Bij welke Ebay dealerquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:14 schreef EvilWasp het volgende:
Net deze op eBay aangeschaft
[ afbeelding ]
Ze vallen groter uit ja. Anders pas je hem even in de winkel en koop je hem onlinequote:Op zaterdag 5 april 2008 17:38 schreef Noodlez het volgende:
Ik ben van plan paar All Stars online te kopen, daarom ff een vraag over de maat. Normaal gesproken zit ik rond maat 44, kan ook wel 's 45 maar dat gebeurd niet vaak want ik niet hele breden voeten. Hoe zit het met All Stars, vallen ze groot/breed uit? En mensen die normaal ook maat 45 hebben, hebben dat ook in All Stars?
Ebayquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Waar kan ik ze het voordeligst bestellen?
First Priority Mail heeft geen tracking dacht ik.quote:Op zondag 6 april 2008 15:07 schreef Henkmanz het volgende:
heb je geen trackingnummer gekregen?
En verzendt ie het als gift?Of heb je grote kans dat je word gepakt bij Douanequote:
Ik heb er minder dan 22 euro voor betaald. Dus ik hoef sowieso geen invoerrechten te betalen.quote:Op zondag 6 april 2008 15:52 schreef Slappy het volgende:
[..]
En verzendt ie het als gift?Of heb je grote kans dat je word gepakt bij Douane
Sub zero of frontrunner geef ik de meeste kans.Die hadden ook die all stars van the ramones ofzo.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:51 schreef Thefalloftroy het volgende:
iemand een idee waar ik die kurt cobain alls stars kan kopen in nl? liefst omgeving rotterdam.
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:19 schreef Thefalloftroy het volgende:
heb je een plaatje?
Waneer had je ze betaald?quote:
Neem aan dat je het over die double layers had... Google levert dit op:quote:
Ik blijf vinden dat het er vaag uitziet.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:20 schreef Omniej het volgende:
[..]
Neem aan dat je het over die double layers had... Google levert dit op:
[ afbeelding ]
Ziet er best gaaf uit, kan er verder niets over vinden helaas.
Edit: Ah, als je even googlet op All Star Double Upper kom je er wel wat meer tegen.
Tot 20 euro mag je vrij importeren, alles daarboven heeft de kans gepakt te worden. Waarschijnlijk komt jouw pakje er wel door (tot 50 euro wordt bijna nooit gepakt). Ik had laatst een paar schoenen die gevalued waren op 55 dollar, daarbij moest ik 18 euro betalen. Je betaalt altijd een vast bedrag aan inklaringskosten (rond de 8 euro) en daarnaast betaal je nog de invoerbelasting. Hoeveel dat is verschilt dus per keer, maar zal voor jou wel niet zoveel zijn (mocht hij eruit gepikt worden).quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:31 schreef nubie het volgende:
Als mijn oom vanuit de VS één paar all-stars terwaarde van 48USD (=30EUR) naar Nederland stuurt, kan hij deze toch als gift opgeven? Mocht de douane het pakketje er toch uithalen en een waarde schatten, doet ze dat dan gebaseerd op de waarde in de VS(48USD/30EUR) of hoeveel zo'n schoen in Nederland waard is, (b.v 70 euro) en mag ik dan alsnog invoerrechten betalen.
Voor zover ik weet baseren ze dat gewoon op de waarde in de VS, die op de factuur staat dus eigenlijk. Als die niet aanwezig is zullen ze daar een schatting van maken. Bovenop dat bedrag (incl. verzendkosten) komt dan een bepaald percentage aan invoerrechten en daar overheen komt nog 'ns 19% BTW, plus dan volgens mij nog de inklaringskosten.quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:31 schreef nubie het volgende:
Als mijn oom vanuit de VS één paar all-stars terwaarde van 48USD (=30EUR) naar Nederland stuurt, kan hij deze toch als gift opgeven? Mocht de douane het pakketje er toch uithalen en een waarde schatten, doet ze dat dan gebaseerd op de waarde in de VS(48USD/30EUR) of hoeveel zo'n schoen in Nederland waard is, (b.v 70 euro) en mag ik dan alsnog invoerrechten betalen.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:26 schreef Omniej het volgende:
Hmm, kan me die lage double uppers niet goed voorstellen eigenlijk. Vind de hoge er echt extreem tof uitzien, maar laag lijken ze me toch meteen stukken minder mooi. (kan er helaas even geen plaatje van vinden)
Ik heb dit soort allstars maar de binnenste schoen is dezequote:
In New York gehaald voor 40dollarquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:14 schreef EvilWasp het volgende:
Net deze op eBay aangeschaft
[ afbeelding ]
Henkmanz, jij werkt bij de Britain in Enschede?quote:
Nee, die hebben wij dan weer nietquote:Op donderdag 17 april 2008 10:25 schreef wesley_k het volgende:
[..]
Henkmanz, jij werkt bij de Britain in Enschede?
Verkopen ze daar toevallig deze double upper low tops, precies die kleur etc. zoals op de foto?
Ik woon in de buurt, dus als jullie die verkopen kom ik aankomend weekend even langs wippen
Thanks.quote:
Welke varianten/kleuren?quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:40 schreef dikkekaas het volgende:
Oh yeah, volgende week bij de Makro in de aanbieding, 31,50 excl. btw. Maar aangezien de Makro 40 jaar bestaat krijg ik tijdens die folder 20% personeelskorting dus voor ¤30, dat worden 2 paar
bronquote:Converse opent shops in Nederland
DEN HAAG – Het Amerikaanse modemerk Converse heeft zijn eerste shop-in-shop in Nederland geopend. Den Haag heeft de primeur met de eerste afdeling Converse-producten in de Benelux.
Dat meldt FashionUnited. De shop bevindt zich op de eerste verdieping van sportketen Frontrunner in Den Haag. Volgens woordvoeder Iris Poetiray gaat de Nike-dochter de komende tijd meerdere shop-in-shops openen in Nederland. De eerste winkel van het Amerikaanse merk is liefst 75 vierkante meter groot.
Mono-brandstores
Of er ook volledig eigen winkels van Converse zullen openen is volgens Poetiray nog niet duidelijk. Op dit moment is Londen de enige stad in Europa met een Converse monobrandstore. De uitvinder van de all time favorite All Stars bestaat dit jaar 100 jaar en dat wordt groots gevierd met de wereldwijde ‘Connectivity' campagne. Onder meer James Dean, Sid Vicious, Herman Brood en Anouk zullen in de campagne te zien zijn.
Geen idee, ik kan 'em ook niet vinden op de Otto of Converse website. Ik zou het ook wel willen weten want ik vind het een vet modelquote:Op zondag 20 april 2008 12:46 schreef frank07 het volgende:
wat doen de prijzen van all stars in tsjechie?
en kan je ze ook al versleten kopen?
die witte rand is het gene wat me tot nu toe altijd ervan heeft weerhouden om ze te kopen,
maar volgens mij ben ik nu wel om
welk model is dit btw?
[ afbeelding ]
foto 6 van het 59.95 model op otto..quote:Op donderdag 24 april 2008 22:56 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan 'em ook niet vinden op de Otto of Converse website. Ik zou het ook wel willen weten want ik vind het een vet model
Als je goed zoekt (ebay bijv) vind je ze wel onder de 22 euro (of tellen verzendkosten ook mee bij dat bedrag?)quote:Op donderdag 24 april 2008 17:37 schreef JAY-T het volgende:
Op internet zijn ze alleen in Amerikaanse shops verkrijgbaar, maar dan kun je er dus van uit gaan dat je belasting en invoerrechten kunt gaan betalen..
Ik zie nu net pas dat het t/m morgen geldig isquote:
Ligt eraan hoeveel ze er hebben....ik werk bij Scapino op zaterdagquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:51 schreef Tamaartje het volgende:
je hebt kans dat ze er niet meer zo veel zijn, zijn al een week in de folder
Samen met iemand anders 2 paar verschillende kopen en dan een combo dragenquote:Op woensdag 30 april 2008 10:29 schreef Percinn het volgende:
Ik heb gewoon de zwarte allstars, he-le-maal afgetrapt, wil eigenlijk wel nieuwe, maar geen idee welke en in het begin zijn ze oook zo nieuw
Ik vind ze ook wel tof eigenlijk! Al zou ik er misschien net een ander kleurtje veters bij kopen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:52 schreef Liefste. het volgende:
Dit zijn mijne![]()
[ afbeelding ]
De gemiddelde reactie is: "UHL!" maar ik vind ze héél tof. Echt van die dingen waar je verliefd op wordt.
Volgens mij staat deze niet echt bij iedereenquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:52 schreef Liefste. het volgende:
Dit zijn mijne![]()
[ afbeelding ]
De gemiddelde reactie is: "UHL!" maar ik vind ze héél tof. Echt van die dingen waar je verliefd op wordt.
Oeh, die zijn ook tof.quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:17 schreef Steve-O het volgende:
[ afbeelding ]
Zolen zijn ook erg tof
[ afbeelding ]
Zal binnekort live foto's maken mocht daar behoefte aan zijn .
Kijk dat is leukquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:29 schreef Trusten het volgende:
[..]
Dank je35 euro inc verzendkosten uit the USA
We hebben bij britain de hele collectie-catalogus liggen.. als ik weer werk zal ik hem meenemen, dan zal ik het ff checken.quote:Op zondag 27 april 2008 01:35 schreef Hopey het volgende:
Mijn laatste paar all stars. In Munchen van de week gehaald. Is mijn tweede paar. Had eigenlijk pas nadat mijn eerste (leren) helemaal weggesleten waren nieuwe willen kopen. Maar damn, die dingen zijn bijna onslijtbaar, na drie jaar nog steeds niet stuk![]()
[ afbeelding ]
Zijn van de Century Project. Alleen ik had de doos weggegooid zonder te kijken welk model het precies is. Iemand die het toevallig weet, of weet te vinden? Ik google me een ongeluk![]()
[ afbeelding ]
Vind ze onwijs leuk
Ik had daar dus de Grijs /Blauwe versie van die een tijd terug zijn gejatquote:
Volgens mij is dat rond maat 14, kleine score op ebay: *KLIK*quote:Op zondag 4 mei 2008 14:12 schreef Game_Error het volgende:
zijn er ook all-stars in maar 48 te krijgen?zoja waar?
US 13 is EU 48 bij All Stars. Zoek daar dus naarquote:Op zondag 4 mei 2008 14:12 schreef Game_Error het volgende:
zijn er ook all-stars in maar 48 te krijgen?zoja waar?
Nah bij All Stars is het óf 46.5 of 48. Dus ik denk dat hij beter voor die 48 kan gaan. Beter iets te groot dan te klein.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:38 schreef Henkmanz het volgende:
aangezien Allstars altijd groter vallen raad ik aan voor een 47 of 47,5 te gaan (mits die halve maat bestaat). Dat zal beter passen.
Waar heb je die besteld dan?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:29 schreef Trusten het volgende:
[..]
Dank je35 euro inc verzendkosten uit the USA
Eeey, dank je welquote:Op zondag 4 mei 2008 05:06 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
We hebben bij britain de hele collectie-catalogus liggen.. als ik weer werk zal ik hem meenemen, dan zal ik het ff checken.
Ebayquote:Op zondag 4 mei 2008 17:14 schreef Stansfield het volgende:
Waar heb je die besteld dan?
Gewoon even naar de winkel gaan en passen, dan bestel je zeker de goede maatquote:Op zondag 4 mei 2008 14:38 schreef Henkmanz het volgende:
aangezien Allstars altijd groter vallen raad ik aan voor een 47 of 47,5 te gaan (mits die halve maat bestaat). Dat zal beter passen.
Hmm...klein...ze kosten minder dan 22 euro maar als ze niet de moeite nemen om naar de prijs te kijken en deze er toevallig tussenuit word gehaald en ze 'schatten' de waarde dan misschien...quote:Op zondag 4 mei 2008 19:24 schreef lowrider86 het volgende:
Nog kans op invoerheffing ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |