ja, ik hsum hebben ze dus geen winkel waar ze all-stars in die maar verkopen, dus ik moet eigenlijk wel via inet bestellen, en 20 dollar is natuurlijk geen geldquote:Op zondag 4 mei 2008 19:38 schreef IgorThV het volgende:
[..]
Gewoon even naar de winkel gaan en passen, dan bestel je zeker de goede maat
Al eens bij van Wonderen H'sum geweest? Daar kijk ik altijd voor schoenen (damesschoenen maat 44/45: ja echt te erg voor iemand van 17 wiens voeten nog groeienquote:Op maandag 5 mei 2008 22:00 schreef Game_Error het volgende:
[..]
ja, ik hsum hebben ze dus geen winkel waar ze all-stars in die maar verkopen, dus ik moet eigenlijk wel via inet bestellen, en 20 dollar is natuurlijk geen geldik betaal in maar 48 normaal ver over de honder euro voor schoenen
ik heb er wel eens gekeken ja, en ik koop daar ook mijn schoenen, want alles houdt bij maat 47 op, maar ontzettend bedankt voor de moeite ik ga dit weekend wel eens kijkenquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:19 schreef Marissje het volgende:
[..]
Al eens bij van Wonderen H'sum geweest? Daar kijk ik altijd voor schoenen (damesschoenen maat 44/45: ja echt te erg voor iemand van 17 wiens voeten nog groeien) en hebben ze veel allstars (wel duur, maar in de uitverkoop kunnen leuke acties zijn!). Ik let eigenlijk nooit echt op de herenschoenen, maar weet niet of ze daar maat 48 van Allstars hebben?
Oh hè wat jammerquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:11 schreef Game_Error het volgende:
[..]
ik heb er wel eens gekeken ja, en ik koop daar ook mijn schoenen, want alles houdt bij maat 47 op, maar ontzettend bedankt voor de moeite ik ga dit weekend wel eens kijken
Dat is de All Stars Hi Sun Faded Black. Die heb ik, maar helaas helemaal naar de klotequote:Op zondag 20 april 2008 12:46 schreef frank07 het volgende:
wat doen de prijzen van all stars in tsjechie?
en kan je ze ook al versleten kopen?
die witte rand is het gene wat me tot nu toe altijd ervan heeft weerhouden om ze te kopen,
maar volgens mij ben ik nu wel om
welk model is dit btw?
[ afbeelding ]
en waar had jij em vandaan?quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:30 schreef vzpaulus het volgende:
[..]
Dat is de All Stars Hi Sun Faded Black. Die heb ik, maar helaas helemaal naar de klote
www.ebay.comquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:05 schreef Ooi86 het volgende:
Weten jullie een webshop waar je cheap allstars kan bestellen?
Ik heb toen voor 19 euro een paartje gekocht, met iets van 20 euro verzendkosten. Vind ik toch wel redelijk eigenlijk. Je moet wel een beetje zoeken.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:21 schreef Ooi86 het volgende:
Zo ubercheap vind ik ze daar niet hoor. 40e en dan komen de verzendkosten er nog bij..... Of kijk ik nou niet goed?
Die van mij waren 36 euro inclusief verzendkosten (29,95 dollar + 27,95 verzendkosten)quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:21 schreef Ooi86 het volgende:
Zo ubercheap vind ik ze daar niet hoor. 40e en dan komen de verzendkosten er nog bij..... Of kijk ik nou niet goed?
Nicequote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:50 schreef Big_Boss het volgende:
Mijn one stars:
[ afbeelding ]
Heb er andere veters inzitten, pics komen later nog.
Ah, ik heb die zwarte in het midden. Kon overigens nergens op internet een ander plaatje ervan vinden. Zelfs op de Converse site niet.quote:
Kijk maar uit op MP, ik heb daar ook All Stars gekocht maar die waren nepquote:Op zondag 11 mei 2008 23:36 schreef Ooi86 het volgende:
Tsja, dat is niet veel. Echter, ik heb een paartje op MP gevonden, weinig gedragen voor 30 e incl verzenden. Prima dus
Vandaag naar Den Haag geweest en ik ben even gaan kijken. Echt, wát een toffe etage, zeg. Niet super groot, maar de ruimte gebruikten ze echt goed om alle toffe all/one stars neer te planten. Heb er een tas en een nieuw paar all stars gekocht, binnenkort nog maar eens teruggaanquote:
Jammer dat Den Haag voor mij zo'n pokke-end weg is... Ben wel heel benieuwd wat er allemaal staat namelijk.quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vandaag naar Den Haag geweest en ik ben even gaan kijken. Echt, wát een toffe etage, zeg. Niet super groot, maar de ruimte gebruikten ze echt goed om alle toffe all/one stars neer te planten. Heb er een tas en een nieuw paar all stars gekocht, binnenkort nog maar eens teruggaan
Wat vragen ze daar zoal voor een paartje All Stars?quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vandaag naar Den Haag geweest en ik ben even gaan kijken. Echt, wát een toffe etage, zeg. Niet super groot, maar de ruimte gebruikten ze echt goed om alle toffe all/one stars neer te planten. Heb er een tas en een nieuw paar all stars gekocht, binnenkort nog maar eens teruggaan
De volle mepquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:35 schreef 2Girls1Cup het volgende:
[..]
Wat vragen ze daar zoal voor een paartje All Stars?
Hmm, enige waar ik een beetje last van had was een klein blaartje op m'n hiel de eerste paar dagen (met mijn lage all stars)... Had op een gegeven moment zelfs 't idee dat ik eigenlijk een half maatje groter had moeten hebben, maar uiteindelijk is het vanzelf wel weer goedgekomen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:45 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Zo ik had 3 weken terug all stars gekocht, maar kreeg wel blaren op mn hakken.. Herkennen jullie dit? Overigens doe ik nu een pleister op mn hakken en heb ik nergens meer last van.
Ik heb nep leren zeg maar gekocht, dus ze broeien ook als een gek op een warme dag.
Had ik bij mijn tenen.. had ik 'n weekje of twee last van maar nu gelukkig niet meer. Net een blaartje wat leek te komen omdat mijn sok dubbel zat. Das ook niet prettigquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:45 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Zo ik had 3 weken terug all stars gekocht, maar kreeg wel blaren op mn hakken.. Herkennen jullie dit? Overigens doe ik nu een pleister op mn hakken en heb ik nergens meer last van.
Ik heb nep leren zeg maar gekocht, dus ze broeien ook als een gek op een warme dag.
Ik heb ze inmiddels binnen en ze zijn top! Geen fake'squote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:29 schreef Trusten het volgende:
[..]
Kijk maar uit op MP, ik heb daar ook All Stars gekocht maar die waren nep
(Kan op Ebay natuurlijk ook maar met meer als 25000 positieve feedback lijkt die kans me wat kleiner)
Yess net de doos open mogen maken! Ze waren er dinsdag al maar ik was ergens anders.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:37 schreef 2Girls1Cup het volgende:
Zojuist m'n eerste All Stars gekochtWas beetje getriggerd door o.a. dit topic. Van een Duitse Ebay'er voor 37 euro + 10 euro verzend. Niet heel cheap maar moest wel, want Ebay.com heeft dit type helemaal niet terwijl ze wel gewoon op de converse site staan :S
[ afbeelding ]
Hopelijk is ie niet te groot. Heb wel zitten passen in de winkels
Ooooh die wil ikquote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:52 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ]
Van: ¤59,95
Nu: ¤ 39,95
[ afbeelding ]
Van: ¤59,95
Nu: ¤ 39,95
Ik heb ze zo :quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:22 schreef FranticDJ het volgende:
Heb ze net binnen van sneakershop.nl
Vrees dat ik nog wel effe wat blaren ga hebben in t begin lol
Ff wat anders: hoe strik jij je all stars?
http://www.plutosport.nl/epages/Plutosport.storefront/483aa9d40014093b2743c0a800f40622/Product/View/C100306&2D1quote:Op maandag 19 mei 2008 22:31 schreef Ome_G het volgende:
Weten jullie trouwens een adres in de buurt van Rotterdam waar je die Allstars met de Amerikaanse vlag kan kopen?
quote:Op maandag 19 mei 2008 17:16 schreef CarOnline het volgende:
Leuk topic!
Mijn ouwe:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En mn nieuwe, hopelijk van de week binnen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ze inmiddels al even en ze lopen weer geweldig natuurlijk maar ze staan ook echt heelquote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:18 schreef Sno0ze het volgende:
[..]
Waar heb je die laatste vandaan gehaald?
Edit: zag het op je image url![]()
Nice.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:37 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vorige week gescoort in New York
Voor maar 18 euro(omgerekend
)
Ja had eigenlijk nog meer moeten kopen maar heb ook een gave puma tas gescoortquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:41 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Nice.
Deze vanochtend gehaald, m'n eerste All Stars:
[ afbeelding ]
Wilde eerst voor gewone zwarte gaan, maar dat is weer zo eenheidsworst.
Die zijn vet!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:41 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Nice.
[ afbeelding ]
Moest even wennen, maar vind ze nu eigenlijk toch wel gaaf.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:41 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Nice.
[ afbeelding ]
In principe hoef je daarover geen extra kosten te betalen want de waarde word op het pakketje geschreven meestal (30 dollar) en meestal staat er ook gift op. Onder de 22 euro mag je het gewoon invoeren. Soms komt het echter voor dat ze er niet naar kijken en de waarde schatten....maar die kans is superklein. En mocht het zo zijn komt er ongeveer 20% bij....nog niet al te duur toch danquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:42 schreef criplejim het volgende:
Gister m'n eerste paar gehaald, gewone grijze...vind ze helemaal te gek :p
Nu vroeg ik me af of er ook nog importkosten bijkomen als je hier besteld:
http://search.stores.ebay(...)selZ89479146QQsofpZ0
Of is het gewoo 60 dollar inc verzendkosten? Dat is dus 38 euro.
Ik had zelf ook zoiets van, zijn ze niet een beetje té? Toch wel blij dat ik het gedaan heb though, ze zien er gewoon erg tof uit.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:42 schreef Omniej het volgende:
[..]
Moest even wennen, maar vind ze nu eigenlijk toch wel gaaf.
Goede ebay winkel sowieso, heb ik zelf ook een keer een paar gekocht. Volgens mij was het toen 30 dollar, plus 22 dollar verzendkosten.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:42 schreef criplejim het volgende:
Gister m'n eerste paar gehaald, gewone grijze...vind ze helemaal te gek :p
Nu vroeg ik me af of er ook nog importkosten bijkomen als je hier besteld:
http://search.stores.ebay(...)selZ89479146QQsofpZ0
Of is het gewoo 60 dollar inc verzendkosten? Dat is dus 38 euro.
Dat had ik dus ook in eerste instantie toen ik die foto zag staan hier. Maar na 'm iets beter bekeken te hebben vond ik hem dus toch wel mooi.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:00 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik had zelf ook zoiets van, zijn ze niet een beetje té? Toch wel blij dat ik het gedaan heb though, ze zien er gewoon erg tof uit.
Op converse.com staan er een heleboel (no shit), alleen die van mij stonden er niet op... dus niet allemaal, wel een heleboel.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:51 schreef Nashje het volgende:
Is er een site waar álle Converse typen op staan? Ben namelijk op zoek naar een type van One star.
super tof, kan je die modellen alleen via e-bay bestellen?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:15 schreef Mindstate het volgende:
Geen Stars, wel Converse; jack purcell patchwork:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb hem van Ebay, denk dat je hem ook wel via andere zaken kan krijgen maar had hem hier nog niet in de winkel zien liggen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
super tof, kan je die modellen alleen via e-bay bestellen?
Die American flag schoen ding heb ik!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:39 schreef KinkyGiraf het volgende:
Deze vind ik wel vet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die zijn ubervet man. Als ze die in hoge hadden...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:15 schreef Mindstate het volgende:
Geen Stars, wel Converse; jack purcell patchwork:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haha vond ze ook wel vetquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die zijn ubervet man. Als ze die in hoge hadden....
Even ebay doorspitten naar maatje 45.
Dat klopt ja, ik heb het andersomquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:38 schreef Mindstate het volgende:
[..]
haha vond ze ook wel vet, heb ze zelf niet in hoge gezien maar heb deze juist gekocht omdat ze laag waren. Staat onder een kortere broek namelijk wat toffer vind ik en had al redelijk hoge nike dunks.
Ramonesquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:00 schreef a.r.i.e.s. het volgende:
same here Joonjoon, vandaar dat ik (voor eigenlijk teveel geld) de all stars ramones laat overkomen![]()
[ afbeelding ]
Totaal $97 (incl. $36 verzendkosten, maar als je het omrekend naar euro's valt het wel mee)quote:
ehmm.. all stars zijn unisexquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:30 schreef Joonjoon het volgende:
ow men die zijn ook sexy!
ik heb maat 42 en trouwens altijd manne allstars aan haha , ach dat verschil zie je toch niet
en ze blijven heerlijk zitten (A)
nja, dan praten ze poep, want er zijn geen verschillende mannen en vrouwen chucks.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:27 schreef Joonjoon het volgende:
okey ze staan bij de mannen dan, hier in ieder geval wel.. ze zeggen hier dat de vrouwen maat tot 41 gaat
nja mij boeit het niet
ze zitten lekker
zien er nog steeds leuk uit
ik hou ze
Ehm, wil jij zeggen dat maat 42 geen vrouwenmaat is, en dat je grote voeten hebt? Op beide vragen is het antwoord nee.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:30 schreef Joonjoon het volgende:
ow men die zijn ook sexy!
ik heb maat 42 en trouwens altijd manne allstars aan haha , ach dat verschil zie je toch niet
en ze blijven heerlijk zitten (A)
Dat is wel degelijk zo...de standaard vrouwenmaten lopen van 36-42. Zij heeft dus een gangbare maat maar wel de bovenste waardoor het lastig kan zijn op leuke vrouwenschoenen te vinden. Je hebt natuurlijk nog altijd vrouwen die het nog slechter treffen maar ook daar komen steeds meer keuzes voorquote:Op zondag 22 juni 2008 15:17 schreef Marissje het volgende:
Ehm, wil jij zeggen dat maat 42 geen vrouwenmaat is, en dat je grote voeten hebt? Op beide vragen is het antwoord nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |