanavond: IK HOU DER VAN!![]()
...en jullie zijn ook om te brullen
Ik ben niet overleden hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Eric?De Eric die we gisteren zijn verloren?
![]()
Wat weet jij van Huub buiten de kooi?Puur gebaseerd op vooroordelen!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:26 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
huub moet z'n relativerings vermogen zien terug te vinden
liefst zo snel mogelijk
anders verliest hij zowiezo en gaat hij het na DGK heel moeilijk krijgen
ik voorspel veel drugs en drank
waarom denk je dat hij zo de pest aan hem heeft
Ach het niveau van Mike overgenomen?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Ah je hebt je werk achter het CS er weer opzitten?![]()
Jij zit ook te wachten op excuses van Mikey?
Ach dat moet Huub dan maar lekker zelf weten. Misschien kan Mikey hem alvast de goede plekjes wijzen....quote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:26 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
huub moet z'n relativerings vermogen zien terug te vinden
liefst zo snel mogelijk
anders verliest hij zowiezo en gaat hij het na DGK heel moeilijk krijgen
ik voorspel veel drugs en drank
waarom denk je dat hij zo de pest aan hem heeft
SCREAM BITCHquote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:30 schreef cindy10 het volgende:
voor ik hysterisch raak....even een kalme vraag,,,,, is dit een kloon van erik of mag ik legitiem gaan krijsen???
1 z'n zuip gedrag in DGKquote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:28 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Wat weet jij van Huub buiten de kooi?Puur gebaseerd op vooroordelen!
'quote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ho ho, dat knipoogje maakt het toch tot een zeer ontvankelijk grapje
Ik was dan wel niet voor je als speler maar dat hoeft dan ook weer niet.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:30 schreef cindy10 het volgende:
voor ik hysterisch raak....even een kalme vraag,,,,, is dit een kloon van erik of mag ik legitiem gaan krijsen???
nah speciaal voor jou dan.......krijssssssssssssssssssssssssshijssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:
OK, da's jouw gevoel. Intentie was duidelijk niet zo.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:32 schreef eusjuh het volgende:
[..]
'
Het blijft een k*t opmerking naar mijn gevoel
Was een grapje hoor. Vandaaar die smiley...quote:
was toch de bedoeling,of mis ik alweer de clou??? (ben echt niet blond hoor!!!)quote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:33 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
![]()
Niet te hard krijsen, anders wordt Mikey wakker
Heb nooit de moeite genomen om hier een profiel aan te maken en las altijd alles 'stiekem' mee...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:32 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
nee, je bent een kloon van een uur oud...
Okequote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Was een grapje hoor. Vandaaar die smiley...en daar ging de hele ruzie vanavond toch om.... Excuses voor Eric?
Geen Natasiaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:33 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nah speciaal voor jou dan.......krijssssssssssssssssssssssssshijssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss![]()
heb je nog trommelvliezen of moet ik natasja voor je bellen?
Hmmz je begrijpt vast wel onze twijfelquote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:36 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Heb nooit de moeite genomen om hier een profiel aan te maken en las altijd alles 'stiekem' mee...
bewijs dat je het bent, laat je checken door een mod of zo...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:36 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Heb nooit de moeite genomen om hier een profiel aan te maken en las altijd alles 'stiekem' mee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |