my god!!! hier moet je wat mee doen!! zie zo ineens het plot van een nieuwe horror film voor me!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zie het wel helemaal voor me. Natasia die een dag na de shoarma haar scheve neptieten aan het invetten is en PLOTS zien we een een kleine Claire schreeuwend voor hulp, haar handjes drukken tegen de binnenkant van Natasia's neptieten. SCREAM
met meer dan 500 000 kijkers per dag doen ze het niet slechtquote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:10 schreef cindy10 het volgende:
[..]
goede vraag(u gaat door voor de diepvriescombinatie!) er is geen spel!!!!
het is een vooropgezette regie van een slechte soap serie!
Jammer voor je.Het is vast gedaan door een arme zwerver die drugs wilde kopenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:12 schreef cindy10 het volgende:
[..]
is mikey nog op de streams??? ik mis mn antenne van mn radio!!!!
Klopt maar beetje treiteren leverd tvquote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:12 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
hem negeren scheelt ergernis. hij zit alleen maar te stoken, verder niks inhoudelijks.
***mompelt iets van,met slecht publiciteit kijkt elke nederlander plots****quote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:14 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
met meer dan 500 000 kijkers per dag doen ze het niet slecht
Claire is zo vers. Ik kan me voorstellen dat Huub onzeker is over afspraken die Claire heeft gemaakt met Talpa en dat hij ervoor kiest die langopgebouwde "zekere" (Ja, wij twijfelen) band met Jaap aan te houden, ten koste van de voor hem onzeker Claire.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Daar heb je misschien gelijk in. Huub's ego is misschien wel te groot.... en dat is waar Jaap op doelde....en gebruik van zal maken. Ik vind Claire veilger dan Jaap. Bij akres tegen Brian zal het Huub zijn die zich moet beheersen. Dus als Huub verstandig is moet ie Jaap zich eerst maar eens laten bewijzen.
oww en mikey voldoet niet aan dat beeld??quote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:14 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Jammer voor je.Het is vast gedaan door een arme zwerver die drugs wilde kopen
Roti was het trouwens, partnerquote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:13 schreef cindy10 het volgende:
[..]
my god!!! hier moet je wat mee doen!! zie zo ineens het plot van een nieuwe horror film voor me!![]()
Ik denk ook niet dat het in Huub's voordeel is het spel hard te spelen. Want het zal Huub zijn die zich zal moeten beheersen. Jaap streelt Huub's ego en zal hem beschermen zolang hij het nog nodig vind.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:13 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
zou de febo het wel toestaan aan b en a om het spel hard te spelen ?
die hebben met z'n tweeen huub binnen 5 minuten over de rooie
waarom denk je dat jaap zich afzijdig houdt ?
die weet ook wel dat huub op het randje zit
btw
wat is het spel eigenlijk
nee schrijven dat mike een leijke onbetrouwbare boef isquote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:12 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
hem negeren scheelt ergernis. hij zit alleen maar te stoken, verder niks inhoudelijks.
Mike voldoet volledig aan dat beeld!Het is de man die jaren vastzat omdat hij anderen aan drugs hielp en daar nog trots op is ook.Het zal je zoon of dochter maar zijnquote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:17 schreef cindy10 het volgende:
[..]
oww en mikey voldoet niet aan dat beeld??
ownee die is wannebee miljonair he??
Als er iemand trouw is dan is het Claire wel. Met Jaap heb je geen vijanden nodig.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
Claire is zo vers. Ik kan me voorstellen dat Huub onzeker is over afspraken die Claire heeft gemaakt met Talpa en dat hij ervoor kiest die langopgebouwde "zekere" (Ja, wij twijfelen) band met Jaap aan te houden, ten koste van de voor hem onzeker Claire.
Ja, het zou leuk zijn als dan door de haren van de krijsende Claire in Natasia's neptieten dan nog wat herkenbare etensresten te zien zijn.quote:
Eric?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:23 schreef DGK-Eric het volgende:
Goedenacht FOK!ers!
Huub is eindelijk weer wakker *0* en ik ben toevallig ook nog wakker! *0*
Heftige streams vanavond: IK HOU DER VAN!
zou dan wel die kleine nuance van knoflooksaus aanbrengen!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, het zou leuk zijn als dan door de haren van de krijsende Claire in Natasia's neptieten dan nog wat herkenbare etensresten te zien zijn.Spaghetti lijkt me dan net iets te blond. Roti ook, dacht ik. Misschien toch de bruinere shoarmareepjes.
Mis Ericquote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Eric?De Eric die we gisteren zijn verloren?
![]()
huub moet z'n relativerings vermogen zien terug te vindenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het in Huub's voordeel is het spel hard te spelen. Want het zal Huub zijn die zich zal moeten beheersen. Jaap streelt Huub's ego en zal hem beschermen zolang hij het nog nodig vind.
Huub moet z'n eigen spel spelen en niet met Jaap in zee gaan.
Ah je hebt je werk achter het CS er weer opzitten?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:23 schreef DGK-Eric het volgende:
Goedenacht FOK!ers!![]()
Huub is eindelijk weer wakker en ik ben toevallig ook nog wakker!
Heftige streams vanavond: IK HOU DER VAN!![]()
...en jullie zijn ook om te brullen
Ik ben niet overleden hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Eric?De Eric die we gisteren zijn verloren?
![]()
Wat weet jij van Huub buiten de kooi?Puur gebaseerd op vooroordelen!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:26 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
huub moet z'n relativerings vermogen zien terug te vinden
liefst zo snel mogelijk
anders verliest hij zowiezo en gaat hij het na DGK heel moeilijk krijgen
ik voorspel veel drugs en drank
waarom denk je dat hij zo de pest aan hem heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |