abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 april 2008 @ 23:41:00 #126
138914 Slappy
ambtenaar
pi_57947092
quote:
Op woensdag 9 april 2008 22:44 schreef Leonos het volgende:
Schoenen van kmfootwear binnen
Waneer had je ze betaald?
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  vrijdag 11 april 2008 @ 14:39:12 #127
203240 KarnSuk
U mad bro?
pi_57982675

Iemand interesse? Maten: Mens 11 - WO's 13 - UK 11 - EUR 45

Nieuw in doos.

¤45

Stuur maar een berichtje!
pi_57983992
quote:
Op woensdag 9 april 2008 23:41 schreef Slappy het volgende:

[..]

Waneer had je ze betaald?
Gelijk met PayPal
pi_57987316
quote:
Op woensdag 9 april 2008 22:19 schreef Thefalloftroy het volgende:
heb je een plaatje?
Neem aan dat je het over die double layers had... Google levert dit op:

Ziet er best gaaf uit, kan er verder niets over vinden helaas.

Edit: Ah, als je even googlet op All Star Double Upper kom je er wel wat meer tegen.
  vrijdag 11 april 2008 @ 18:26:37 #130
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_57987408
dat zijn wel heel toffe
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_57987730
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 18:20 schreef Omniej het volgende:

[..]

Neem aan dat je het over die double layers had... Google levert dit op:

[ afbeelding ]

Ziet er best gaaf uit, kan er verder niets over vinden helaas.

Edit: Ah, als je even googlet op All Star Double Upper kom je er wel wat meer tegen.
Ik blijf vinden dat het er vaag uitziet.
pi_57988421
Vind ze zelf wel wat hebben eigenlijk.

Hier op de Converse site staan er nog wat meer. Grappig trouwens: de laatste schoen op die pagina (kleur Black/Multi) is dezelfde als die schoen van Festini hierboven, maar dan dus met een extra laagje.
pi_58058177
Als mijn oom vanuit de VS één paar all-stars terwaarde van 48USD (=30EUR) naar Nederland stuurt, kan hij deze toch als gift opgeven? Mocht de douane het pakketje er toch uithalen en een waarde schatten, doet ze dat dan gebaseerd op de waarde in de VS(48USD/30EUR) of hoeveel zo'n schoen in Nederland waard is, (b.v 70 euro) en mag ik dan alsnog invoerrechten betalen.
pi_58064889
Die Double Upp's hebben we bij Britain zat van liggen.
In kleuren Black/White, Tan/Navy, Green, Grey, Bathroom Wall Grey en SciFi Grey.
pi_58064933
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 00:31 schreef nubie het volgende:
Als mijn oom vanuit de VS één paar all-stars terwaarde van 48USD (=30EUR) naar Nederland stuurt, kan hij deze toch als gift opgeven? Mocht de douane het pakketje er toch uithalen en een waarde schatten, doet ze dat dan gebaseerd op de waarde in de VS(48USD/30EUR) of hoeveel zo'n schoen in Nederland waard is, (b.v 70 euro) en mag ik dan alsnog invoerrechten betalen.
Tot 20 euro mag je vrij importeren, alles daarboven heeft de kans gepakt te worden. Waarschijnlijk komt jouw pakje er wel door (tot 50 euro wordt bijna nooit gepakt). Ik had laatst een paar schoenen die gevalued waren op 55 dollar, daarbij moest ik 18 euro betalen. Je betaalt altijd een vast bedrag aan inklaringskosten (rond de 8 euro) en daarnaast betaal je nog de invoerbelasting. Hoeveel dat is verschilt dus per keer, maar zal voor jou wel niet zoveel zijn (mocht hij eruit gepikt worden).
pi_58066091
Hebben ze bij Britain ook Low tops van die double uppers?
Zo ja, weet iemand dan toevallig ook hoeveel ze kosten?
pi_58067342
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 00:31 schreef nubie het volgende:
Voor zover ik weet baseren ze dat gewoon op de waarde in de VS, die op de factuur staat dus eigenlijk. Als die niet aanwezig is zullen ze daar een schatting van maken. Bovenop dat bedrag (incl. verzendkosten) komt dan een bepaald percentage aan invoerrechten en daar overheen komt nog 'ns 19% BTW, plus dan volgens mij nog de inklaringskosten.

Maar zoals Henkmanz al zei kun je tot een bepaald bedrag sowieso vrij importeren. Hoe het dan precies zit bij een overschrijding weet ik eerlijk gezegd niet. (of je dan invoerrechten over het gehele bedrag betaalt, of alleen over de overschrijding, maar dat weet iemand anders hier vast wel )
  dinsdag 15 april 2008 @ 18:55:10 #138
55783 Geomancer
Uit luiheid geboren
pi_58071329

Mijn eerste All Stars. Zaterdag gekocht, en ze zitten toppie. Tot vorige week moest ik niks hebben van die 'krengen', nu toch overgehaald omdat ze zo lekker zitten. En ik houd zwart/wit, waren de enige die ik wilde.
Leef met de dag, pluk een appel.
pi_58071467
Hoeveel kosten die double uppers bij de Britain? Zijn echt te cool . Zie je eigenlijk het verschil met de normale all-stars wel als je een spijkerbroek aanhebt? double upper + kortebroek en cool t-shirt
pi_58071750
De hoge dbl upps zijn 75 euro bij ons (Britain Enschede), de lage zijn volgens mij 70 euro. We hebben maar een paar lage dbl upps, in een geblokte met zwarte variant dacht ik zo ff uit mn hoofd Maar elke britain heeft een ander aanbod, dus loop daar gewoon ff binnen.
pi_58073391
Hmm, kan me die lage double uppers niet goed voorstellen eigenlijk. Vind de hoge er echt extreem tof uitzien, maar laag lijken ze me toch meteen stukken minder mooi. (kan er helaas even geen plaatje van vinden)

Misschien dat ik van de week 'ns even een kijkje moet gaan nemen bij Britain Arnhem. Neem aan dat ze die dingen daar ook nog wel hebben liggen dan.
pi_58086903
Arnhem en Enschede hebben een lijntje onderling, dus mocht je iets niet vinden in je maat, laat ze maar ff naar Henk bellen in Enschede lol
pi_58090753
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 20:26 schreef Omniej het volgende:
Hmm, kan me die lage double uppers niet goed voorstellen eigenlijk. Vind de hoge er echt extreem tof uitzien, maar laag lijken ze me toch meteen stukken minder mooi. (kan er helaas even geen plaatje van vinden)
pi_58100772

pi_58103767
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 18:20 schreef Omniej het volgende:

[ afbeelding ]

Ik heb dit soort allstars maar de binnenste schoen is deze
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 21:14 schreef EvilWasp het volgende:
Net deze op eBay aangeschaft

[ afbeelding ]
In New York gehaald voor 40dollar
pi_58106402
quote:
Op woensdag 16 april 2008 16:31 schreef SunBoom het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Henkmanz, jij werkt bij de Britain in Enschede?
Verkopen ze daar toevallig deze double upper low tops, precies die kleur etc. zoals op de foto?
Ik woon in de buurt, dus als jullie die verkopen kom ik aankomend weekend even langs wippen
pi_58106773
Wow, die lage zwart witte zijn wel erg vet ja..
pi_58109567
zwarte lage
pi_58109915
quote:
Op donderdag 17 april 2008 10:25 schreef wesley_k het volgende:

[..]

Henkmanz, jij werkt bij de Britain in Enschede?
Verkopen ze daar toevallig deze double upper low tops, precies die kleur etc. zoals op de foto?
Ik woon in de buurt, dus als jullie die verkopen kom ik aankomend weekend even langs wippen
Nee, die hebben wij dan weer niet Wij hebben wel zwart, maar dan is de binnenste laag zwart/wit geblokt.

-edit- zie nu dat deze geen complete extra laag heeft, alleen de tong. Sorry he
pi_58115572
quote:
Op woensdag 16 april 2008 16:31 schreef SunBoom het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Thanks. Zo kan ik me er tenminste wat bij voorstellen.

Moet zeggen dat die lage double uppers ook niet slecht zijn, al vind ik de hoge variant toch nog mooier. (domweg omdat die wat duidelijker twee lagen heeft)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')