Waneer had je ze betaald?quote:
Neem aan dat je het over die double layers had... Google levert dit op:quote:
Ik blijf vinden dat het er vaag uitziet.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:20 schreef Omniej het volgende:
[..]
Neem aan dat je het over die double layers had... Google levert dit op:
[ afbeelding ]
Ziet er best gaaf uit, kan er verder niets over vinden helaas.
Edit: Ah, als je even googlet op All Star Double Upper kom je er wel wat meer tegen.
Tot 20 euro mag je vrij importeren, alles daarboven heeft de kans gepakt te worden. Waarschijnlijk komt jouw pakje er wel door (tot 50 euro wordt bijna nooit gepakt). Ik had laatst een paar schoenen die gevalued waren op 55 dollar, daarbij moest ik 18 euro betalen. Je betaalt altijd een vast bedrag aan inklaringskosten (rond de 8 euro) en daarnaast betaal je nog de invoerbelasting. Hoeveel dat is verschilt dus per keer, maar zal voor jou wel niet zoveel zijn (mocht hij eruit gepikt worden).quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:31 schreef nubie het volgende:
Als mijn oom vanuit de VS één paar all-stars terwaarde van 48USD (=30EUR) naar Nederland stuurt, kan hij deze toch als gift opgeven? Mocht de douane het pakketje er toch uithalen en een waarde schatten, doet ze dat dan gebaseerd op de waarde in de VS(48USD/30EUR) of hoeveel zo'n schoen in Nederland waard is, (b.v 70 euro) en mag ik dan alsnog invoerrechten betalen.
Voor zover ik weet baseren ze dat gewoon op de waarde in de VS, die op de factuur staat dus eigenlijk. Als die niet aanwezig is zullen ze daar een schatting van maken. Bovenop dat bedrag (incl. verzendkosten) komt dan een bepaald percentage aan invoerrechten en daar overheen komt nog 'ns 19% BTW, plus dan volgens mij nog de inklaringskosten.quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:31 schreef nubie het volgende:
Als mijn oom vanuit de VS één paar all-stars terwaarde van 48USD (=30EUR) naar Nederland stuurt, kan hij deze toch als gift opgeven? Mocht de douane het pakketje er toch uithalen en een waarde schatten, doet ze dat dan gebaseerd op de waarde in de VS(48USD/30EUR) of hoeveel zo'n schoen in Nederland waard is, (b.v 70 euro) en mag ik dan alsnog invoerrechten betalen.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:26 schreef Omniej het volgende:
Hmm, kan me die lage double uppers niet goed voorstellen eigenlijk. Vind de hoge er echt extreem tof uitzien, maar laag lijken ze me toch meteen stukken minder mooi. (kan er helaas even geen plaatje van vinden)
Ik heb dit soort allstars maar de binnenste schoen is dezequote:
In New York gehaald voor 40dollarquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:14 schreef EvilWasp het volgende:
Net deze op eBay aangeschaft
[ afbeelding ]
Henkmanz, jij werkt bij de Britain in Enschede?quote:
Nee, die hebben wij dan weer nietquote:Op donderdag 17 april 2008 10:25 schreef wesley_k het volgende:
[..]
Henkmanz, jij werkt bij de Britain in Enschede?
Verkopen ze daar toevallig deze double upper low tops, precies die kleur etc. zoals op de foto?
Ik woon in de buurt, dus als jullie die verkopen kom ik aankomend weekend even langs wippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |